wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tijnie82
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 954

    #1

    wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken

    Korting op 420shop
    hee hallo ik heb een plant gehad met twee toppen waar een paar mooie tijger zaden uitkwamen en de wietplant was femm is dat zaad wat er nu vanaf komt ook femm en kan je ze nog gebruiken wand het zijn eigelijk back up zaden zeg maar
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Worden (vaak) herma’s. Je kan het proberen maar wel goed in de gaten houden anders heb je dadelijk een hok vol zaad.

    Ben je minder avontuurlijk ingesteld of weet je niet goed waar je op moet letten en je hebt niet genoeg stash om een mislukte ronde te overbruggen dan zou ik er niet aan beginnen.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      de stash is al op van vorige ronde heb als het goed is 4zaden die uitkomen teminste ze hebben al een kleine wortel de goede zaden dan twijfel wel een beetje wil geen hok vol zaad hebben of herma vond al raar dat ik femm zaad had en paar zaadjes tegen kwam met kruimelen
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #3
    Misschien, want de plant is bevrucht, mogelijk door zichzelf!!

    Maar je zal niet de eerste zijn die daar de mooiste plant ever uit krijgt.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      had er net al iets over gelezen de een zecht kan wel.de andere niet heb een die al boven de grond is er van en had een gepot maar denk dat ik de groei aankijk ze zijn alleen maar als backup maar als k denk dat het niks word nek ik ze
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #4
    Beste x binnen proberen leer je die dwaze ideeën gelijk af..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Geloof me ik ken ze die daarna nog niet genezen zijn!

      En nee, ik doel niet op mezelf! Echt niet!
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #5
    Een heel slecht plan Tijnie82 wat je uitsluitend binnen moet testen anders hebben je buren ook de planten vol zaad.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja het is ook binnen maar dan ga ik ze denk ik achter wegen laten
  • TegridyRandy
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2020
    • 208

    #6
    trekt er gewoon die fluiten af man!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ????
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #7
    De eventuele mannelijke delen.

    Comment

    • Nederhigh
      Super Grower
      Lucky Member
      • Apr 2012
      • 1834

      #8
      Zolang je t buiten doet indd

      Comment

      • Tijnie82
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 954

        #9
        k heb er 1binnen bij me hok gezet

        Comment

        • sprinterke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 779

          #10
          Beetje dubbel denk ik 🤔 heb 11j geleden es een herma int kot gehad ,veel zaadjes mogen ontvangen
          En nu plant ik elk jaar eentje buiten ervan ,heb daar nog geen enkele herma van gehad....

          Comment


          • sprinterke
            sprinterke commented
            Editing a comment
            Was één van men eerste kweekjes ,bubblelicious en white-rhino (nirvana seeds) de white-rhino was herma en de bubblelicious "besmet" ,heel véél zaadjes lolzzz ,heb er geruild ,aan kameraden gegoven en er is nergens een herma uitgekomen 😉

          • sprinterke
            sprinterke commented
            Editing a comment
            Btw 😉 "project 0" in men topic, is één van die zaadjes ,heeft al sex getoond (te vroeg buiten gezet) en is vrouwelijk

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            In fem. zaden kunnen geen mannen in zitten. De naam zegt het al gefemeniseerd!!!! Als je toch het zaadje gaat gebruiken krijg je 50% hermafrodiet. Je hebt domme vragen en domme vragen. Ik kraak je of niemand af, ik ben gewoon erg scherp
        • Tijnie82
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 954

          #11
          alles is al.weggegooit heb allemaal nieuw zaden en soortjes gekocht

          Comment

          Bezig...