Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bacteriën waar te vinden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bacteriën waar te vinden?

    Korting op 420shop
    Aangezien ik niet direct iets vind hier over Bacillus amyloliquefaciens en de bijbehorende producten maak ik maar een topic.

    Ik ben opzoek naar Hydroguard van botanicare waarin dus de bacterie Bacillus amyloliquefaciens zit die werkt tegen bepaalde algenvorming en Pythium en nog andere wortelgerelateerde problemen.

    Weet iemand waar ik zo een product kan vinden met deze bacteriën? Het mag een alternatief zijn van hydroguard, maar de correcte bacteriën moeten uiteraard aanwezig zijn!

    Ik zou zeggen, zet al uw ideeën en alternatieven hier maar bij! Hoe meer hoe beter!


    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    #2
    Eerste hit in Google:

    https://www.greensell.nl/c-5440287/b...re-hydroguard/

    Edit: Zie dat het is uitverkocht. Al contact gehad met Greensell, ze kunnen het vast gewoon voor je bestellen.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      ik bestel niet bij greensell, had ik beter vermeld!

    #3
    BamHI is een van de meest gebruikte restrictie-enzymen ter wereld, dus het lijkt me niet moeilijk om ze te kunnen vinden.
    Ik denk dat vijver zaken en diervoederverkopers het wel ergens hebben liggen. Maar voor 45 euro heb je een paar gram vanuit de VS naar jezelf verscheept via ebay.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      had ik nog niet gevonden, bedankt!
Bezig...
X