Banaantjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1

    Banaantjes

    Korting op 420shop
    Nog niets opgemerkt maar als voorbereiding vlug wat vraagjes stellen.

    1) Hoe verwijder je die best (ik had gelezen met een natte pincet)?
    2) Die groeien terug als je die ervan trekt (had ik ergens al gelezen)?
    3) Hoe lang (ongeveer) duurt het dat die openbarsten?
    4) Hoe lang duurt het voor er kleine zaadjes groeien?

    Een lamp heeft eergisteren blijven branden iin mijn tent😞. Mijn planten moeten nog een kleine maand groeien.
  • PH donner
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2022
    • 483

    #2
    Beter verwijder de plant bij banaantjes

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Schaar? Waar ken je dat downloaden?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      'Weet je niet wat een schaar is?' LOL nee maar wel wat scharen is!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Hork aub zeg er lezen kleintjes mee viespeuk 😅
  • Highrider
    Gandhi Ganjamaster
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2020
    • 495

    #3
    Bij het zien van één enkel banaantje hoef je je meisje niet perse gelijk weg te mieteren
    Oorspronkelijk geplaatst door Highrider
    bij MissX heb ik zojuist een banaantje kunnen pulken en wel precies uit de fotogenieke top van dit draadje....Vanaf vandaag nooit niet geen flits meer in mijn spinnentuintje, al is het maar voor de zekerheid. [CENTER]X
    20230506_111122.jpg
    20230506_111128.jpg
    20230505_111550.jpg links is oké, rechts niet oke!
    geopereerd met een natte pincet.

    Wel opletten geblazen ALS ja, voorlopig chill en geniet. Zo goed als jij je meisje al in de gaten houdt hoef je in dat opzicht niks te veranderen. Een foutje kan je ook zomaar vergeven worden. Even lieve woordjes fluisteren voor het slapen gaan en alles komt goed✌️

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      En niet gaan zingen 'ja naantje ja, maar nee naantje nee!!!'
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #4
    Had ik al ergens gelezen,had ik al,had ik al.

    Een tip geloof niet alles wat je leest op internet.

    Je gaat echt geen herman krijgen door keer de lamp te vergeten.

    maak je niet zo gek👍

    En van begin tot openspringen bedraagd 14dagen als antwoord op je vraag.

    staff

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Goed om te horen😮‍💨. Dan zit ik zoiezo al heel dicht bij een weekje om te vormen als ze dat al doen. Dan nog 2 weekjes om open te springen en de week erna al oogsten wss. Ik denk dat het gevaar dan zeer miniem is om zaadvorming te hebben
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #5
    Ik zou er maar naast gaan slapen voordat Bokito er lucht van krijgt!

    Comment

    • Ketelhuis
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1014

      #6
      Probleem is vooral dat wanneer je een banaantje hebt gespot je de rest van de kweek iedere dag grondig ken gaan checke. Je gaat er altijd wel ene missen, als je er meerdere gaat vinden komende dagen zou ik m toch eruit halen.
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


      • Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Jaa hoor nu zit tie wééér te stressen

      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Hoezo wéér? Ik heb met me runtz ronde ook bananen gehad en dacht dat ik ze allemaal had getrokken maar achteraf heb ik toch wat zaadjes gevonden in me toppen dus gebeurt t nu weer zou ik ze eruit halen en evt apart afbloeien of killen.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Dat zegt overigens niks over een herman he, dat kan ook de laatste overlevering factor van de plant zijn waar je 2 a 3 zaadjes vind enkel max.

        Meteen goed bruikbaar zaad,als je een top exemplaar hebt staan moet je eigenlijk blij zijn dat dit gebeurd.

        Staff
    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #7
      NewNoobie misschien is het gewoon beter om je niet zo druk te maken.
      Als het gebeurt, dan gebeurt het. Als het niet gebeurt, dan heb je je onnodig druk gemaakt. Da's niet goed voor een mens.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #8
        Het is een beetje als met muizen. Zie je er 1 heb je er 100. Altijd te laat.
        Hok leegtrekken en overnieuw beginnen.
        Het is net als met wederzijdse instemming je lekkere zusje neuqen. Kan best lekker zijn maar de gok op gezond nageslacht zou ik niet durven nemen..

        ​​​
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Sweef62
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2023
          • 28

          #9
          Platbranden ongebluste kalk erover en dichtimmeren dat hok...
          zoveel stress als jij hebt geef je over aan de planten...😉

          Comment

          Bezig...