Afval verwerking

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bo$wachter
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2022
    • 1902

    #1

    Afval verwerking

    Korting op 420shop
    Olaa mensen van het goede leven,

    Hoe verwerken jullie jullie afval mbt de hobby?

    Al het blad afval gaat hier naar de dieren en alles aan verpakkingen wordt verbrand.. alleen een filter verbrand ik niet zo gemakkelijk🙃🫠 brengen jullie die naar de stort? Ik moet namelijk m’n postcode daar geven en soms kijken ze ook wat je allemaal mee hebt.. allemaal geen zin in..
    Om nou naar het bos te rijden zie ik ook niet zitten omdat een hert ook niks met een oude filter kan🤷🏼‍♂️

    idem met de lamp en afzuiger enzo mocht dat ooit kapot gaan en weg moeten.. waar laat je die zooi?

  • sprinterke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 779

    #2
    Bladafval ect tss de lagen afgereden gras , filter opt werk platrijden en in de metaal-bak 🤟😎

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik zou niet weten waar hier een random metaal bak staat om dat daar in te doen🫠
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #3
    Dan weten we nu waar de oude filters heen kunnen sprinterke top maat goed om te weten!

    Comment


    • sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Gelieve de koolstof eruit te halen 🤪 anders is het een vuil boeltje ,als de heftruck erover gaat
  • DerpiE
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2018
    • 416

    #4
    Hier gaat alles van plantafval in de gewone vuilbak. Gewoon in een plastiek zak en dan nog eens in een grote zwarte vuilzak tussen mijn ander afval.

    Filter geef ik mee met iemand die niet blowt voor het oud ijzer. Hij krijgt er paar € voor en ik ben er van af.

    Comment

    • TegridyRandy
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2020
      • 208

      #5
      Met de post rondsturen, of naar iemand da ge nie afkunt
      Nee geen idee eig, goeie vraag.
      Ik maak hamburgers voor vegetariërs van mijn plantenmateriaal, tak en al, lekker beetgaar!
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment

      • SteamBoat
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2022
        • 175

        #6
        Knip afval gaat de compost hoop op zodat volgend jaar de aardappels goed groeien en filters etc moet je gewoon wacht tot je weet wanneer vuilnis opgehaald word en dan gewoon in een willekeurige straat bij iemand in de kliko gooien.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Wanneer paar straten verder na huiszoeking niets gevonden, iedereen dan (min of meer) gelukkig

        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Hahaha pak je een beetje de wat rijke buurten dan zal het wel mee vallen

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Ja dat deden we allemaal wel vroeger🤣👊
      • Heyz
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2022
        • 361

        #7
        Wij hebben ondergrondse containers (oid's) bij de flatten staan in de wijk daar mieter ik alles in waar ik vanaf moet
        ronde 3 - ronde 2 - ronde 1

        Comment


        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          mijn koolstoffilter past daar niet in, die spaar ik allemaal maar op in de berging...
      • Bo$wachter
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2022
        • 1902

        #8
        Zo te zien is de koolstof filter bij de meeste wel een dingetje tot nu toe kan ik het meeste met de tip van sprinterke maar hoop dat er nog wat meer varianten van ervan af komen zijn

        Comment

        • Rietslang
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 2171

          #9
          Goeie vraag, wil je niet enkel als een gangster incognito de bewijzen verdoezelen, speelt recycleren tuurlijk ook een rol.
          De binnenkweekjes kun je net nog op een hand tellen dus nog niet zoveel druks waste.
          Heb wel na 4 rondjes men kokosfilter doormidden gezaagd en in het midden van de restafval vuilniszak, of neen de eerste was eentje van een maat waar ik de tent en toebehoren vandaan had, filter opzngepleurd en actieve kool op de composthoop net als het bladafval, het metaal bij het ijzer vh cointainerpark, niemand die er op let als je het in een rijtje van je andere ijzerzooi steekt.
          Lampen zijn tuurlijk een andere vraag maar gwn demonteren tot zover dat kan en bij de electric smijten.
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment

          • Bo$wachter
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 1902

            #10
            Volgens mij ga ik gewoon heel veel m’n slijptol gebruiken in de toekomst🤷🏼‍♂️ alles klein zagen en de kliko in

            Comment

            • Martin1970
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2023
              • 111

              #11
              filter even schoonmaken met alcohol zodat de vingerafdrukken eraf zijn en dan met handschoenen aan in de vuilniszak en in de kliko

              Comment


              • parakweker
                parakweker commented
                Editing a comment
                hahaha vingerafdrukken op een koolstoffilter. En dan noemen ze mij de para kweker
            • NewNoobie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • May 2022
              • 2070

              #12
              Putje delven blaadjes in putje terug toe

              Comment

              • NewNoobie
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • May 2022
                • 2070

                #13
                Kan je het niet in uw bos gooien?

                Comment


                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Blad afval is geen probleem enkel filter, lamp, afzuiger enzo
              • parakweker
                Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2021
                • 663

                #14
                Volgens mij kun je dat soort dingen prima naar de stort / Rova brengen. Koolstoffilters hebben vele toepassingen, net als een afzuiger of een lamp. Die bellen echt niet meteen de politie lijkt me.

                Comment

                • Martin1970
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2023
                  • 111

                  #15
                  Oorspronkelijk geplaatst door parakweker
                  Volgens mij kun je dat soort dingen prima naar de stort / Rova brengen. Koolstoffilters hebben vele toepassingen, net als een afzuiger of een lamp. Die bellen echt niet meteen de politie lijkt me.
                  lijkt me.....

                  Comment


                  • parakweker
                    parakweker commented
                    Editing a comment
                    Wie is hier de parakweker, gij of ik?

                  • Bo$wachter
                    Bo$wachter commented
                    Editing a comment
                    +1.
                Bezig...