1e Buiten kweek.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietjeowietje
    Retired
    • Apr 2012
    • 7

    #1

    1e Buiten kweek.

    Korting op 420shop
    Beste medewietgenieters!

    Vandaag ben ik begonnen met mijn 1e kweek (buiten). Ik heb een ideale plek gevonden beschut maar toch volop veel zon, bezaaid met brandnetels (wat ik hoorde, was dat perfect. PH test gedaan kwam op uit tussen 6.5 - 7. Is dat te hoog?
    Welk zaadje kunnen jullie mij aanraden? 1 die snel en makkelijk groeit, en uiteraard een hoop opbrengst

    Ik heb begrepen dat met autoflower je het zaadje direct in de grond kan stoppen. Word het resultaat minder of maak dat niet uit?

    Ik hoor graag al de tips en tricks

    Alvast erg bedankt!

    Gr

    ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:36 ----------

    Foto's van de spot komen asap, benieuwd naar jullie mening daar over
    15
    Onder 100gr
    33,33%
    5
    200-300gr
    20,00%
    3
    300-400gr
    20,00%
    3
    500gr
    20,00%
    3
    600+gr
    6,67%
    1
    Last edited by wietjeowietje; 22 April 2012, 21:25.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: 1e Buiten kweek.

    Die vragen zijn meermaals reeds beantwoord. Zoek en je zult vinden! Serieus.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • bangman
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 179

      #3
      Re: 1e Buiten kweek.

      ey slimmerik, je maakt wel leuk een poll, ik denk om voor jezelf een beetje een schatting te kunnen maken ofzo maar wat als je nu 150 gr per plant haalt
      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

      Comment

      • AmericanIndian
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2010
        • 218

        #4
        Re: 1e Buiten kweek.

        Ph waarde moet tussen de 5 - en 6 zijn !

        verder succes !

        Comment

        • wietjeowietje
          Retired
          • Apr 2012
          • 7

          #5
          Re: 1e Buiten kweek.

          Ja dat is meestal het probleem iedereen heeft eigen antwoorden en eigen scenarios.

          Sorry bangman 150 vergeten

          ---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:27 ----------

          Pics van de spots asap

          Comment

          • wietjeowietje
            Retired
            • Apr 2012
            • 7

            #6
            Re: 1e Buiten kweek.

            Avond allen,

            Hierbij wat foto's van mijn spot. Een open plek, er buiten toch beschut, veel water, en een plek waar in principe niemand wat te zoeken heeft.

            PH 6.5
            Klei grond
            Veel brandnetels

            Wat vinden jullie?

            Gr
            Last edited by wietjeowietje; 22 April 2012, 21:26.

            Comment

            • AmericanIndian
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2010
              • 218

              #7
              Re: 1e Buiten kweek.

              prima (Y)

              Comment

              • Gio5000
                Expert Stoner
                Member
                • Dec 2011
                • 79

                #8
                Re: 1e Buiten kweek.

                nou nou mooie foto's hoor succes
                Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: 1e Buiten kweek.

                  Ziet er prima uit dat stekkie. Maar, die verzamelde/stapel takken wijzen er wel op dat de plek onderhouden wordt. Je zult dus bezoekers krijgen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • wietjeowietje
                    Retired
                    • Apr 2012
                    • 7

                    #10
                    Re: 1e Buiten kweek.

                    Bedankt voor de reacties. Word gewardeerd!

                    LR2 dat lijkt inderdaad zo, ze zijn netjes omgevallen. Het koste mij een kwartier en een hoop krassen om op plek van bestemming te komen.

                    Vandaag zaadjes gekocht:

                    3x White Widow
                    2x Northern light

                    Vanavond bezig met het voorbloeikastje, fotos plaats ik vanavond.

                    Bedankt voor het volgen! Tips zijn welkom

                    Comment

                    • BLAZEN
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Jun 2011
                      • 87

                      #11
                      Re: 1e Buiten kweek.

                      Northern light lijkt me tegenwoordig echt enorm 'in de mode' te zijn ;D

                      Veel succes, komt goed!

                      Comment

                      • wietjeowietje
                        Retired
                        • Apr 2012
                        • 7

                        #12
                        Re: 1e Buiten kweek.

                        Goedenavond!

                        Zoals belooft hier wat foto's van mijn kweekkast. Gaat dit werken denk je?

                        Groeten,


                        Comment

                        • wietjeowietje
                          Retired
                          • Apr 2012
                          • 7

                          #13
                          Re: 1e Buiten kweek.

                          Krijg morgen en anders zaterdag de zaadjes, dan ontkiemen, hoop zondag te kunnen beginnen met voorgroeien

                          Comment

                          • TheovS
                            Banned
                            • Apr 2012
                            • 157

                            #14
                            Re: 1e Buiten kweek.

                            ga dit topic maar eens volgen.. succes

                            Comment

                            • wietjeowietje
                              Retired
                              • Apr 2012
                              • 7

                              #15
                              Re: 1e Buiten kweek.

                              Vrijwel alle zaadjes zijn nu ontkiemt, meeste 5mm wortel. Die gaan vanavond alvast in de potjes met stekgrond en krijgen 18 uur licht.

                              Even een andere vraag; ik heb meerdere spots waar plantjes de grond in gaan.. 1 spot ligt op zo'n 30 meter van een weg. Nu is mijn vraag: kan ik hier gewoon een paar plantjes poten( ivm geur in de bloeifase)??

                              Comment

                              Bezig...