Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
Oorspronkelijk geplaatst door vale
Mooi werk mannen!
Zo geef je de crew tenminste een beetje werk, uitzoeken wat er hier gaande is.
Beledigingen, ongewenst taalgebruik, kopiëren van PM,enzovoort.
Eens kijken wat de consequenties zijn, laters
Mijn nieuwsgierigheid naar de consequenties is grenzenloos!
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
Mijn nieuwsgierigheid naar de consequenties is grenzenloos!
Je grenzeloze nieuwsgierigheid zal een deze dagen bevredigd worden.
Om tot een sluitend oordeel te komen hebben we menig bericht gewisseld, maar we zijn eruit!
Houd je Inbox in de gaten.
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
haha dit vind ik wel een leuke en ook informatieve discussie en ik weet niet of hier nog reacties geplaatst worden maar ik probeer het gewoon, ik heb tien big bang autoflower zaadjes besteld en weet hoe ik ze kan laten ontkiemen en klopt het dat als die ontkiemt is gewoon in de grond stoppen folie met gaatjes eroverheen, maar hoeveel water moet je er dan in doen en dat voeding blijft me een raadsel wat voor voeding is goed voor de big bang autoflower en heeft vooral geen slechte bijwerking voor de plant
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
? kunnen jullie advies geven
---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
ik wil graag weten wat voor voeding ik voor de big bang autoflower kan gebruiken of misschien wel helemaal geen voeding? en of je dit in gewone tuinwinkels kan krijgen
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
Oorspronkelijk geplaatst door aly
? kunnen jullie advies geven
---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
ik wil graag weten wat voor voeding ik voor de big bang autoflower kan gebruiken of misschien wel helemaal geen voeding? en of je dit in gewone tuinwinkels kan krijgen
No offense, maar je post in een topic met een ander onderwerp, je kaapt zo een beetje andermans topic. In de andere topics zijn ditsoort vragen uitgebreid behandeld. Ik denk dat je hier geen serieus antwoord kunt verwachten. Ik raad je aan om een boel te lezen alvorens je begint. Dat scheelt de continue herhaling van, en het opboeren van, standaard regeltjes door andere gebruikers. Deze vragen heb ik zelf al meer dan 20 keer beantwoord, erg lang zul je niet hoeven zoeken.
Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)
Ik denk dat het je wel gaat lukken, ik heb zelf mijn plant ook voor het raam laten ontkiemen in een kweekbak, vervolgens naar een 3 liter pot, naar een 20 liter, en nu uiteindelijk in een 45 liter pot staan...
Is nog niet buiten geweest, maar staat nu wel al in de bloei.
Zolang je genoeg zonlicht en warmte in de kamer hebt, komt het wel goed naar mijn mening
Comment