Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Aarde hergebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aarde hergebruiken

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Aarde hergebruiken

    Ik heb het een keer gedaan en een redelijk slechte ronde. Ik denk dat het aan de aarde lag en doe dat dus nooit meer. Maar het kan wel, je moet dan enzymen en bacterien toevoegen die de dode wortels opeten. Precies weet ik het niet, maar er is hier vast wel iemand die je kan helpen.

    Gr. JFF
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    Comment


      #3
      Re: Aarde hergebruiken

      Deze pot stond binnen, de andere stonden nog buiten. Ik heb gemerkt dat in die potten de wortels al bijna helemaal verteerd zijn, en ik heb op verschillende plekken gelezen dat dit goede voeding geeft. Echter kan er in elke pot een degelijke hoeveelheid verse potgrond, en ik heb voeding.
      Het zijn ook lowryders die na 8 weken klaar zouden moeten zijn, dus ze moeten niet maanden toekomen.

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Aarde hergebruiken

          Reeds tijdens de Middeleeuwen wisten de monniken dat teelt/vruchtwisseling over het algemeen voor een gezonder gewas en een betere opbrengst zorgen. Overigens is de ene plant daar gevoeliger voor dan de andere: vlinderbloemigen en nachtschades hebben liever elk jaar aan andere plaats. Sla, radijs en spinazie zaai ik soms 2 tot 3 jaar op de zelfde plaats. Bij aardappelen bestaat/bestond zelfs een wettelijke regeling om aardappelmoeheid te voorkomen. Maar zoals je zegt: gooi er een paar euro tegen aan, dan neem je het zekere voor het onzekere.

          Comment


            #6
            Re: Aarde hergebruiken

            koop gewoon nieuwe aarde kost je de kop niet en het scheelt je een hoop zorgen !!!!

            Comment

            Bezig...
            X