Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

    Dan moet je zorgen dat die te ontkiemende zaadjes uit het zicht van je bezoek staan als ze langskomen.
    Bovendien, en daarna als je planten groter worden en je krijgt bezoek wat dan?

    Comment


      #17
      Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

      je kunt ook gewoon zeggen: dat is wietzaad. Want ik blow weleens. En ik wil er niet meer voor betalen of bijdragen aan criminelen, daarom doe ik het zelf maar.
      Dat zullen mensen zonder tegenspraak begrijpen. Of ze het een goed idee vinden, is wat anders.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

          Waarom moet je perse voor het raam ontkiemen. Das is toch zinloos. Of ga je licht gebruiken bij het ontkiemen of zo?
          En dan nog op een plek waar je bezoek het moet zien zodat je moet gaan liegen, ik snap hier helemaal niks van.

          Comment


            #20
            Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

            Julie hebben gelijk hoor daarom ben ik dus overgestapt om het gewoon rechtstreeks in de grond te gaan ontkiemen

            Comment


              #21
              Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

              Hallo Grinder44,

              Hoe gaat het met de kweek?
              Heb ook ergens zaad uitgestrooid, maar zonder resultaat.
              Er is zaad wat erop lijkt, maar in vele gevallen(op internetfora) word niet gezegd wat voor zaad of van welke plant in verband met eventuele mensen die je dan neppe cannabis zaden sturen.

              En als je goed zaad hebt is het na 1/3 dagen al van zijn schilletje/zaadje af, de plant lijkt dan een beetje op mint/munt(Zuid-Engelse kruizemunt).

              Het beste voor je kweek gewenst,
              max390

              Comment

              Bezig...
              X