Starryder..mannelijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ctdauwiebest
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 1

    #1

    Starryder..mannelijk?

    Korting op 420shop
    zoals de titel al zegt...volgens mij heb ik een starryder die mannelijke vruchten laat zien. Iemand die het probleem bevestigd uit ervaring?
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: Starryder..mannelijk?

    geen foto van de plant? zowel overvieuw als een aantal close up's zouden boekdelen spreken ..

    ik snap je vraag en heb zelf geen ervaring met starryder
    maar helaas geen antwoord op je vraag .. je bent zeker dat het geen herma is dus die plant heeft helemaal geen vrouwelijke tekenen (daarom is een foto handig )

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Starryder..mannelijk?

      Als het er maar een paar zijn dan moet je ze wel snel weghalen. Dit jaar heb ik met mijn buitenplant veel oogst verloren door zaadvorming.

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #4
        Re: Starryder..mannelijk?

        Mannetjes altijd weghalen. Ook herma's gaan bij mij per direct de container in.

        Zowat iedere soort kan mannetjes voortbrengen. Ook bij gefeminiseerd zaad en autoflowers is de kans er.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Starryder..mannelijk?

          Mannelijkheid is nou niet echt een probleem, maar het kan gebeuren ja. Ik kan wel bevestigen dat er ook starryder mannen moeten bestaan, anders zou er geen man uit kunnen komen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...