zoals de titel al zegt...volgens mij heb ik een starryder die mannelijke vruchten laat zien. Iemand die het probleem bevestigd uit ervaring?
Starryder..mannelijk?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Starryder..mannelijk?
geen foto van de plant? zowel overvieuw als een aantal close up's zouden boekdelen spreken ..
ik snap je vraag en heb zelf geen ervaring met starryder
maar helaas geen antwoord op je vraag .. je bent zeker dat het geen herma is dus die plant heeft helemaal geen vrouwelijke tekenen (daarom is een foto handig
)
-
Re: Starryder..mannelijk?
Mannelijkheid is nou niet echt een probleem, maar het kan gebeuren ja. Ik kan wel bevestigen dat er ook starryder mannen moeten bestaan, anders zou er geen man uit kunnen komen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment






Comment