Is dit rot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #16
    Re: Is dit rot?

    Nou je kan ook met behulp van een druppel kaarsvet de wonde behandelen.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: Is dit rot?

      Lijkt wel moord laat gewoon die wond in drogen en meer geen zooi op je plant of hete kaarsvet denk gewoon na
      God was never on your side..

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Re: Is dit rot?

        @D, ik heb het recept van LR2. Het staat dacht ik in 1 van zijn topics. Kaarsvet kan ook, maar dat vind ik persoonlijk wat onhandiger werken. Zal kijken of ik dat stukje tekst vind van LR2.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #19
          Re: Is dit rot?

          S39 werkt beste..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #20
            Re: Is dit rot?

            Azijn bevat azijnzuur, dat kan bij planten makkelijk door de cel opgenomen worden. Daarmee maak je het probleem enkel groter. Azijnzuur is een onkruidverdelger op 'biobasis'. Het laat de pH zo hard stijgen, dat veel onkruid het loodje legt. Je blad dus ook waarschijnlijk.
            Schimmel houdt wel van zuur namelijk. Combineer dat met een kapotte plant, en je hebt het ideale mengseltje voor schimmel.
            Alcohol doodt geen sporen, alleen levende schimmel. Het doodt wel alle levende cellen van de plant die wat vocht doorlaten. Dus ook daar mee zit rolling stoned wederom, totaal aan het verkeerde eind.

            Vaseline: waterafstotend, laat UV-licht door (houdt schimmel niet van), niet schadelijk voor de plant, druipt nauwelijks + goed smeerbaar voor afdichting, geen hoge temperaturen nodig, brokkelt niet af zoals kaarsvet.
            (Zee)zout: doodt ook veel cellen, antischimmel, maar omdat het gevangen zit in vaseline kan het niet doortrekken in de rest van de plant, regent daardoor ook niet in de bodem, onttrekt vocht aan de plant waardoor schimmel moeilijker doorgroeit.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #21
              Re: Is dit rot?

              Kijk, LR2 komt hetzelf al uitleggen
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Is dit rot?

                Misschien had ik dat even moeten melden, dan had je niet door de archieven hoeven rommelen

                Altijd fijn om weer een fabel van Rollingstoned te ontkrachten. Het lijkt wel de Privé of Story voor cannabis, veel geroddel maar weinig waarheid.

                Maareh, nog even terugkomend op wat ik eerder zei. Calyxen in de oksels, die bruin worden, die zijn over datum. Die zijn te oud en de plant stoot ze af. De plant trekt ze dan leeg in enkele dagen (van groen -> geel -> bruin). Dat proces gaat rap, al helemaal in de zon. Dus dat hoeft niet altijd rot te betekenen.
                Soms drogen ze gewoon uit, en dan kun je ze juist beter verwijderen; dood plantmateriaal dat later vochtig wordt.. We weten hoe dat gaat!
                Omdat de plant het heeft afgestoten, heeft de plant ook de sapstroom netjes dicht gemaakt. Er is dan geen wond. Schrobben, vaseline en al die troep zijn dan niet eens nodig.

                "Ja, LR2, waarom heb je dat eerder niet gezegd?"
                Weet ik niet.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #23
                  Re: Is dit rot?

                  Je zegt het nu toch? Waarvoor dank!
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...