Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volgens mij kan dit niet.
    Enfin, alles kan. Maar is een all in one voeding niet aangewezen voor wietplanten. Zelfs mensen die 100% bio telen werken met groeivoeding en bloeivoeding apart.

    ​​Ga je groeivoeding in de bloei toedienen loopt dit nadelig af en vice versa.
    Ook in de vrije natuur zakt het stikstofgehalte naar de herfst toe.

    Comment


      Planten dood ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Denk het wel ja.
        Was schijnbaar toch niet zo'n goeie voeding.



        zou leuk zijn. 1 flesje voor alles.

        Comment


          Een flesje voor alles:
          https://www.bol.com/nl/p/pokon-unive...0000054280586/

          Je moet alleen zelf het flesje regelen: deminwater, 45 cent per literfles.

          Probleemoplossen? Niet nodig.
          Tekorten? Nooit gezien met dat spul.
          Overvoeding? Ja, dat kan.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Bij de juiste toepassing moet dat helemaal gaan lukken. Tenzij je ze verzuipt natuurlijk.

          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            LR2 Oplossen in leidingwater is af te raden? Op Bol uitverkocht. Hier nog te koop: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/p...00gram_1174590
            Last edited by Ess; 4 March 2019, 22:34.

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Ess Het buffert prima, dus je kunt het ook wel in leidingwater oplossen. Of in regenwater, of in demin water. Het type water maakt eigenlijk weinig uit, omdat het zulk geweldig gebalanceerd spul is.
            Wat ik bedoelde te zeggen is; flikker die pokon eens met 100X sterkere dosering in een literfles, en haal daar steeds 10mL uit voor je gietertje. In principe heb je dan hetzelfde product als bijvoorbeeld een Plagron aanbiedt, maar dan voor iets meer geld per fles in het geval van plagron. Aanbevolen wordt 2,5-3 gram per L. Maak daar eens 25-30 (100mL gebruiken) of 250-300 gram (10mL gebruiken) van, en je hebt een zelf gemaakte voedingsoplossing zoals je die in de growshop koopt. Koel en donker bewaren. Zo heb je toch gauw 4 flessen allround voeding voor een tientje. Nu weet ik niet wat een growshop vraagt, maar dat zal vast wat hoger uit komen; ik gok richting het viervoudige.
        Bezig...
        X