Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Ah, ik praat zonder verstand van kweken en jij zegt dat je moet voeden vanaf dag 1 en dat je grond een ec heeft van 4,6. Jup jup, wie praat er dan zonder verstand van kweken? Ga vooral zo door met mij op mijn zenuwen te werken en ik geef uw illegaal zaakske aan.

    Comment


      #92
      Ik heb ook voor plant geleerd. Dat betekent niet automatisch dat ik taal heb laten vallen. Ik vind het belangrijk dat ik in circa 4 talen wetenschap kan bedrijven en begrijpen.

      De hele strekking is: sporenelementen zijn belangrijk, maar de basisvoeding is net zo belangrijk. Daarnaast is een goede bodem ook wel handig.



      Flesje pokon sporenelementen (groenblijver): 4 euro.
      Pak stikstofkorrels: 5 euro per 2 kg.
      Pak fosforkorrels: 5 euro per 2 kg.
      Pak kaliumkorrels: 5 euro per 2 kg.
      1000 liter water: 50 cent ofzo?
      Totale kosten voor circa 1000 liter voeding: 17.5 euro.

      Ik verkoop het aan forumleden met wat korting: 10 euro per fles excl. verzendkosten (1.1kg pakketpost).
      Bestellen kan via headdesk.gif-do-you-understand-sarcasm@hot-male.com.

      Wat kun je verwachten van mijn voeding?
      - Je krijgt het gevoel dat je de natuur helpt.
      - Je krijgt prachtige geraniums bij de buren.
      - Als je teveel gebruikt moet je minder gebruiken.
      - De planten blijven groen in de winter, zelfs als ze bevriezen. Na het ontdooien worden ze echter bruin.
      - Het blad wordt groener (zonder optische groenmakers, alhoewel, kleuren zijn optisch, en alles wat kleur versterkt is een optische versterker, dus eigenlijk met optische groenmakers).
      - Klinisch bewezen werkzaamheid! 1 van m'n moeders tantes vond het hele goede voeding.
      - Biologische oorsprong (Ik denk graag in kringlopen, niet in beperkingen; alle stikstof, fosfor en kalium hebben ooit in een plant of dier gezeten).
      - Nooit meer last van luizen of ongedierte*.
      - Verhoogde opbrengst met meer voedingsstoffen in de plant**


      *gewoon negeren
      ** in vergelijking met geen voeding

      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #93
        haha niet mij zaakske... hoe zat t met taal? en gaat mij aangeve hahahaha zet gister nog foto van veel te veel plantje online hahaha kan ik ook naar popo maile wtf gast
        wat heeft het moment van beginne met voeden te maken met de voeding die ik gebruik? dat s haat gedrag en dat blijkt wel uit dat me wil aangeven. is niet eens mij handeltje... dus doe je ding. en dat zijn niet je zenuwen die je voeld waar ik op werk bij je dat noeme ze gebrek aan kennis.

        en die ec werk ik al paar jaar niet meer mee want het verteld niet welke stof er in welke hoeveelheid in zit. ik kijk naar de plant wanneer die zich goed voelen kan een apparaatje me niet vertellen dus okee ik heb een foutje gemaakt met een getal sorry voor dyslectie en nutteloze kennis late vervallen

        en okee je hebt geleert ervoor maar als ik het over uranium heb wil je niet bij je plant niet zo goed opgeled zeker want heeft zeker een functie net als de rest net als borium.. staat in meerdere links die k gestuurt heb.

        daarbij wort er gezecht dat metaal niet in water opgelost kan worden ik zech je zoek ff colloidaal goud maken, metaal opgelost in water is dat dus

        en de grondstoffen die gebruikt worden hebben zich allang bewezen dat t samen gevoegt is in 1 fles betekent niet dat t minder werkt dus jaa dat staat op verpakking en niet zonder reden.
        zijn niet mij onderzoeken en testen geweest heb ze wel gelezen en de voeding van e and r gebruikt en het doet wat t zecht zie fotos, kome jullie vertelle dat het niet zo is.... foto liegt niet dus hoe kan je ontkennen wat foto laat zien en de theorie je verteld.... is nix meer dan haten zegge dat de bodem 4 mg per kg grond metalen bevat link blijkbaar niet gelezen want is in rijke grond veel meer. van zink al 100 mg/kg grond
        goed jullie hebben voor geleert maar weet niet het verschil tusse rijke of arme bodem hebben geen idee dat lood bijvoorbeeld niet alleen giftig is in te hoge dosis maar ook nuttig is in klijne hoeveelheid. wat het effect van alle losse elementen is wete ze miss nog niet van allemaal maar dat ze met ze alle samen werken is allang duidelijk.


        als je even zoekt kom je vanzelf tegen dat een plant meer dan 60 stoffen uit de grond opneemt en gebruikt.... staat ook in meerdere links dus hebbe ze blijkbaar nog niet genoeg verteld op school....
        Het onderzoek

        gebrekverschijnselen
        uranium stuk trug wat over te vinden

        zilver werkt anti schimmel anti bacterieel dus ziekte werend verdere functie onbekend.

        enz.

        dus de reden warom de verpakking zecht wat het zecht kan je gaan bullshitte maar dat zecht meer over gebrek aan kennis en niet van mij kant

        Comment


          #94
          en als je voor plant geleert heb snap ik dat je geen idee hebt dat staal in water opgelost kan worden en als op school de kennis nog niet beschikbaar is t je nooit verteld is. maar ga dan niet deze voeding of de stoffen die er in zitten afzijken. want de fotos late zien hoe het werkt en als je t niet gelooft test t zelf zou k zeggen. en nog wat de oude romijnen gebruikte goudwater al voor van alles noemde het het levens elixer, niet zonder reden. cowboys gebruikte goud water en zilver water om t te ontsmetten de oude chinezen gebruikten al colloidaal goud en zilver voor van alles ook in tuinbouw enz. is nix nieuws onder de zon... maar vergeten kennis

          .
          Last edited by like a lion; 5 June 2017, 16:56.

          Comment


            #95
            Kerel, er staat letterlijk in 1 van de berichten die je copy paste dat ze lang niet al die spoorelementen nodig hebben. Ik had mijn laatste ronde 1,4 gram per watt, je hoeft mij niet te vertellen dat ik geen kennis heb van wiet kweken. Ik ontken niet dat spoorelementen hun nut hebben, wel niet de 5 of 6 belangrijke zoals zink, mangaan en borium. Lees wat er staat. Ik ontken dat je ze extra moet toevoegen en dat het zelfs nadelig kan zijn van die zaken gewoon te gaan toevoegen op dagelijkse basis zonder eerste de tekorten af te wachten. Als je dat wel kan dan betekent het dat de voeding die je geeft zijn werk niet doet. En eigenlijk is dat niet eens voeding. Trouwens, niet te gebruiken in combinatie met npk voeding. Dus je kan er geen enkel normaal tekort mee recht trekken. Of wat ga je doen? Planten bijvoeden met je eigen bullshit?

            Denken dat je biologische voeding zou gaan kunnen gebruiken op een medium als steenwol is ook totale onzin. Dat werkt daar niet op want steenwol heeft geen bodemleven en je kan het er ook niet aan toevoegen. Maar je had "voor plant gestudeerd" zeker.

            Bio nova maakt trouwens micromix. Ik heb dat de laatste keer is toegevoegd en totaal geen verschil gemerkt. Verder staat er op de website van bio nova dat indien je eender welke basis voeding van bio nova gebruikt dat je die micro mix niet hoeft te gebruiken. Dat wil zeggen dat die spoorelementen ook aanwezig zijn in de goedkope standaard flesvoeding van 9 a 10 euro. Het is niet verplicht om bestanddelen met zulke lage percentages te vermelden op het etiket.

            Er staat op je etiket dat je het buiten in kleigrond maar 1 keer per jaar hoeft toe te voegen. Dus je eigen etiket spreekt je onzin tegen dat het snel uitgeput geraakt.

            Jij mag dat haten noemen. Boeit mij niet. Ik weet hoe lastig het is om een zaak uit de grond te stampen en ik heb een hekel aan lui zoals jullie die denken dat ze de regels aan hun laars kunnen lappen. Fuck die officiele regelgeving, we doen maar wat zolang het geen belastingen betalen is. Maar dan heb je wel een forum nodig om reclame te maken, want een officiele website is niet mogelijk. Daarbij nog andere merken en kweekwijzen gaan liggen afbreken, top. Hoop dat JD je der vanaf zwiert.

            Comment


              #96
              bij voeden is niet nodig is alles in 1 dus heb geen last van tekort bio canna kan gewoon op steenwol direct opneempaar.. toen ik t gebruikte werkte t in iedergeval goed. en ik heb het over binne kweek in pot me wiet groeit niet in een weiland dus lees t etiket ff verder dan eerste regel.

              en is niet mij zaak ik laat zien hoe plante groeie jullie kome met vraagen wat het is hoe het werkt dit dat geef ik uitleg ga je moeilijk doen dat is hate misgunne.
              maar maakt mij niet uit is niet mij handel en wat je zecht boeit ook niet ik ben niet eenige die t gebruikt. ken meer mensendie t gebruike en weet je een website kost 1 euro per jaar veder nix nodig

              en dan nog wat reclame is zoiezo niet nodig want goed product verkoopt zichzelf mensen moete alleen weeten dat t bestaat en sinds jij weet dat t bestaat zit t je dwars en punt blijft wat wie ook zecht foto liegt niet en plant ook niet.

              en deze voeding met deze werking is ook niet in ze eentje zijn meerdere merken met voeding en zelfde werkingen....

              Comment


                #97
                en wat zit je te zeure over regels hahaha je heb n tent met veel te veel plante volges de wet en kom tege mij over regels hahahaha hypocriet


                plante geef je zeker ook aan bij belasting of niet

                en heb mij niet hoore zegge dat je geen verstand heb van wiet kweken

                maar materiaal in de bodem en functie laat je afweten dus als je beetje open staat voor info en wat nieuws haal je miss nog wel meer per watt. dat is tog de bedoeling neem ik aan of wil je gewoon de weize uithangen en de beste zijn want dag dat dit forum bedoelt was info te delen en niet als soort race wie t beste is

                en
                de mens s nooit uitgeleert weet je darom zijn er vandaag de dag nog steeds onderzoeken naar wat het beste werkt voor een plant welke planten het beste werken tegen ziekte

                Last edited by like a lion; 5 June 2017, 18:39.

                Comment


                  #98
                  Wiet kan je niet legaal kweken, een zaak opstarten wel. En als diegenen die het wel volgens de regels doen falen dan zijn ze hun zaak kwijt met bijhorende gevolgen. Jullie niet natuurlijk. Begin niet te kakken of ik mijn planten aangeef bij de belasting, dat heeft daar geen fuck mee te maken. Start maar een website op, is zien hoelang het duurt. Dan nog het lef hebben om er 25 euro per liter voor te vragen ook.

                  Comment


                    #99
                    oke je kan niet legaal wiet kweken.beweer je en wie zegt dat deze mensen in de situatie zitten om legaal een bedrijf te kunne starten? en als die gene die t volges regels doet falen en alles kwijt zijn dat is t risico van bedrijf beginne.; als hun gepakt worde krijge ze dikke boete voorkomen alles dus is er meer weg dan alles alleen kwijt.

                    je zijkt op regels dat is hypocriet zolang jij je niet aan de regels hout dus hou je mond alsjeblieft over regels zolang jij je er niet aan houdt. t is niet dat die alleen voor mij gelden en niet voor jou ga ander bij bureu medicinale cannabis opium ontheffing aanvragen voor 1225 euro zodra je die heb kan je over regels komen bitche

                    en daarbij voor goeie vloeibare voeding is t helemaal niet zon gekke prijs aangezien alleen een booster van een ander merk al 30 euro is.

                    en blijkbaar zit iets je heel erg dwars (mis is jou bedrijfje niet van de grond gekomen) maar ik geloof niet dat je daarmee geholpen kan worden op dit forum. niet door mij in ieder geval.

                    ps.

                    in andere voedingen zitte ook spoor elementen dus als je niet hoeft aan te vullen hoezo doen andere merken het er in dan?????? hmmm beetje vreemd die theorie van jou

                    dus nog 1 keer
                    het verschil is dat deze voeding alle spoor elementen van een rijke bodem bevat en niet een paar zoals veel andere merken.

                    en chek ff antourage effect is ontdekt bij endocannaboide systeem maar werkt op andere systemen ook zo stoffen die de werking van elkaar versterken.
                    Dat is de kracht van de natuur.
                    Last edited by like a lion; 5 June 2017, 22:04.

                    Comment


                      13659.jpg

                      Comment


                        Als je een booster vanaf week 1 al kunt geven is het geen booster. Geen enkele firma die zoiets beweert in zijn gamma te hebben. Net de reden waarom het apart verkocht wordt. Als ik in week 2 green sensation begin toe te voegen zijn ze in week 5 dood. Is een booster die effectief ook werkt, niet beweert te werken. Voor de rest, als je geen bedrijf legaal kan opstarten dan doe je het gewoon niet. Zie LR2 zijn uitleg, hij wou het proberen maar de regelgeving is te strikt of hij mankeert budget. Dit is puur concurrentievervalsing en kan een mogelijke impact hebben op mensen die het wel legaal aanpakken en dat stoort mij. Hou op met de vergelijking te maken met wiet kweken, niemand heeft er last van dat ik wiet kweek. Als ik legaal wiet kon kweken dan deed ik het.

                        Comment


                          Oke ik hou op over je wiet maar zeur niet over regels dan want s hypocriet

                          Ik zeg ook niet dat je booster van week 1 geeft ik zeg dat ze te koop zijn voor 30 euro per liter

                          en concurentie vervalsing? Heb t even opgezocht maar t is niet dat iets via een rare weg heel goedkoop aanbooden wort zit zelfs nog 10tje boven andere basis voeding. En ze hebbe nog niet eens visite kaartje denk dat ze voorlopig niet druk hoeven te maaken dat ze concurent van elkaar worden. En dan nog als iemand goed product maakt mag die tog vertellen hoe het werkt en wat de voordelen zijn.
                          Lijkt me niet meer dan logisch noeme ze product informatie geloof ik...

                          .

                          En dat jou irriteert dat iemand erges een handeltje begint ik kan je daar niet bij helpen. Ksn je wel adviseeren om zelf wat te gaan doen moet je wel ff googele en mag t niet voor menselijke consumtie verkopen (maargoed we nemen het niet zo nou met de regels). En zit wel goed geld in.
                          als je nou gewoon kratom bestelt of ibogaine of allebij kan je handeltje beginne met junkies. Kratom laat een heroine verslaafde afkicken binne 1 week zonder ziek zijn, in afkick kliniek gebruiken ze methadon is veel verslavender afkicke doet overal pijn wort depressief van alles en duurt 3 maanden dus ellende erger dan gewoon heroine afkicken. Heb veder geen diploma nodig nix en zijn genoeg klanten voor.

                          of ibogaine werkt tegen crack drank gokverslaving eigelijk alle verslaving iniedergeval geestelijke is tegenwoordig genoeg animo voor met als die coke in omloop

                          kan je nuttig zijn en je bedrijfje beginnen
                          kan je daarnaast nog voeding in je assortiment zetten als huis tuin en keuke middeltje niemand die moeilijk doet.

                          en kratom kan dagelijks gebruikt worden is niet verslaven in thailand gebruiken mense het inplaat van wiet omdat ze er minder lui van worden dus ook recreatief gebruik

                          ibogaine wort gebruikt bij rituelen enz. Dus ook goed voor recreatief

                          verkoopt t als massage olie ofzo maak t klaar met gewoone olijf olie zodat het gewoon inwendig gebruikt kan worden en als jij dan ee flesje planten extrakt van andere planten dan van iboga en kratom er bij verkoopt als voeding voor plant gaat er niemand moeilijk doen zet er anders nog weegbree tinktuurtje bij tekoop ofzo.
                          niemand denk dat je wat met kweke te maken hebt en zit in regel vrij gebiedt vanwegen gebrek aan onderzoek en tinktuur is nix anders dan afkooksel dus als je t inplaats plante voeding tinktuur op water basis noemt wie geeft er iets om of iemand iets koopt en in de bosjes gooit?

                          en k zeg je goed product verkoopt zichzelf. Als regels het moeilijk make moet je via andere weg probeeren dan staat meestal wel een deur open want plantaardige olie voor niet inwendig gebruik mag je gewoon verkopen afkooksels ook dus plante voeding in princiepe ook mis niet als plante voeding maar bananen sap is goeie kalium boost en niemand gaat je daarvoor kunne straffen of zegge dat t niet magzeker niet als het niet voor consumptie is.

                          regels zijn er om het leven moeilijk te maken... dus beter omheen lopen en dan zit je binne de wet want als ik een banaan koop is de supermarkt niet verantwoordelijk als ik m bij me plant leg als voeding en dan heb je niet zoveel gezijk als voeding... zijn vast meer mensen groot geworden met andere weg van regels kiezen want als linksom niet gaat dan moet je rechtsom

                          ken ook een online winkel staat geregistreert als grasmatten handelaar en toebehooren... een van diectoebehooren is complete kweekten niemand geeft een fuck is groshop maar noem t anders en t is anders niemand gebruikt tent om gras te groeien maar is hij verantwoordelijk voor wat mensen doen met zijn product denk t niet
                          Last edited by like a lion; 5 June 2017, 23:28.

                          Comment


                            Andere growshop staat officieel geboekt als legertassen handelaar

                            ze moeste tog wat toen growshop illegaal wert
                            andere ingang kieze als wet de weg blokkeert. Blijft een hypocriet kut land
                            en dat bewijs licht voor je bij de drugs verslaving en god creatie als afkick middel
                            door chemiche veel schadelijkere en verslavendere tyfus zooi vervangen en dan geld inzamelen voor onderzoek en zegge goed te wille doen

                            lachwekkend

                            en mense wille zich nog aan hun regels houde ook noemen ze metal slavery
                            het aanbidden van de onderdrukker en verafschuwen van bevrijder

                            hou alsjeblieft op over regels
                            een wiet plant illegaal omdat t meer dan 700 medische voordelen biedt
                            kijk even in de regel geving... een nieuw (600 miljoen jaar oud) medicijn wiet dus moet financieel haalbaar zijn daar bedoele ze niet mee voor de consument maar de pille fabriek omdat cannabis meer dan 700 medische werkingen biedt gaat de farmaseutische industrie (grootste industie op aarde) op zn gat mag niet en dat cannabis het medicijn tegen kanker is maakt dan niet uit ook als liggen er duinzenden mensem op sterven die per direct geholpen kunne worden maar gebeurt niet vanwege een regel opgestelt door schippers dat maakt dat de kut hoer duizenden dooden op haar naam heeft omdat een plant te veel voordeel biedt en de pille fabriek niet genoeg meer zou verdienen zelfde met verslaving houde liever instand met methadon dan dat ze mense genezen met kratom gewoon omdat behandelen meer verdient dan genezen. En zo zijn de regels dus idd moet eerst geld verdien om wat te berijken en hoe meer je verdient hoe meer ze afpakken daar zijn regels voor.
                            niet om te helpen of iets is een grote froude.

                            ten eerste weiger ik een baan vanwege deze hypocriete kkr leugen en brain wash

                            darom kweek k wiet dus zoek alsjeblieft een weg zodat je wel wat van je droom kan maken ondanks hypocriete macht hebbers die gewoon omkoopbaar zijn als je genoeg betaalt zoals een pille fabriek of autofabriek maar ga niet andere mensen haaten omdat jou niet lukt wat een ander ook probeert te berijken en wel een weg gevonde heeft in t dool hof bullshit en vriendjes politiek

                            dan weet je even hoe eerlijk de regels en de spelers nou eigelijk echt zijn.

                            dus stop haten en maak wat van die planning van je eige bedrijf maak je droom realiteid en laat een drempel geen berg worden


                            ps.

                            Gemeente alphen aan de rijn ontkent het niet eens zegge wel dat hun er nix mee kunnen want hun zijn geen arts en minister schippers hoopt er einde van t jaar iets mee te kunnen want die wacht op onderzoek over cannabis zijn er allang doden tal loopt op maar boeit haar nix
                            zorgverzekering zorg en zekerheid ontkent zelfs de medische werking van cannabis


                            kan onderzoeken hier online gooien dat cannabis tegen kanker het medicijn is maar overheid heeft er geen boodschap aan dus alsjeblieft neem regels met een groot korrel zout


                            dat is wat mij stoort regels die mensen verbieden te doen wat ze willen
                            mensen een goed leven verbieden
                            verbieden dromen na te leven
                            gezondheid verbieden

                            en ga me niet vertelle dat t beter is voor de natuur of de mensen want de natuur gaat kapot en de mensen worden er zeker niet beter van
                            zie foto
                            Attached Files
                            Last edited by like a lion; 6 June 2017, 00:16.

                            Comment


                              Babylon

                              Comment


                                Zoek even op ook wikiwildpluk oogsten zonder zaaien weet je glijk warom ze je op school vergeten te leeren wat je kan eeten warom ze de berm overal netjes kort houden je een boete geven als je in de polder een plant plukt.

                                kan je hart werken voor je voedsel.....

                                en als je niet werkt ben je dom om te overleven en moet je zielig bij een voedselbank bedelen als voorbeeld dat t ook slechter kan voor mensen die wel een goeie baan hebben......


                                Kweek je eige eete en medicijn en doe wat je wilt geen toestemming nodig om te leven

                                als je wat goeds heb deel het en breng het op de markt hou t niet voor jezelf verdien je wat en andere krijge ook kans beter te gaan dus ook al mag t niet voor jezelf houde
                                zou k gierig vinden

                                Comment

                                Bezig...
                                X