Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is niet mij handel... dus ik ga zelf niet in investeren. maar zal kijke wat ze er van zegge bij E&R.

    kwam wel ander minerale voeding tegen.

    https://www.growspot.nl/a-45035384/m...t-bloei-groei/

    is 2 componeten geloof ik voor groei en bloei

    booster ook met melasses

    verbetert smaak en geur

    https://www.growspot.nl/a-45035391/m...treme-booster/

    iets duurder totaal als E&R


    http://autopotstore.eu/autopot-onlin...grow-5l-detail

    all in 1 voeding http://autopotstore.eu/autopot-onlin...grow-5l-detail stuk goedkoper dan E&R
    Last edited by like a lion; 6 June 2017, 13:37.

    Comment


      en als je voor plant geleert heb snap ik dat je geen idee hebt dat staal in water opgelost kan worden en als op school de kennis nog niet beschikbaar is t je nooit verteld is. maar ga dan niet deze voeding of de stoffen die er in zitten afzijken. want de fotos late zien hoe het werkt en als je t niet gelooft test t zelf zou k zeggen. en nog wat de oude romijnen gebruikte goudwater al voor van alles noemde het het levens elixer, niet zonder reden. cowboys gebruikte goud water en zilver water om t te ontsmetten de oude chinezen gebruikten al colloidaal goud en zilver voor van alles ook in tuinbouw enz. is nix nieuws onder de zon... maar vergeten kennis
      Ik neem aan dat deze comment voor mij bedoeld was.
      Ik weet heel goed dat metalen opgelost kunnen worden in water, immers; pokon groenblijver die ik aanhaalde bevat die metalen. Die vallen onder de noemer 'sporenelementen'.
      Zilverwater is inderdaad antibacterieel en doodt schimmels, het doodt daarnaast ook de nuttige bacterien en schimmels, het is een aspecifiek middel dat nauwelijks een functionele toepassing heeft tegenwoordig.
      Die kennis is niet vergeten, die kennis is uitgebreid. We weten nu dat er meer nadelige effecten kleven aan colloidaal zilver dan positieve, vooral bij inname.
      Romeinen zaten ook maanden lang in ethyleengas en noemden zichzelf orakels als ze begonnen te hallucineren, daarnaast is er een bekend verhaal van een generaal die een oorlog begon tegen de zee. Er zijn zelfs geschiedschrijvers die de val van het romeinse rijk toedichten aan het gebruik van koperen bokalen, die overigens een lekker smaakje aan de wijn gaven; de ophoping van koper in het lichaam veroorzaakt kanker. Cowboys dronken ruwe olie, dachten dat koffie giftig was en sigaretten gezond, daarnaast dronken ze formaldehyde als hoestdrank.
      De Chinezen schuiven graag wespengallen in hun schuif, snuiven neushoornhoorns en drinken thee van tijgerballen. Het is een wijs volk hoor, met gigantisch goede medische inzichten, maar ook ontzettend veel bijgeloof en totale bullshit.
      Als je jezelf zonder nuance in die "alternatieve" hoek wilt profileren, dan verlies je alle geloofwaardigheid.

      Laat E&R zichzelf verdedigen hier op het forum. Als ze wat willen verkopen is dat wel een handig iets; scheelt jou werk en moeite, eindeloos gezeik, en zij leren er ook wat van zonder dat ze het via-via-via jou moeten horen.
      Als je niets met dat bedrijf te maken hebt behalve dat je hun voeding gebruikt, wat heeft het dan voor zin om 9 pagina's vol te kalken met discussie? Laat ze het lekker zelf uitzoeken, het is hun bedrijfje, hun handeltje..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        oke iemand zij me dat metalen niet in water opgelost kunne worden daar was t meer voor bedoeld. en wil mezelf niet in alternative hoek zetten probeer je uit te leggen dat plant beter werkt op meerdere stoffen dankzij antourage effect tekorten te voorkomen enz. alleen syntetich goud bestaat niet. dus moet wel natuurlijk zijn.

        en als je wat veder kijkt de zelfde stoffen in een plant zitte in een mens en in dier in de grond enz. als de mens of een dier bijvoorbeeld alleminium tekort heb gaat niet goed bij teveel in de hersenen worde ze gek (bijvoorbeeld lassers die alleminium lasse zonder goede ventilatie) is bij een dier niet anders en mense komer er elke dag meer achter dat een plant zellde spoorelenten nodig heeft dus niet alternatief maar vooruitgang
        zijn inderdaat veder met edelmetalen onderzoek in medische wereld... zonder goud zouden menselijk hersenen niet kunnen werken

        zilver koper lood enz. zit en hoort in je bloed is niet giftig of kankerverwekkend in kleine hoeveelheden. krijgt het in t ziekenhuis ook allemaal in zout infuus als je bloedverlies heb geleden.

        en water is ook niet giftig tog? ga je dood als je meer dan 3 liter in 1 keer drinkt, is dat een rede geen water meer te drinken? lijkt me niet. alles is giftig in te hooge hoeveelheid ook zuustof teveel wort je fucking high van en s ook niet goed voor je net als een tekort. gaat om de juiste dosering...


        bloed analyse
        http://www.europeanlaboratory.nl/doc...n_bloed_nl.pdf

        bloed analyse
        http://www.iaea.org/inis/collection/...05/8305542.pdf

        Met het routine scheidingsschema bleek het mogelijk onder de gegeven coidities van bestraling, chemische opwerking en meting de volgende elementen in het bloed te meten: antimoon, arseen, broom, koper, kwik, goud, rubidium, seleen, ijzer en zink. Voor de elementen cadmiun, cobalt, molybdeen en nikkel bleken de concentraties in het bloed in de buurt van de detectiegrens te liggen. Derhalve zijn $e voor deze vier elementen gevonden waarden slechts indicatief voor de orde van grootte. de resultaten voor de bloedmonsters zijn gegeven in tabel B.



        hoe uitgebrijder ze testen hoe meer ze vinden

        https://nl.wikipedia.org/wiki/Abunda...selijk_lichaam

        deze doorskippe naar punt 3 of kan hele verhaal lezen

        ps.

        mensen bloed is ook plante voeding
        Last edited by like a lion; 6 June 2017, 19:20.

        Comment


          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-oplosser

          Op zo'n momenten mis ik hem wel.

          Ps, ik ken mensen die dyslexie hebben en perfect kunnen schrijven. Maar dat kostte hun moeite.

          Comment


            Teveel is slecht, zullen we dat afspreken? Daar zijn we het over eens.

            Maar hoe weet je of je teveel hebt binnen gekregen? Daar is een leverpunctie voor nodig. Dat doe ik liever niet, eigenlijk. Best duur. Vandaar dat ik zelf mijn inname van overmatige hoeveelheden het liefst beperk, dat kan ik namelijk wel zelf bepalen zonder iets te meten. Dat bepaalde stoffen gevonden worden, betekent overigens niet per see dat ze daar ook horen te zitten. Iemand die jarenlang overmatig zilver binnen krijgt, zal hoge zilver waarden in de lymfen krijgen, dat is geen goed teken. Een meetresultaat is daarom niet per definitie een maat van gezondheid.

            Water is "giftig". Drink maar eens 'n glas deminwater zonder maagpijn, dat kan niet. Het gaat niet enkel om de dosering, maar ook om de inhoud van het water. Zo denk ik ook over voeding, voor mezelf en planten: niet enkel de hoeveelheid, maar ook wil ik graag weten wat er in zit.

            Tijdens het bestuderen van neurobiologie ben ik goud enkel tegengekomen als hulpmiddel voor microscopie, niet als 'nodig' voor het functioneren. Ik heb zelf hersencellen gekweekt, en die hadden geen nanogram goud nodig om 50 generaties lang contact met elkaar te leggen en informatie uit te wisselen.
            Goud is zelfs verkozen tot allergeen van het jaar (een allergeen is een lichaamsvreemde stof die een ontstekingsreactie opwekt: een stof waartegen het lichaam wilt vechten, het lichaam vind zelf dus dat het er niet thuis hoort!). Datzelfde geldt voor wel meer stoffen die je aanhaalt. En dat geldt voor de huid.. Onze huid is het meest verdraagzame orgaan dat we hebben, en als zelfs die het niet moet, dan moet de rest van m'n lijf het ook niet.
            https://en.wikipedia.org/wiki/Allergen_of_the_Year

            De dosering, die is belangrijk. Natuurlijk. Maar liever beperk ik het tot een minimum. Dat is mijn persoonlijke standpunt, daar verander je niets aan.


            Terug on topic: Waarom komt E&R zelf niet zijn voeding toelichten? Dat is toch veel makkelijker voor jou?
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              is zo maar t gaat niet eens meer om voeding heb ook ander merk alles in 1 geplaatst

              t gaat er om dat mensen nieuwe dinge ondekken zoals chloor borium aan de lijst zijn toegevoegt als waardevol en de lijst groeit ik probeer uit te leggen dat er veel meer stoffen zijn met voordelen. maar duidelijk dat vooruitgang niet gewenst is door bepaalde mensen.....

              en blijkbaar is hier tog nog weinig over bekent bij tekorten of overschotten..

              Ik gok dat Monty mss 1 keer zo'n tekort meende te denken vast te stellen en ik zit hier al bijna 10 jaar op het forum.

              maargoed je wil nix nieuws weten. dan niet
              ik geef uitleg en wort afgkeurt handig kennis negeeren en afzijken
              Last edited by like a lion; 6 June 2017, 20:55.

              Comment


                Kan beter vrage om info dan zijken op kennis

                Kon duidelijke foto zette met tekorten en aanduidingen

                maar uhh laatmaar k ga geen moeite meer doen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Teveel is slecht, zullen we dat afspreken? Daar zijn we het over eens.

                  Maar hoe weet je of je teveel hebt binnen gekregen? Daar is een leverpunctie voor nodig. Dat doe ik liever niet, eigenlijk. Best duur. Vandaar dat ik zelf mijn inname van overmatige hoeveelheden het liefst beperk, dat kan ik namelijk wel zelf bepalen zonder iets te meten. Dat bepaalde stoffen gevonden worden, betekent overigens niet per see dat ze daar ook horen te zitten. Iemand die jarenlang overmatig zilver binnen krijgt, zal hoge zilver waarden in de lymfen krijgen, dat is geen goed teken. Een meetresultaat is daarom niet per definitie een maat van gezondheid.

                  Water is "giftig". Drink maar eens 'n glas deminwater zonder maagpijn, dat kan niet. Het gaat niet enkel om de dosering, maar ook om de inhoud van het water. Zo denk ik ook over voeding, voor mezelf en planten: niet enkel de hoeveelheid, maar ook wil ik graag weten wat er in zit.

                  Tijdens het bestuderen van neurobiologie ben ik goud enkel tegengekomen als hulpmiddel voor microscopie, niet als 'nodig' voor het functioneren. Ik heb zelf hersencellen gekweekt, en die hadden geen nanogram goud nodig om 50 generaties lang contact met elkaar te leggen en informatie uit te wisselen.
                  Goud is zelfs verkozen tot allergeen van het jaar (een allergeen is een lichaamsvreemde stof die een ontstekingsreactie opwekt: een stof waartegen het lichaam wilt vechten, het lichaam vind zelf dus dat het er niet thuis hoort!). Datzelfde geldt voor wel meer stoffen die je aanhaalt. En dat geldt voor de huid.. Onze huid is het meest verdraagzame orgaan dat we hebben, en als zelfs die het niet moet, dan moet de rest van m'n lijf het ook niet.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Allergen_of_the_Year

                  De dosering, die is belangrijk. Natuurlijk. Maar liever beperk ik het tot een minimum. Dat is mijn persoonlijke standpunt, daar verander je niets aan.


                  Terug on topic: Waarom komt E&R zelf niet zijn voeding toelichten? Dat is toch veel makkelijker voor jou?
                  Zou wel mooi gelijk dat gedeformeerde gedrag van die slechtgepoetste goudmuilen verklaren..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    Er zijn geen aluminiumtekorten. Er zijn ook geen goud tekorten. Geen loodtekorten. Heel af en toe magnesium, en dat trek je recht met puur leidingwater... Nu wordt je gewezen op de feiten en ga je ineens de moeite niet meer doen? Ik heb het een paar pagina's geleden al eens gepost en toen kwam er ook geen reactie op. Je beweert en een groeivoeding te hebben en een bloeivoeding en een booster en wortelstimulator en je vergelijkt dan met boosters die 30 euro per liter kosten en meer. Hoe kan het dat je een bloeivoeding kan toedienen in vegetatief stadium, hoe kan het dat je een booster kan toevoegen in vegetatief stadium? Het forum staat vol blokkades en vergeling van de bladeren vroeg in de bloei door het te snel toedienen van bloeivoeding.
                    Als ik green sensation (zowat de enige booster die ik zie werken) in vegetatieve fase zou geven dan zijn mijn planten een week of 2 later compleet verdord en afgestorven. Dat is het werk van een booster, die geef ik in totaal mss 5 keer mee in week 6,7 en 8 als het geen indica's zijn. En ja, die kost 35 euro voor 250 ml. Mijn eerste fles heb ik 5 jaar gebruikt, of 10 rondes.

                    Comment


                      en hoe kant dat een wiet plant in t bos ook kan groeien en bloeien zonder dat iemand er apparte voeding bij komt gooien ? daar komen geen blokkades in de plant en tog goeie toppen en hoe kan t dat deze voeding werkt voor alle fase?
                      http://autopotstore.eu/autopot-onlin...grow-5l-detail

                      ik ga t je niet eens meer probeeren uit te leggen.

                      life is a blessing..... dat is je antwoort warom t voor elke fase werkt

                      en er zijn koper tekorten magmaan tekorten molybdeen zink en nog veel meer dat jij ze niet herkent en weet hoe het zich uit (als het uberhout aangegeven wort door de plant...) kan ik ook weinig aan veranderen als niet open staat voor vooruitgang

                      dat bedoel ik kan foto plaatsen maar je gelooft niet eens dat t mogelijk is dus warom zou k t nog probeeren

                      ps.

                      goud heeft wel degelijk effect in het lichaam en in de hersnen.. weet niet of de hersen cellen die jij kweekt ook bloed bevatten? maar anders zonder compleete chemie en nano deeltjes werken systemen tog niet helemaal zoals het hoort. kan miss vlees kweken maar nogsteeds geen leven creeren

                      http://medind.nic.in/ibi/t00/i6/ibit00i6p339.pdf
                      http://www.rechtsbronnen.nl/Blog/Art...rdeeltjes.html

                      en weet niet warom maar 3kwar van onderzoeken zijn weer is in de doofpot gestop of de koningklijke nationale bibliotheek

                      Clinical Applications of Gold And Silver Nanocolloids in The original Internist

                      warschijnlijk meer voordeel dan ze jou op school hebbe verteld.......

                      en alleen planten kunnen goud klijn genoeg krijgen (nanodeeltjes) om t op te nemen dus daar heb je functie van de plant in de weg van stoffen uit de grond tot in t bloed. antourage effect op grote schaal... alles werkt samen.

                      Last edited by like a lion; 6 June 2017, 21:52.

                      Comment


                        Je snapt het nog steeds niet he. In normale omstandigheden heb je geen tekorten van spoorelementen want die zitten voldoende in je substraat. Ik ontken nog steeds niet dat je van die grote 6 geen tekort kunt hebben, maar het gebeurt uiterst zelden. Wat zou je dan een tekort krijgen van de rest? Op lightmix met een groeiperiode van 6-7 weken mss. Biologische voeding die werkt dan niet eens op lightmix, daar gebruik je de biominerale voedingen voor. Dus integendeel, als je elke dag de micromix zou toevoegen dan zit je binnen twee weken met blokkades. Zeggen dat ik dan iets heb tegen kennis, nee ik heb iets tegen verkoopspraatjes. Beweren dat je een werkende booster kan geven in het vegetatieve stadium is nog zoiets. Dan boost die just niks.

                        Toen ik dat voor het eerst zei begon je over de natuur en bodemverarming. Voor zij die grond hergebruiken. Diegenen die grond hergebruiken die doen dat met beendermeel, lavameel, compost etc.

                        Comment



                          Easy2Grow liquido fertilizzante 5L - AutoPot Easy2Grow e 1Pot ...

                          leg me uit warom deze wel zou kunne werken en
                          E&R niet...

                          en gooi ff bewijs dat deze 2 voedingen die in praktijk werken en niet zoude kunnen werken volgens jou theorie. kunne we kijken welke theorie in praktijk overeen komt met deze voeding.

                          Comment


                            Urgh. Ben het beu nu. Denk dat ge zelf wat kwik tekort komt. Tip: zit vloeibaar in nen thermometer. Heerlijk met wat citroensap, voel je je meteen weer fris.

                            Ik vroeg mij nog af, als je voor plant gestudeerd hebt, werk je dan nu ook als plant of toch voor een andere richting gekozen?

                            Comment


                              Klinkt mij alsof ie in de bodemsanering zit..
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                Hier, een 1 op 1 scrog in wording met een toch wel duidelijk lood, zilver, goud, mangaan, alluminium, helium, neodynium, strontium, helium, radium, verrijkt uranium, boor, tellurium, hyperchondrium, parallellepipedium, hoepeldepoepelium tekort. Oh had ik maar een algemene voeding voor alles gehad dan was dat nooit gebeurd. Dju toch.
                                Nee, ge hebt gelijk. Ik zou dat niet herkennen. Mijn planten hebben namelijk nooit geen tekorten. Booyakasha biaaatsj.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Bezig...
                                X