Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      hier komt het dus vandaan dat praat zonder verstand oke je kan een wietplant late groeien maar daar hout ook al je kennis op

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4740396/

      plant van 1001 moluculen

      lees t ff

      antiurage effect


      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3165946/

      De autoriteiten in de westerse wereld hebben in de afgelopen 40 jaar medisch onderzoek met cannabis sterk bemoeilijkt vanuit de opvatting dat het een roesmiddel of drug betreft.

      https://www.ntvg.nl/artikelen/het-we...AFden/volledig


      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3243008/ chronische pjn voor je schouder


      anti kanker https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4171598/

      als je er meer wil

      ntvg webstite kan je meer vertellen
      Last edited by like a lion; 6 June 2017, 10:01.

      Comment


        in de traditionele Thaise geneeskunde wordt kratom als medicijn gebruikt tegen diarree, voor behandeling voor verslaving aan opiaten en soms voor het verlengen van de geslachtsgemeenschap.[16][17][18]

        https://nl.wikipedia.org/wiki/Mitragyna_speciosa


        Comment


          tabernathe iboga

          vpro

          ned 2 is dat van of weet je iet hoe de tv werkt
          https://www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_...%C3%AFne~.html

          Comment


            en warom zou l2r dat niet kunne met ze voedings planne naar plagron? mogelijkhede genoeg zeg je of weet je gewoon echt totaal niet waar je over praat.... want daar lijkt het heel sterk op beowulf

            zoek t allemaal ff na wat ik je zeg dan zie je zelf hoe dom je overkomt

            Comment


              en daarbij als een brandnetel voor grotere toppen zorgt mag een brandnetel niet verkogt worden moet uitgeroeit omdat t nog niet gecontroleert is? fucking onzin

              ze zegge iedereen moet werken best ,met die geve ze toestemming shit teverkope kunne niet zegge moet werke maar mag nix verkopen en hioe ga test van 40000 euro betaleals je nix verkocht heb kan niet he duss moet eerst verkopen voor je geld af kan staan om officieel te maken

              kint moet eerst leeren kruipen voor dat t kan leeren lopen

              maar beowulf ik snap m al je haat liever andere dan dat je zelf veder probeert te komen dus succes want je heb geen enkel effect t eenige waar voor je zorgt is extra uitgebrijde uiitleg en dat forum boven in blijft staan dus meer mensen weeten dat t bestaat dus werk je jezelf alleen maar tegen
              Last edited by like a lion; 6 June 2017, 09:40.

              Comment


                https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2190031/


                ziekte van alzheimer heb me oma bijna helemaal genezen van alheimer met thc olie

                is ,meest voorkomende ouderdsoms ziekte docters vertelle rustig dat er geen medicijn bestaat

                fraude zeg k je

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Ook met koorts zijn dementerende personen tijdelijk een stuk helderder van geest, maar dat wil niet zeggen dat ze genezen zijn.

                product info is wat er in zit hoe je het gebruikt en wat het doet zoek ff op google en ook al die andere dige die je zegt chek ze ff voor je ze uitkraamt. en nee is niet handig je idee af te staan aan een groot bedrijf want dan heb je zelf nix meer


                en jaa 700 medische werking en teller loopt op en idd 600 miljoen jaar aude plant en idd vanaf dag een doet de plant wat die doet voor 1900 zelfs meest gebruikte medicijn op de wereld en staat een recept voor olie in de bijbel en the tree of life, the tree of good en evil is de wietplant die eene plant in de tuin van eden je weet wel de tuin van god. eerste deel van de bijbel genesis eerste testament toen wiste ze al over het inzicht wat de plant je geeft de eerste mensen adam en eva

                alles wat je zecht klinkt gewoon ondoordacht en onwetend want ook op ntvg kan je vinden dat de cannabis planten al 600 miljoen jaar mee draaien

                Comment


                  Last edited by Jack Spliff; 6 June 2017, 11:27.

                  Comment


                    nee wonder middelen bestaan idd niet maar endocannaboiden systeem is een van de belangrijkste systemen in t menselijk lichaam dat maakt wiet zo een multifunctioneel medicijn. en aangezien cannabis de zelfde stoffen bevat als het menselijk lichaam zoals thc gelijk is aan anandamide kent het bijzonder veel voordelen

                    kratom wort al lange tijd gebruikt voor dinge net als ibogaine.

                    en een compleet iets werkt altijd beter dan incompleet klinkt ook wel logisch denk ik

                    en telkes beweeren dat wat ik zech niet klopt dan geef ik uitleg voor terug en info en onderzoeken bewijzen enz. iets wat andere niet doen.

                    en dat mensen haten omdat iemand handeltje begint en darom met hoop onzin komt geeft t zelf t niveu van ze denken aan (onwetend) en t irriteert me want warom andere haten als je zelf iets niet lukt?

                    kan je beter harder probeeren tot wel lukt

                    en alles wat ik probeer is te late zien is hoe plante groeie op deze voeding meer kom ik niet doen maar mense vinde dat blijkbaar niet leuk en waar is t forum voor bedoeld dan? want ik ben niet de gene die misgunt ik probeer kennis en ervaring te delen als je t niet wil leze klik dan ook niet op dit forum.

                    ps.
                    inplaats van de voeding afzijken kunne ze ook vragen om test of iets en ervaren wat verschil is inplaats van voorhand alles afkeuren en beweeren dat t niet werkt



                    Last edited by like a lion; 6 June 2017, 11:15.

                    Comment


                      Misschien moeten ze wat flessen weggeven ? (in overleg met JD)
                      Of kunnen die andere personen ook een verslagje op JD maken ?
                      Reclame werkt niet zo goed bij de meeste kwekers, resultaat is wat telt.
                      De prijs is al flink hoger dan vergelijkbare middelen, daarmee is de verwachting ook hoger natuurlijk.
                      Last edited by QnQ; 6 June 2017, 11:28.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Misschien moeten ze wat flessen weggeven ? (in overleg met JD)
                        Reclame werkt niet zo goed bij de meeste kwekers, resultaat is wat telt.
                        De prijs is al flink hoger dan vergelijkbare middelen, daarmee is de verwachting ook hoger natuurlijk.
                        hoeve geen flesse weg te geven.. wil je teste moet je ze gewoon betale denk

                        resultaat is wat telt idd

                        en prijs is een mooi gemiddelde in vergelijking met liter basis voeding groei en bloei en een liter boost van bepaalde merken.

                        en wort nog geen reclame gemaakt wort alleen doorverteld.


                        ps.

                        zinstruktuur komt door dyslectie sorry daarvoor
                        Last edited by like a lion; 6 June 2017, 11:34.

                        Comment


                          Ah ok, je hebt dyslectie. Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor. Daar kunnen wij dan weer rekening mee houden.

                          En bewijs leveren dat iets waardevol is, is inderdaad doorslaggevend. Dan moet dat wel wetenschappelijk en proefondervindelijk gebeuren.
                          Dezelfde strain onder dezelfde omstandigheden, elk met verschillende voedingsmerken (waaronder die van jou).
                          Als je dit zou kunnen waarmaken en in een apart topic zetten met foto's en regelmatige update, dan zou dat veel meer waarde hebben dan ellenlange teksten met veel cijfers.

                          Comment


                            isgoed zet ik volgende ronde 2 autoflowers in t raam als experiment in nieuwe toppic

                            denk dat t auto ultimate van dutch passion wort

                            1 op canna bio
                            1 op E&R

                            Comment


                              Dat is wat weinig. Hoe meer producten je test, hoe betrouwbaarder het resultaat. Ik zou 5 verschillende voedingslijnen testen, met 1 daarvan jouw merk.
                              Bv. Plagron, Canna, Biobizz, BAC en dat het jouwe E&R. Worden dan 5 planten wat nog redelijk binnen de perken blijft qua aantal.
                              Wordt wel een dure grap met al die verschillende voedingen, maar misschien ken je wel iemand die je wat kan lenen van deze producten.
                              Maar als je zeker wil zijn, dan koop je deze best allemaal nieuw. Misschien wil E&R je wel sponsoren voor deze test.
                              Als het toch een goed product is, dan mogen ze dat bewijzen ook en als jij dat wil doen, en het goed aan boord legt dan kan je er iets mee.

                              Comment

                              Bezig...
                              X