Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Van alleen water en brood ga je dood. Voor mss de 10de keer. Alle nodige spoorelementen etc zitten in je medium. Die hoef je niet toe te voegen dmv flesvoeding. Lees je zelf wel je eigen links? Denk je dat bioboeren je flesvoeding gaan komen kopen? Die zetten een groenbemester voor de winter. En zelf kan je grond kopen met wormenhumus in en daar voeg je wat gratis compost door. Ik zeg niet dat je niet bio moet kweken, ik geef aan hoe je zoiets kan bereiken zonder een fles voeding van 25 euro die iemand in zen kelder maakt. Om dan nog te beweren dat zo'n fles ook kan dienen als zowel wortelstimulator, booster, algemene groei en bloeivoeding. Er is een reden waarom dat aparte flessen zijn.

    Comment


      #62
      ja die rede is teweinig spoor elementen in de natuur heeft een plant geen 6 verschillende voedingen nodig voor 1 levens cyclus en staan hele fuking bossen vol..... heeft een rede idd spoorelementen waardoor een plant beteter functioneert gezonder is en beter aan past aan de omgeving dus plant past zig aan zoals de natuur bedoelt heeft inplaats dat de omgeving zich aan moet passen aan de plant omdat t anders niet kan leven zoals nodig is bij fles voeding nu...

      en dan nog als mensen liever voor een veel minder complete voeding meer geld neer wille leggen omdat t uit een fabriek of laboratorium komt mij zegen hebbe ze hahaha

      en daarbij niet elke wiet kweker heb een kompost hoop naast ze kwekerij staan weinig denk dus gaan dan tog liever voor een fles denk je niet.

      en aan t begin ziitte ze mischien genoeg in t medium maar er is bodem verarming dus het blijft er niet in de plant ontrekt het van de bodem om het zelf te gebruiken net zo als een plant kalium uit de gront haalt en je dat dus ook bij moet voeden alleen mist de voeding de spoor elementen snap je? darom zit het wel in deze voeding om net als de npk aan te vullen wat een plant te kort komt

      Comment


        #63

        Comment


          #64
          http://edepot.wur.nl/216838

          spoor elementen toevoegen wort zwaar onderschat

          Comment


            #65
            Bodemverarming is iets wat buiten voorkomt na jaren achter elkaar hetzelfde gewas te kweken op hetzelfde perceel. Ni binnen in ne pot. Lepeltje supermix is trouwens vele malen goedkoper en wsl beter en dat pretendeert ook ni dat het al die zaken doet. Wat trouwens in heel die theorie een veel beter resultaat zou geven. Enkel wat supermix door de grond en voor de rest water.

            Comment


              #66


              in de meeste voeding zitte niet alle stoffen dus wat minder in de grond komt te zitten omdat de plant het ontrekt en niet wort aangevuld met de voeding, wort de bodem armer. ook in een pot als het binne staat. sterker nog gaat sneller omdat er waarschijnlijk geen dieren in de pot leven als t goed is geen insecten schijten of sterven en geen blaadjes op de grond vallen van andere planten geen vogels poepen. en een grote plant in weinig grond ontrek de grond sneller van voedingstoffen dan een grote plant in een weiland..... dus 2 voedings factoren en een hoop ruimte heb je minder in pot kweek dus dat zorgt voor sneller verarmen van de bodem ook als die in pot staat en wat de natuur dus niet kan aan vullen (binne alles dus) zal de kweker moeten doen. of niet kan ook.

              dat kan nu dus door alles in 1 voeding

              geen supermix nodig geen apparte bloei groei wortel of boosters nodig gewoon alles in 1 meer dan 60 stoffen. maargoed als jij dat lastig vind en liever 3 flessen met 10 stoffen perstuk koopt (waarvan 3 flessen nitraat posfoor en kalium bevatten) en nog thelepeltje manitol er bij moet doen. ieder ze ding de eene wil t makkelijk de ander doet graag moeilijk en mij zegen heb je.


              t enige wat ik laat zien hier is dat het goed werkt. jij vind goed werkende voeding blijkbaar onzin want kan ook met meerdere flessen inplaats van 1 en kan ook met alleen kalium fosfoor en kalium.

              oke heb je gelijk in maar plant groeit beter op dit jij vind het onzin maar foto liegt niet en volges foto groeit het goed en hart (vanmiddag weer update).
              ik vraag je niet het te kopen ik vraag niet om je mening.
              ik laat t je zien 1 fles voor alles, plant vind het heerlijk en geeft geen fuck om je mening, blijft gewoon groeien....

              en kan 4 potjes die los van elkaar goedkoper zijn klopen ben je alsnog duurder uit ,met het totaal

              ps.

              mensen vraagen mij waar het te koop is ik bied nix aan
              Last edited by like a lion; 4 June 2017, 10:37.

              Comment


                #67
                supermix

                Samenstelling

                Verenmeel, beendermeel, Guano Peru, natuurfosfaat, maerl, bentoniet, bazalt, zeewiermeel, lavameel. Oplossing van organische NPK-meststoffen (1-2-0). 1,2% stikstof totaal (N) waarvan 1,2% organische gebonden stikstof, 1,6% in water oplosbaar fosforpentoxide (P2O5), 0,35% in water oplosbaar kaliumoxide (K2O

                PLAGRON SUPERMIX 5 LITERToepassing
                Complete meststof voor een rijk bodemleven.

                Kenmerken
                • Bevat alle meststoffen in de optimale verhouding;
                • Stimuleert het bodemleven;
                • Verhoogt de weerstand.



                het beweert 1 derde te doen idd is ook niet zo compleet darom doet t 2 van de dingen die e and r doet en doet e and r oils wortel stimuleeren groei bloei weerstand smaak enz.

                canna bio zorgt voor betere smaak dus als je canna bio boost ,mixt met super mix heb je al 3 dingen die e and r doet dan ben je er al bijna.

                Comment


                  #68
                  en nog wat over apparte flessen voor wortel groei en bloei enz. zelfde reden warom datura binnen niet op de zelfde voeding kan groeien als wiet. en zelfde reden warom buiten in de bosjes dit wel mogekijk is die rede is dat geen mens beter is dan god.

                  deze voeding heeft voorbeeld genomen aan de natuur... inplaats van voor god te spelen en alles wat goed is probeeeren te verbeteren

                  Comment


                    #69
                    Ik spreek ni tegen wat bepaalde stoffen doen etc. Ik spreek tegen dat uw planten die van dag 1 tot de laatste die voeding krijgen beter zijn qua smaak en algemene kwaliteit dan rondes die ik al gedaan heb op minerale voeding waar ik 4 weken voor het einde stop met voeding toe te voegen zodat die bodem volledig leeg is en de bladeren effectief geel worden en afsterven. Al die zever van bodemverarming etc boeit niet, die grond smijt je weg en je begint opnieuw. Die moet leeg zijn aan het einde.
                    Al die stoffen die jij daar noemt zitten in mijn batmix en die geraken nooit, maar dan ook nooit uitgeput voor het eind van de bloei. Wat wel uitgeput geraakt is de stikstof, de kalium en de fosfor. Dit is dan ook het enige wat je nodig hebt. Doorgaans op batmix voeg ik zelfs geen groeivoeding meer toe. 1 fles bloei is dan alles wat je nodig hebt. Kost je 9 euro. Gaat op die manier mss wel 6 rondes mee.

                    Wat er daar op mijn foto's staat is 3 a 4 weken oud, staat op hergebruikte batmix en heeft enkel een schepje supermix meegekregen.

                    En ik vraag niet om gratis reclame, gesteund op een hoop bullshit.

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #70
                      is niet gesteunt op bullshit en je sprak de stoffen wel tegen de zoals uranium goud zilver en alles wat je zware metalen noemt oke in te grote hoeveelheid zijn ze giftig in klijne hoeveelheid nodig net als voor mens en dier.

                      hiere op gebaseert
                      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...ment+for+plant

                      lees meer dan 22000 onderzoeken.

                      en als je geen reclame wil warom klik je dan op zoiets als een titel alles in 1 voeding?


                      ben je gewoon hater ofzo? haha want dat zorgt alleen maar voor meer mense die t ff wille lezen

                      Comment


                        #71
                        Abstract

                        Comment


                          #72
                          Abstract

                          Comment


                            #73
                            Chlamydomonas reinhardtii , testten we de hypothese dat het modelleren spoorelement supplementen na cellulaire ionome leidt tot optimale celgroei. We bepaalden het spoor metaalgehalte van verscheidene algemeen gebruikte Chlamydomonas stammen verschillende kweekomstandigheden en ontwikkelde een herziene sporenelementen oplossing voor deze metingen parallel.Vergelijking van de cellen groeien in de herziene supplement ten opzichte van een traditionele oplossing met sporenelementen toonde snellere groei en hogere maximale celdichtheden met de herziene recept. RNA-seq analyse van culturen groeien in de traditionele versus herziene medium suggereren dat de variatie in transcriptomes was kleiner dan die gevonden tussen verschillende wild-type stammen gegroeid in aanvulling op de traditionele Hutner's. Visuele waarneming niet defecten in celmotiliteit of dekking efficiency te onthullen in het nieuwe supplement. Ni 2+ induceerbare expressie van CYC6 promoter bleef een nuttig instrument, zij het met een verhoogde behoefte aan Ni 2+

                            Comment


                              #74
                              Achtergrond

                              Nutrient mineralen zijn van essentieel belang nog potentieel toxische en homeostatische mechanismen zijn verplicht om hun intracellulaire te reguleren. We beschrijven hier een genoom-brede screen voor genen die betrokken zijn bij de homeostase van de mineralen in Saccharomyces cerevisiae . Met inductief gekoppelde plasma-atomaire emissiespectroscopie (ICP-AES), we getest 4385 mutante stammen voor het verzamelen van 13 elementen (calcium, kobalt, koper, ijzer, kalium, magnesium, mangaan, nikkel, fosfor, selenium, natrium, zwavel, en zink). We verwijzen naar de daaruit voortvloeiende accumulatie profiel als de gist 'ionome'. resultaten

                              YDR065W . We laten zien dat dit gen nodig is voor de vacuole verzuring.
                              Conclusie

                              Onze resultaten geven aan de kracht van ionomics om nieuwe aspecten van mineraalhomeostase en hoe deze gegevens kunnen worden gebruikt om hypothesen over de functies van voorheen gekarakteriseerde genen te ontwikkelen te identificeren.

                              Achtergrond

                              Comment


                                #75
                                warom andere merken voor elke fase apparte voeding hebben vraag je warschijnlijk om meer te verkopen

                                Comment

                                Bezig...
                                X