Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

All in 1 voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Lang geleden dat ik zo hard gelachen heb.

    Comment


      #32
      op etiket staat compost verzameld uit alle wereld delen wort geen npk vermeld wel aanbevolen ec daarbij is biologisch en ecologisch en planten vinden het heerlijk en ik krijg daar dus goeie kwaliteid voor terug en daar gaat t om bij mij

      Comment


        #33
        npk waarde is al iets wat verplicht op een etiket hoort te staan.

        Comment


          #34
          oke haha ik weet ook niet of ze wel legaal zijn staat ook geen kvk maar goed is een npk wat goed werkt en sinds wanneer houdt een wietkweker zich aan de regels?

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            "sinds wanneer houdt een wietkweker zich aan de regels?"

          #35
          Nee daar ging ik al van uit. Maar hier zitten bv wel sponsoren zoals Roy van no mercy die daar mss niet mee kunnen lachen gok ik. Enfin, niemand die 25 euro betaalt voor een liter melasse van 2 euro.

          Comment


            #36
            nee snap ik maar melasse is ook geen plantenvoeding haha heb t wel geprobeert om bij canna er boven op te gooien werkt wel voor de toppen alleen zit wel veel calcium in dus s wel puntje om rekening mee te houden. maar deze voeding bevat melasse als een van de ingredienten zoals t ook in ontbijtgranen zit.

            en warom kan roy niet lachen? omdat een of andere autist ergens een beter product als hem staat te brouwen? want komt wel kvk geloof ik. was wel de bedoeling in ieder geval zij die

            Last edited by like a lion; 31 May 2017, 22:15.

            Comment


              #37
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              npk waarde is al iets wat verplicht op een etiket hoort te staan.
              is niet verplicht denk bio canna heeft ook producten zonder npk of ingredienten op de verpakking

              dus ik er geen probleem in.


              en ze hebben wel een facebook pagina ook dus denk dat wel kvk komt
              Last edited by like a lion; 1 June 2017, 08:41.

              Comment


                #38
                Bio Canna heeft op alle verpakkingen een samenstelling staan, al sinds 2009.
                Bio Canna heeft ook de juiste keurmerken, certificaten en keuringen doorgaan.

                Het is wettelijk verplicht om dat te vermelden.
                Het is volgens mij zelfs verplicht om een onafhankelijk analysecertificaat beschikbaar te stellen.

                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #39
                  100% Organic. BioBOOST is a yield increasing tonic for all cultivation systems and can be applied in combination with all CANNA nutrients and additives. It is NOT a nutrient but a naturally fermented plant extract with bloom stimulating characteristics that are also responsible for better flavor.

                  BioBOOST is produced from plant extracts gathered from tropical rain forests and is a true BOOST for plants. The bioactive substances result in increased metabolism, which is exactly what your plants need during fruiting and flowering. Plants will produce more fructose, become healthier and stronger and are less vulnerable to pests and disease. The result is bigger yields with strong fructification.

                  Note: CANNA research has shown that products grown with BIOCANNA have a higher percentage of certain essential oils, which influence the flavor and scent of your harvest.

                  Feeding Schedule (PDF)

                  DIRECTIONS FOR USE:
                  Bio BOOST can be administered manually and trouble-free via automatic drip irrigation and/ or via foliar application (spraying the plant leaves). Use in combination with (BIO)CANNA nutrients.

                  Step 1: Shake well before use.

                  Step 2: Mix 20 ml per 10 Liter or 8 ml per US gallon (1:500), for extra stimulation use 40 ml per 10 Liter or 16 ml per US gallon (1:250). Apply at the start of the blooming phase (usually 1 to 3 weeks after flower initiation).

                  Step 3https://www.growshopamsterdam.nl/pro...io_boost_250ml
                  gekeurt 100 procent bio oke dat is van e and r nog niet maar voorderest zie k weinig verschil behalve dat e and r voor alles werkt niet alleen voor de bloei maar wortel groei bloei smaak weerstand tegen plagen en goedkoper is.

                  nog even een link de hoeveelheid stoffen in deze voeding wort niet eens onderzocht doen ze niet aan in t laboratorium.....

                  http://www.agrocontrol.nl/nl/doelgroepen/tuinbouw/water kan je t zelf laten onderzoeken weet je [precies wat er in zit hoeveel en heb je de info van betrouwbare bron
                  Attached Files
                  Last edited by like a lion; 1 June 2017, 13:59.

                  Comment


                    #40
                    hoe zit t met die dan? is dat uiitzondering op de regels?

                    Comment


                      #41
                      De vrouw van de ceo van canna heeft haar tetten is laten zien aan de minister van landbouw.

                      Comment


                        #42
                        linkje)


                        Tetten ?
                        Was 't de moeite ?

                        Ahja, nog een linkje met info over voeding.
                        Als je van lettertjes houdt en Engels begrijpt, eentje van rollitup: Read This If You're Confused About Nutrients
                        Last edited by QnQ; 2 June 2017, 12:54.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #43
                          okeoke maar die info staat niet op de verpakking... daar ging t volges mij om daarbij staan er geen persentages bij bio boost van bijvoorbeeld a-pineen of limoneen en vast niet alles wat er in zit vertellen ze... en gooi liever een bio product bij me plantjes dan een syntetisch product waarvan meer info op t pak staat maar waarvan 1 ingredient t zelfde spul is als waar de buurman crack mee zit te koken. daarbij als k om alles wat er in zit vraag kan ik gewoon een lijst stoffen krijgen.

                          Comment


                            #44
                            Beter synthetische meststoffen met mate, dan van in het begin tot op het eind voeden zonder amper te spoelen.

                            Comment


                              #45
                              haha met deze is spoelen bijna helemaal niet nodig smaakt goed ruikt goed alles beter dan met syntetische en spoel zoiezo 1 keer per 3 water beurten daarbij plant krijgt wat die wil van begin tot eind dus geeft die mij wat ik wil aan t eind en daar gaat t om plus hoef niet zoveel uit te geven als aan syntetische want heb maar 1 fles nodig van 25 euro inplaats van 6 flessen van 35 per stuk gemiddelt

                              en canna gebruik je paar ml op 1 liter water dat is met deze net zo hoef alleen geen ph te meten scheelt nog een fles spul.

                              maar dus verpakkings regel met verplicht ingredienten is dus vervallen met bio canna boost?

                              Comment


                              • beowulf
                                beowulf commented
                                Editing a comment
                                Ja, het waren ferm tetten.
                            Bezig...
                            X