Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste.. ik heb nu twee x gekweekt op plagron met de bio lijn..met mooi resultaat....deze x heb ik echter gekozen voor 5 verschillende autoflowers..ik heb deze 8.1.2017 allemaal in de grond gezet(royalmix.6 weken voorbemest) maar wel in het midden een kuiltje gemaakt met stekaarde waardoor alles naar wens verloopt ..nu vraag ik me af of ik mag beginnen voeden met algabloom green sensation?? De planten bloeien nu 1-2 weken ..deze zouden klaar zijn op 10 weken ..en andere op 11 weken van zaad tot oogst en zijn echt nog in het beginstadium van bloeien...maar daarom vroeg ik me af of ik de green sensation al mag toedienen (heeft dit al nut voor de planten?topjes zijn pruikjes van halve cm)en de al ga bloom ?omdat er ook lichte groene geel bladeren beginnen te komen wat kan kloppen met de 6 weken bemeste grond..uit onderzoek hier heb ik gelezen dat je autofl best niet overbemest..daarmee deze lange vraag..al bedankt en hopelijk snel met informatie gr

    Comment


      Ik zou gewoon beginnen te voeden
      Misschien een met iets lichtere dosis beginnen als met reguliere planten.
      Begin met 1/3 minder en kijk dat even aan.
      Maar gezien ze de voor bemeste grond ook goed tot zich hebben genomen zal het wel meevallen.
      Succes

      Comment


        Wat MWay zegt zou ik ook doen in jouw geval.
        Let wel dat je de opgegeven tijd met een korrel zout moet nemen. Tel er maar gerust twee weken bij op.....en op tijd ook weer stoppen dus met voeden.


        Succes,

        Grtz, Ron

        Comment


          Wat is het verschil tussen de Green Sensation en de PK 13-14? dit zijn toch alle 2 boosters? de ene wat duurder of de andere natuurlijk
          Legalize Regulate Educate Medicate

          Comment


            In de sensation zitten ook enzymen en een beetje gewone voeding, dus meer compleet.

            Comment


              Ik beschouw pk13-14 niet als een booster, dat is gewone bloeivoeding met hoge fosfor en kalium waarden. Du'h, pk 13-14. Je kan die praktisch de hele bloei toevoegen, zij het in lage concentraties, green sensation best maar een keer of 6 max rond week 6-7-8 van de bloei. Daar zie je 24 uur later ook direct resultaat van. In mijn opzicht heb je iets nodig van toppen voordat je iets kan gaan boosten. Dat is voor pk13-14 ni nodig. Enfin, zo werkt het voor mij toch het beste. Ik had wel pk13-14 van een ander merk, maar dat zou niet mogen uitmaken.

              Comment


                Kwekers!

                Via dit bericht wil ik mijn sympathie uiten over plagron. Ik gebruik nu ongeveer 8 jaar plagron producten in combinatie met andere producten. Ik ben altijd zeer te speken over dit bedrijf, dit gaat niet alleen over de kwaliteit van de producten maar ook zeer zeker over hun service.
                Aangezien ik veel ervaring heb met de meeste producten van hun, zal ik mij, mist sommige leden het goed vinden, ook gaan bezig houden met het beantwoorden van vragen.

                Comment


                  Jamaar Beo en mway zijn eigenlijk al de alles weters van Plagron ga je dan niet in hun vaarwater zitten? daarnaast geeft Beo ook altijd een stukje Belgische leesles erbij wat zeker niet gemist mag worden.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                    Jamaar Beo en mway zijn eigenlijk al de alles weters van Plagron ga je dan niet in hun vaarwater zitten? daarnaast geeft Beo ook altijd een stukje Belgische leesles erbij wat zeker niet gemist mag worden.

                    Misschien wel, maar meer meningen = meer constructieve discussies met uiteindelijk een beter advies.

                    Comment


                      Zeker weten, was ook maar een geintje.

                      Comment


                        zit nu aan week 5 , ik geef ze de aangegeven hoeveelheid 5ml bloom op 1 liter de ec waarde op 1,7 en ph op 6. Als ik mijn grond meet en de ec waarde geeft 0,8 aan moet ik dan de waarde van de voeding die ik geef omhoog brengen ?
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          Zolang ze mooi op kleur staan niet, het betekent eigenlijk alleen maar dat ze de voeding goed opnemen.

                          Comment


                          • Kolonel Green
                            Kolonel Green commented
                            Editing a comment
                            Thx ja ze zien er redelijk goed uit dan ga ik gewoon het schema blijven volgen.
                            ben nu 3 planten pk 13 aant geven en 4 green sensation.
                            Die pk 13 die staat er niet op mag ik die ook gewoon evenlang geven als de green sensation?

                          Hallo,

                          Ik kweek op plagron terra met light mix grond.
                          Mijn planten staan nu in derde week 12/12 en al een week staan ze in echte bloei (witte haartjes)
                          volgens het schema mag ik pas volgende week beginnen met green sensation...

                          kan dat niet eerder of ???

                          het betreft bubble gum...

                          Mvg Manfred

                          Comment


                            Tuurlijk kan dat eerder.
                            Je kunt een baby ook volproppen met spareribs in hete saus.
                            Of dat allemaal goed gaat weetikni.....

                            Je kunt een plant NIET vetmesten.
                            Geef je teveel voeding, of verkeerde voeding, dan gaat het mis.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Beste CIAze,

                              Ik heb wat vragen;

                              Ik wil Royalmix gebruiken.

                              1) Op het voedschema staat dat de ph 5,5-7 moet zijn. Op het forum staat dat men derhalve ook niet hoeft aan te zuren. Water uit mijn kraan heeft echter een ph van 8,0. Moet ik zuren of niet? En zo ja, moet het met lemonkick, ph- of kan azijn?

                              2) Heb ik echt roots en vita race nodig?

                              3) Ik wil de kosten laag houden; kan ik ontkiemde zaden in een potje uitgespoelde royalmix planten?

                              Comment

                              Bezig...
                              X