Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen ivm Plagron.

    Korting op 420shop
    Hallo beste forum leden, we hebben op het forum een
    Plagron vertegenwoordiger genaamd CIAze, enkele leden kennen deze vertegenwoordiger van op de meeting bij growshop alien.
    Zijn er vragen in verband met voedingen van Plagron of wens je meer informatie over de producten, dan mag je ze hier komen stellen.

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 3 October 2016, 23:25.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Vragen ivb met Plagron.

    hey ja ik ben mischien wat verouderd en gebruik nog altijd pk 13/14 is dit nog te doen of heb je al iets beter? Aub graag had ik dit geweten. Thanks
    Last edited by bobo; 28 April 2009, 22:25.

    Comment


      #3
      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Ik gebruik ook pk 13-14 met afwisselend een top activator van plagron. Behaal ik mooi resultaten mee.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Vragen ivb met Plagron.

        beste Forumleden,

        hartelijk bedankt voor deze plek op jullie forum.
        Ik ga mijn best doen om regelmatig te checken en de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
        Niet allemaal tegelijk graag...

        Over de PK 13-14: hogere waardes Fosfor en Kalium kunnen hogere opbrengsten geven. Dat was vroeger zo, en nu natuurlijk nog steeds.
        Alleen kan een bloeistimulator op een andere manier ook meer ontwikkeling stimuleren, waardoor je plant weer meer Fosfor en Kalium kan opnemen. Deze 2 samen versterken elkaar als het ware.
        Daarom hebben we de Plagron Green Sensation ontwikkeld: vanwege de meerwaarde van het combineren van Fosfor, Kalium en bloeistimulatoren, en vanwege het gebruiksgemak van 1 fles.
        Waar je vroeger basisvoeding, bloeistimulator, enzymen en pk 13-14 moest geven, geef je nu minder basisvoeding met Green Sensation en klaar.
        Vaak hoor ik zeggen dat de Green Sensation duur is, wat ook wel begrijpelijk is. Maar als je naar de hoge concentratie kijkt, het feit dat je geen PK 13-14 en enzymen meer hoeft toe te voegen, en de resultaten blijkt dat de Green Sensation eigenlijk helemaal niet duur is.

        Groeten

        Comment


          #5
          Re: Vragen ivb met Plagron.

          he een goeiedag ik heb een flesje green sensasion gekocht
          aleen ik heb het nu een paar keer gebruikt en het is helemaal dik geworden
          Beetje mouse achtig
          is dit normaal ?
          ik bewaarf al min n voeding op donkere plekken dus daar licht het niet aan

          Comment


            #6
            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Hallo Banana,

            Green Sensation is zo dik als yoghurt, dus dat hoort zo.
            Goed mengen, ev. in warm water oplossen voor het door het vat te mengen.

            groeten.

            Comment


              #7
              Re: Vragen ivb met Plagron.

              volgens mij krijg jij dan namaak zakken,ik geloof dat die ook in de omloop waren en dat er niets opstaat...

              maar CIAze zal het wel bevestigen!

              grtzzz

              Comment


                #8
                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Inderdaad hazolator, alleen zit de vervalste batmix in nagemaakte Plagron zakken.
                Kijk zelf maar.



                WAARSCHUWING!

                Vervalste Plagron BATMIX in omloop.

                Net als bij dure horlogemerken, tassen en parfums, is er sinds kort vervalste Plagron Batmix in omloop.
                Men heeft getracht de Plagron-zak na te maken en de inhoud is absoluut niet de vertrouwde Plagron kwaliteit.
                Bijgaande foto toont de opvallende verschillen tussen het origineel links en de vervalsing rechts.
                Mocht U een vervalsing gekocht hebben, breng hem dan terug naar uw growshop en ruil hem voor de echte Plagron Batmix.
                Verder krijgen we bericht van blanco zakken zonder Plagron opdruk die worden aangeboden als zijnde van Plagron. Dit is GEEN Plagron grond en wij kunnen dus ook geen garanties geven over de kwaliteit.

                Bedankt voor jullie aandacht.
                Last edited by Jointjedraaien; 11 May 2009, 23:13.

                Comment


                  #9
                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  En waar kan ik een lijst vinden met verdelers van het goede spul?
                  She gives me the Blues ...

                  Comment


                    #10
                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    In principe zullen bijna alle growshops de goede batmix verkopen. Met de foto met de verschillen kan je zelf voor 100% zekerheid controleren dat je de echte batmix koopt. Aan de kenmerken van de zak kan je duidelijk zien of hij echt of vals is.
                    Wij weten op dit moment nog niet precies van waar deze Batmix verspreid wordt. Wel zijn alle ons bekende growshops geinformeerd over het probleem.
                    Behalve enkele gevallen van shops die wel bekend zijn, kunnen wij op dit moment geen garanties geven over waar deze vervalste batmix verkocht wordt. Bij de ons bekende gevallen is de growshop net zo de dupe als wij zijn.
                    Wij zijn hier pas sinds korte tijd achter, en weten dus ook niet precies hoe het in elkaar steekt. Ook weten wij niet waar growshops inkopen, behalve dan bij ons. Zelfs als een growshop echte Plagron Batmix koopt, kan hij ook vervalste Batmix in huis hebben.
                    Op dit moment ligt deze verantwoordelijkheid dus bij de growshops en moet je zelf oppassen wat je koopt.
                    Daarbij kunnen wij pas iets concluderen als het helemaal (dus ook juridisch onderbouwd) duidelijk is.
                    Als je je growshop opbelt, zal hij je meer kunnen vertellen.
                    Nogmaals:
                    De verschillen zijn overduidelijk. Let zelf goed op wat je koopt. Wij proberen het probleem natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen.

                    Dank je

                    Comment


                      #11
                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Die van bij den alien is de echte, heb het even bekeken

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Waar bestaat Batmix eigenlijk allemaal uit? En wat is het verschil tussen Batmis en (gewone) potgrond?

                        Groete

                        Comment


                          #13
                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Beste Derooie2,

                          De Plagron Batmix is een rijkbemest aardemengsel, waarbij vleermuizenmest gebruikt is als belangrijkste meststof. Hieraan zijn andere biologische vaste meststoffen aan toegevoegd om een compleet voedingsaanbod te garanderen. Verschillende soorten veen zorgen voor een goede lucht/waterverhouding. Ook is wormenmest toegevoegd. Batmix bevat vele goede schimmels en bacterien. De vleermuizenmest geeft een speciale geur en smaak aan het eindproduct, en is daardoor geliefd bij hobbykwekers.


                          SAMENSTELLING
                          Diverse veensoorten, veenmos, wormenmest, vleermuizenmest en andere natuurlijke meststoffen en perliet. pH tussen 5,5 en 6,5. E.C. tussen de 1,8 en 2,2.


                          Potgrond is meestal nauwelijks bemest, en zelden biologisch. Verder zijn er grote verschillen in lucht/waterverhouding, ph-waarde, en mate en soort van bemesting.
                          Grtzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Zo, ik heb een paar zakken Royalty mix besteld.
                            Nou wil ik graag een "optimaal" voedingsschema willen hebben voor over een week of 7 voor zowel indica als sativa.

                            Ik wil ze in ieder geval zeker niet overvoeden en de pH zo stabiel mogelijk houden.

                            Comment


                              #15
                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Beste bubbleblower,

                              Via onderstaande link kom je bij het Plagron kweekschema om biologisch te kweken. aangezien je met Royaltymix wil werken, ga ik ervan uit dat je bio wil kweken.
                              Dit schema kan je uitspreiden over een langere periode als jouw soort langer bloeit.
                              Net als bij elk schema is dit maar een indicatie, afhankelijk van de soort en het klimaat en de soort licht zal je meer of minder voeding moeten geven, maar dit wijst zich zelf.
                              Een groenere plant wil minder voeding en een gelere plat meer voeding.
                              Begin gewoon met het schema en let op de kleur van je bladeren.
                              als je normaal kraanwater gebruikt zal je normaalgesproken geen pH-problemen krijgen, tenzij je overvoed. Maar als je naar de kleur van de bladeren kijkt en voorzichtig voedt, zal dat wel loslopen.
                              succes,

                              CIAze

                              http://www.plagron.nl/Downloads/bio_schedule.pdf

                              Comment

                              Bezig...
                              X