Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    Ziet er weer netjs uit monty, mooie planten.

    Veel plezier verder!

    Grtz

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      Echt een interessant topic dat je hier bijhoudt Monty hier kunnen nog veel mensen ,waaronder ikzelf natuurlijk,veel van opsteken .
      Keep it up ,ik volg het allemaal met veel belangstelling ....

      grtz.........
      Led's grow !

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        zonden van de ballen in de tent maar dat maakt weer plek voor de vrouwen

        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          Allemaal heel interessant om te volgen Monty
          Die vier klemmen op je kap is dat om je kap wat breder te laten stralen?

          Grtz,

          John007

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            nee hij heeft twee lampen kapppen in elkaar geschoven en vastgeklemd aan elkaar met lijmtangen

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              CIMG5530.jpgHigh again,

              Vanavond met veel spanning meteen kijken of er nog venten tevoorschijn gekomen waren maar zoals het uitziet houd ik 5 Jamaica ladies over.

              Alle topje vertonen de allereerste zichtbare bloei en zijn druk bezig om de eerste bloemen te vormen. We kunnen vanaf nu dus gaan spreken over week 1 van de bloei.
              CIMG5534.jpgCIMG5537.jpgCIMG5536.jpgCIMG5538.jpgCIMG5535.jpg





              De vrijgekomen plaats word gretig in beslag genomen door de overgebleven dames. Leuk om te zien hoe ze meteen reageren als er een plekje vrijkomt. De stoelendans is weer begonnen.


              CIMG5545.jpgCIMG5546.jpgTwee hoofdtoppen, die pal onder de lampen stonden en doorschoten heb ik plat gelegd en vastgezet. De topen aan de zijkanten mogen gewoon verder groeien maar pal onder me lampen wil ik het laag houden.

              CIMG5540.jpgOnder het net komt maar zeer weinig licht. Ik ben nog aant twijfelen of ik alles wegdief of dat ik het gewoon laat zitten. Ik wacht eerst nog even tot de groei er wat meer uit is en de zaak echt goed in bloei begint te komen en beslis dan.

              CIMG5527.jpgCIMG5544.JPGDe lowryderkes gaan lekker verder. Ze maken node 4 en 5 is ook reeds te zien als is dat nog maar ietsiepietsie klein. Ik melde dat ze op node 3 5 vingerblad maakte maar bij nader inzien en nog eens goed kijken tel ik er 7 ghehehe.


              Oorspronkelijk geplaatst door john007 View Post
              Allemaal heel interessant om te volgen Monty
              Die vier klemmen op je kap is dat om je kap wat breder te laten stralen?

              Grtz,

              John007
              Oorspronkelijk geplaatst door flamer View Post
              nee hij heeft twee lampen kapppen in elkaar geschoven en vastgeklemd aan elkaar met lijmtangen
              Inderdaad.

              CIMG5550.jpg

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                CIMG5558.jpgHigh Again,


                Even kort tussendoor. Voor de lamp uitging nog even naar de omgebogen plantjes te kijken. Ze steken alweer hun kop omhoog en de vertakkingen staan reeds naar het licht toe.
                CIMG5554.jpgCIMG5555.jpg

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  jaja monty gaat nog steeds lkkr bij je :d

                  je damens groeien nog flink zo te zien , dat netje zal wel lkkr vol komen !!

                  keep up the good work ^^
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    Mooie gezonde planten Monty, dat net komt wel vol

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      gaad lekker daar man da net komd nog mooi vol denk ik ze grt

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        CIMG5613.jpgHigh again,

                        CIMG5572.jpgCIMG5569.jpgDe lowryderkes verraste me met voorbloei. 2 van de 5 zijn zeker een vrouwtje een lijkt een bal te dragen dus lijkt een man te gaan worden nummer 5 laat nog even niks duidelijk zien. Ze zijn dus redelijk snel in voorbloei. Node 3 is pas net volledig ontvouwen en node 4 en 5 zitten nog erg op elkaar gefrutselt en moeten nog volledig ontvouwen. Ik ben eens benieuwd hoe snel ze nu in de daadwerkelijke bloei gaan.












                        CIMG5568.jpg CIMG5596.jpgCIMG5564.jpg

                        Als er daadwerkelijk een of twee mannen tussen zitten, zit ik meteen met een dilemma. Of de kerels eruit gooien of ze laten staan en er een zaadrun mee doen. Maar dan moeten ze uit de tent. Ik wil niet mijn gehele jamaica bestoven hebben. Ik bedenk me nog even.

                        CIMG5611.jpgCIMG5579.JPGCIMG5586.jpgCIMG5583.jpgDe Jamaicaanse dames gaan lekker. alle toppen vertonen nu duidelijk de eerste zichtbare bloei en de groei gaat er langzaam aan wat meer uit. De toppen aan de achterzijde laat ik gewoon omhoog door het net groeien. Door plaatsgebrek kan ik deze niet plat leggen. In een later stadium zal ik hier wel een en ander gaan knakken. Op de voorgrond van het net is het gat aan de linker kant waar de mannen stonden nu gevuld met zijtakken van de overgebleven dames. Omdat deze diagonaal ernaartoe geleid zijn zijn deze toppen pas net door het scrognet heen en gaan nu ook in bloei. De doorschietende hoofdtoppen heb ik wel vastgezet op het scrognet.

                        CIMG5595.jpgCIMG5612.jpgDit hoogteverschil Komt momenteel gunstig uit daar ik twee bulpen heb hangen. De achterste bulp is momenteel een 250 HPS en de toppen kunnen er tot op een 20 cm van af staan. De bulp aan de voorkant heb ik sinds vandaag vervangen door een 400 wat HPS bulp. Ik kan zo beide, in elkaar geschoven kappen op een hoogte laten hangen ondanks het hoogteverschil in de toppen. De lowryderkes hebben zo ook weer wat meer licht. Ik denk dat ik ze vanavond als de lampen weer aan gaan wat hoger ga zetten.

                        CIMG5602.jpgCIMG5599.jpgCIMG5600.jpgOnder het scrognet komt nu nog maar erg weinig ligt en de onderste blaadjes worden geofferd en leeg getrokken. De stammetjes zijn inmiddels lekker stevig geworden en beginnen iets te verhouten. De langgerekte zij vertakkingen zijn mooi gestrekt tot ze bij het net int licht waren. Eenmaal weer in't volle licht zijn deze weer kortere internodes gaan maken.

                        Na wat startprobleempjes met mijn hergebruikte aarde zijn ze toch mooi door de vegetatieve fase gekomen en ook snel in bloei gegaan na 12/12. Terug geblikt ben ik erg te spreken over de gaslantaarn techniek en zal dit een volgende run zeker weer gaan toepassen.

                        We gaan ons nu dus opmaken voor de echte ware bloei.














                        Grtz
                        Last edited by monty; 24 November 2011, 10:31.

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          Ziet er mooi uit monteh !
                          brabantse nachten zijn lang

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            CIMG5646.jpgHigh again.

                            De bende heeft even een douche gehad en de lowsryders zijn omhoog gezet en genieten nu volop mee van de 400 wat HPS.
















                            .CIMG5617.jpgCIMG5625.jpgCIMG5639.jpg
                            CIMG5631.jpg CIMG5630.jpg

                            CIMG5624.jpg CIMG5643.jpg

                            CIMG5619.jpg CIMG5621.jpg

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              damn, ziet er goed uit man!
                              Ik ben jaloers haha

                              Comment


                                Re: Montys Wintertuintje

                                Zijn dat foto's onder HPS? Zoja, dan heb ik niks gezegd over onmogelijkheden.

                                (Moet je trouwens niet eens je lens schoonmaken? Je bent al een tijdje wat mistig in het zuidelijk kwadrant.)

                                Comment

                                Bezig...
                                X