Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    Ja alles is met lampen aan genomen.

    Ja die lens is helaas bekrast. Fototoestelletje heeft al heel wat meegemaakt. Ik knip met een casio exlim 6.0 megapixels. Niet zo heel veel bijzonders dusen toestelletje is al jaren oud. Eigenlijk tijd voor een deftige nieuwe maar heb er de poen momenteel niet voor.
    Last edited by monty; 25 November 2011, 09:56.

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      gaat lekker daaro.....mooie planten!!!!

      Scrogse en veel plezier!!!!

      Grtz

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        lokes M

        dat netje komt wel strak he :d

        ivm je 5 plantjes , jmmr van de venten der in , maar wel leuk om een zaadkweekje tog. Ben benieuwd wat je dermee gaat doen :d

        in ieder geval , volhouden zouw ik zeggen !!

        Keep it green M8
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          Ik ben niet geheel overtuigd van dat fotograferen onder HPS. Ik ga vanavond zelf een testje doen: Kijken of er een verschil is tussen geel blad en groen blad onder HPS.

          Wat camera's betreft: Ik fotografeer al jaren met Canon Powershots, van tussen de 80 en 100 euro. De eerste (met 4 megapixel) heb ik gekocht vanwege een review op http://www.imaging-resource.com/PROD...S/A3300ISA.HTM .
          Ik ben 4 stuks verder ondertussen: Twee camera's verzopen, eentje aan puin gevallen, eentje nog in een la als reserve. Het zijn geen top-camera's, maar wel toppers in de low-budget compact-cameras. Superdure SLR-camera's beschouw ik als waanzin voor een hobby-fotograaf die voornamelijk voor het web fotografeert. Geef mij maar een werkende flipflop-camera die je zonder slapeloze nachten vervangt als 'ie weer eens uit je handen flikkert.

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            Last edited by monty; 25 November 2011, 20:36.

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              Mooi filmpje ...met mooie Alpha Blondy sound van back in the days

              grtz....
              Led's grow !

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                Bejoetifoel zeg.
                Mooi zo'n timelapse, zo zie je goed wat ze doen.c015.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  Ik ben niet geheel overtuigd van dat fotograferen onder HPS. Ik ga vanavond zelf een testje doen: Kijken of er een verschil is tussen geel blad en groen blad onder HPS.

                  Wat camera's betreft: Ik fotografeer al jaren met Canon Powershots, van tussen de 80 en 100 euro. De eerste (met 4 megapixel) heb ik gekocht vanwege een review op http://www.imaging-resource.com/PROD...S/A3300ISA.HTM .
                  Ik ben 4 stuks verder ondertussen: Twee camera's verzopen, eentje aan puin gevallen, eentje nog in een la als reserve. Het zijn geen top-camera's, maar wel toppers in de low-budget compact-cameras. Superdure SLR-camera's beschouw ik als waanzin voor een hobby-fotograaf die voornamelijk voor het web fotografeert. Geef mij maar een werkende flipflop-camera die je zonder slapeloze nachten vervangt als 'ie weer eens uit je handen flikkert.
                  ik ook niet, maar ik probeer zo goed als ik kan en geen gele fotoos, we zoeken het groen

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    Er zit wel degelijk een verschil tussen fotograferen onder of zonder HPS en tevens met of zonder een DLSR camera, het is net hoever je hobby of je beurs strekt.
                    Ik fotografeer niet alleen voor het web, dus heb wel een dure semi-prof toestel die ik daarvoor ook wel gebruik.....

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      DEhm gaan mooi gozer had eingelijk al toppen verwacht

                      Lang leve de DLSR camera ghehehe sinds ik die heb ligt mijn canon ixus 80 te verstoffen
                      Persoonlijk vind ik de fotos met een semi-prof toestelletje toch wat mooier en scherper dan met een kleine
                      maar dat neemt nog niet weg dat je met een kleine geen mooie fotos kan schieten!!

                      Met de juiste afstelling van je camera krijg je zonder HPS zowel met HPS hele mooie fotos

                      Eens een paffer, altijd een paffer........

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        mooi man dat filmpje het gaad daar weer een tent vol wiet komme daar ik voel het grt

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          CIMG5652.jpgHigh again,

                          De eerste bloeiweek is voltooit. De toppen maken nu elke dag meer en meer pistels aan. Gaat nu echt zienderogen vooruit. De dames hadden wat last van een Mg en Ca gebrek dus ik heb ze wat bladvoeding (hypro spraymix) en wat epsonzout en zeewierkalk gegeven. Het lijkt erop dat de vergeling tussen de nerf niet verergert en dat ze langzaam weer herstellen. Volgens mij hadden ze ook last van een ietwat hoge bodem PH maar ook dit zou nu opgelost moeten zijn.
                          Verder neem ik hier en daar wat lichte bladtipjes waar. Een teken dat ze tegen het overvoeden aan staan. Dus ook daar gaan we iets mee matigen. Op naar week 2 van de zichtbare bloei.

                          CIMG5650.jpgVan de 5 lowryders no 1 zijn er twee kerels en drie vrouwen. Ik heb zitten twijfelen of ik er een zaadrun mee zou doen maar ik heb toch besloten om ze te verwijderen. Ik wil de Jamaica graag sensemillia houden en riskeerde het dus niet om twee kerels in huis te hebben. De drie overgebleven vrouwen tonen weelderig hun voorbloei en het lijkt erop dat ze weldra in de ware bloei schieten.

















                          CIMG5657.jpgCIMG5665.jpgCIMG5656.jpgCIMG5655.jpgCIMG5664.jpgCIMG5662.jpg


                          CIMG5667.jpgCIMG5659.jpgCIMG5663.jpgCIMG5661.jpg

                          CIMG5666.jpg
                          Attached Files
                          Last edited by monty; 27 November 2011, 23:34.

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            nais gozer ghehehe
                            Eens een paffer, altijd een paffer........

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              gaat lekker nice nice nice ga zo door
                              sigpic

                              Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                              Comment


                                Re: Montys Wintertuintje

                                ziet er goed uit ze

                                Comment

                                Bezig...
                                X