Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De race naar resultaat met een minimaal budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Even een vraagje. Ik zit er aan te denken een klein topje er af te knippen om te proberen. Kan dit kwaad en zou ik hier iets van voelen of heeft het totaal geen zin? Ik heb namelijk zojuist een suikerblaadje bekeken en er zit al wel wat amber in.

    Sun Nov 17 10-14-25.jpg
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Ook hier denk ik dat het licht van de microscoop is. Heb het licht op het felsts staan. Ik zal straks nog eens even kijken maar volgens mij zie ik niets wits en pluizigs.


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Net even gekeken maar echt niets te zien. Dit moet het licht van de microscoop zijn.


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Gelukkig

    OK.

    Helaas of gelukkig heb ik me niet weten te beheersen en heb er een stuk afgeknipt. Ik ga het proberen.

    20191117_104457.jpg
    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Of je hebt gewoon geduld? Ideetje hoor

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Of op de verwarming.

    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Heb het inderdaad al in de oven zitten. Ja dit verdient geen sierprijs maar ik wilde dat gewoon eens gedaan hebben.


    E22FC0EC-6B51-467E-BAD5-86B5491BE0DB.jpeg

    Ik vind dit toch wel wat weg hebben van meeldauw
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment

    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Wat is daarmee?


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Daar had je ook al gereageerd zag ik, ik ben weer gerust gesteld

    Had het een tweetal uurtjes geleden in de oven gedaan en smoke nu mijn eerste joint uit eigen teelt!

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


      En En hoe was het ??

      Bij mijn eerste teeltje had ik ook problemen om er vanaf te blijven , gedroogt op de verwarming en nen dikke toet van gerold
      maar niet echt lekker op dat moment !!

      Je bent te ongeduldig , het is maar dat je zeker niet te vroeg gaat oogsten !
      er is mij ooit hier gezegd de moment je denk dat ze oogstbaar zijn moet je nog een weekje langer wachten om ze te oogsten !

      Nog iets mooie foto's met uw nieuwe aanwinst , en ging dat nu gemakkelijk om ze te fotograferen !!

      Bij mij lukt dat niet met dat ding , is het zelfde dan dat jij hebt , is ook van den alliexpres en heeft toen meer dan een maand
      geduurd voordat ik het in huis had !!

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Ik vind het goed te doen! Ja ik ga voor de rest van de plant afblijven. Dit wilde ik gewoon eens proberen.

        Ja ging wel makkelijk. Moet de microscoop heel erg dicht op de plant houden en dan met het wieltje focussen. Dan krijg ik wel scherp beeld.

        Een maand is wel erg lang inderdaad deze was er met 10 dagen.


      Ik ga wel in een zak in de kast drogen, nog 5 dagen en de eerste top gaat er af

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Niet in een zak doen, dan gaat het schimmelen.

      Goedemorgen!

      Daar zijn we weer na een dag vol fratsen! Eerst de overzichtsfoto begeleid door een muziekje.

      20191118_070020.jpg
      Niets te zien zou je denken.

      20191118_070046.jpg
      Deze dame mist haar pet! Juist we hebben gisteren een top van +- 5 gram droog eraf geknipt om te proberen. Het zit momenteel weer in de oven omdat het nog niet droog genoeg was. Heel erg super smaakt het niet maar het effect is wel oke.

      Wat meteen ook op deze foto te zien is is een blad van de haze met een bladprobleem: 20191118_065348.jpg
      Attached Files
      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Tussen/na het ovenrondje kan je ze in een afgesloten bakje doen, zodat het vocht in het binnenste, naar de buitenkant kan.

      • kweek0r
        kweek0r commented
        Editing a comment
        Dat is ook een idee @Rreppellsteeltjam . Heb het nu in een afgesloten wietzakje zitten. Dit heeft denk ik wel dezelfde werking als het bakje.


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Yep, afgesloten ruimte.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        wat bedoel je daar mee ?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ok da noem ik pas karakter hebben !!

      Goedemorgen!

      Daar zijn we weer. De man zonder ruggengraat met weer een update zoals altijd met een muziekje:

      20191119_071139.jpg

      Wat staan ze alle vier er prachtig bij he!

      Ik heb ook slechter nieuws:

      20191119_071207.jpg
      Ik denk niet dat ik van deze schat af kan blijven tot het einde. De buidel met coffeeshop geld nadert de bodem en het topje is wel aardig goed bevallen. Ik ga mijn best doen zuinig aan te doen maar het kan dus zijn dat naast de pet ook een deel van het gezicht er nog af gaat. Maar die dag des oordeels schuiven we nog even vooruit. Voor vandaag heb ik nog genoeg en morgen ook... maar ik vrees het ergste.

      We gaan het meemaken. Ik heb ook zoiets van jammer dan, eerste kweekje. Hopelijk kan ik met de rest straks doen tot de volgende oogst dan hoef ik dit niet te doen.

      Wel heb ik besloten dat de race nog niet ten einde is. De race is pas ten einde als de volgende ronde door de speakers staat te pompen.

      Daarvoor heb ik een tijdschakelaar en wat zaden nodig. (heb wel 5 white widow maar wil een gemengde kweek doen)

      Ook moet ik nog weckpotten kopen voor als het oogstmoment nadert. Ik was van plan er 5 te kopen, voor elke plant eentje.

      Een fijne dag gewenst en wellicht dat iemand mijn plan tot slachtig mij uit mijn hoofd kan praten. Ik ga in elk geval niet meer experimenteel een stuk eraf halen alleen als ik echt niets meer in huis heb.

      Grote groebels en een fijne dag!

      Attached Files
      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


        Comment


        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Was trouwens zeker wel van plan te spoelen op het eind.


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Het stoned-effect neemt blijkbaar toe als je wat langer wacht ... heb zelf al een klein zijtopje op m'n lamp te drogen gelegd en de high was niet slecht, maar het smaakte nog te veel naar chlorofyl ... dat zou met het langzaam drogen / curen weggaan.

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Ja merkte al wel dat een topje die even een tweetal dagen heeft gelegen al veel beter effect en smaak heeft dan de echt verse handel uit de oven.

          Heb wat ik gisteren er vanaf heb geknipt nu open in een bakje op tafel liggen om te drogen. Ik ga het niet meer in de oven doen of wellicht op 40 graden.

          De eerste batch heb ik helaas wat te veel verkoold op 80-100 graden.

          Er is zojuist ook weer geld binnen gekomen dus kunnen we straks weer naar de shop. Dan laat ik wat ik gisteren heb geknipt mooi wat daagjes rijpen voordat ik het weer aanraak. Op zich best een leuk experiment alleen baal ik wel een beetje dat ik die halve cola doormidden heb inmiddels.

          Maar goed ook fouten moeten er gemaakt worden en ik heb in elk geval voor de komende week weer wiet.


        Zojuist ontdekt dat je de stekker van de USB microscoop kunt omklappen en dat je hem dan toch aan de telefoon kunt hangen!

        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


          Goedemorgen!

          Ik zal het meteen maar opbiechten: ik heb nog een stuk van het kapsel van de plant af geknipt. Het geld is op en ik moet wat. Ik heb besloten deze plant als noodgevallen op te maken. Er ligt nu nog 5 gram te drogen. Heb gemerkt dat ik niet zo'n fan ben van hele hele versie wiet maar ja je moet wat.

          20191120_080414.jpg

          Gelukkig zit er nog genoeg aan:
          20191120_080446.jpg
          Heb haar gelijk ook weer een stuk hoger gezet en alle plantjes bloeivoeding gegeven. (Grote planten 5ml hazen 3ml)

          Hopelijk gaat nu de theorie op dat ze nu al haar energie in (eerst het wondje dichten natuurlijk) de overgebleven toppen te gaan stoppen. Ik oogst deze plant niet in een keer omdat ik hoop dat als ik haar langer laat staan ze nog wel zal rijpen zoals het hoort.

          Ik ben niet heel erg trots op mezelf maar soms moet je even wat. Ik heb nog 4,5 gezonde mooie planten over die hopelijk genoeg resultaat gaan geven tot mijn volgende oogst (waar ik dus wel mijn twijfels bij heb)

          Rudi, spiel uns einer:

          Attached Files
          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            • kweek0r
              kweek0r commented
              Editing a comment
              Ja ik weet het. Hopelijk kan ik met incidentele geldinjecties en mezelf iets inhouden het hierbij laten. Ik ga het proberen man maar zonder wiet zitten is wel echt kut!


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Lijkt me ook een goed plan gewoon eventjes een pauze inlassen
              Als je nu al gaat snoepen blijf je achter de feiten aan lopen van rijk rekenen is nog nooit iemand beter geworden .

              Maja met vallen en opstaan word men wijs alles wat je nu afknipt had 2 keer zoveel kunnen zijn dus ook dat je er 2 keer langer mee zou doen dan nu
              buitenom dat het ook nog 20 keer lekkerder IS

              succes

            • kweek0r
              kweek0r commented
              Editing a comment
              Klopt ook. Thanks voor de tips.


            Goed. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Ik ga het proberen ze met rust te laten.

            Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
            Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Ik doe gezellig met je mee kweek0r, heb ook een blow-pauze ingelast Wat nonsense zegt klopt, de eerste 3 dagen zijn het moeilijkste, daarna wordt het makkelijker Maar het blijft een vreemde gewaarwording, nuchter kweken
              En nog een voordeel, daarna word je knetter stoned van een half & zuinig gedraaid jointje

            • kweek0r
              kweek0r commented
              Editing a comment
              Nou hebben we in elk geval elkaar nog. Waarom las jij een pauze in dan?


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Gij pauze , Kroket pauze ikke pauze wie doet er nog mee nog ene en we kunnen een spelletje Liegen (bullshit) spelen !!!

            (Weet niet meer waar het staat)

            Nee die microscope bedoelde ik niet.
            Je hebt op bol.com ook een microscope die je vast zet op je camera van je phone..
            Dacht dat je die had.

            Last edited by SweetMango; 20 November 2019, 13:11.
            sigpic

            Comment


            • Rickysticky
              Rickysticky commented
              Editing a comment
              Ook van bol maar bij mij werkt dit niet... hebben julie er ook een cdtje bijgekregen?

              Gr

            • kweek0r
              kweek0r commented
              Editing a comment
              Ja ik heb er een klein cdtje bij gekregen maar ik heb geen cd speler

              Ik heb het programma hier vandaan:

              https://jiusion.com/art/driver-microscope


            • Rickysticky
              Rickysticky commented
              Editing a comment
              Ahh thnx
          Bezig...
          X