Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knakken van buitenwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Knakken van buitenwiet

    Heb het ook net geprobeerd op een autoflower die begint te bloeien. Heb alle zijtakken geknakt en er is er eentje volledig losgekomen kan ik dit takje er ook nog terug aanplakken of gaat dat enkel als er maar een klein stukje gescheurd is? Wat me ook opvalt is dat bij mij de plant ineens enorm slecht staat met de hoofdtop zo slap als iets... Is dit normaal en komt dit goed of moet ik me zorgen maken?
    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

    Comment


      #77
      Re: Knakken van buitenwiet

      Voor degene die nog twijfels hebben..... ik heb een filmke gemaakt !!!

      http://www.youtube.com/watch?v=xKQyo...ature=youtu.be

      Comment


        #78
        Re: Knakken van buitenwiet

        Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
        Heb het ook net geprobeerd op een autoflower die begint te bloeien. Heb alle zijtakken geknakt en er is er eentje volledig losgekomen kan ik dit takje er ook nog terug aanplakken of gaat dat enkel als er maar een klein stukje gescheurd is? Wat me ook opvalt is dat bij mij de plant ineens enorm slecht staat met de hoofdtop zo slap als iets... Is dit normaal en komt dit goed of moet ik me zorgen maken?
        Je moet je zorgen maken. Autoflowers kun je beter niet knakken. Als ook de ongeknakte hoofdtop gaat hangen, wil dat zeggen dat de sapstroom afgekneld is. Vaak hersteld dat, maar het gaat ten koste van bladeren en vergroot de kans op rot. Voor autoflowers kun je beter LST toepassen, meer daarover in de rest van het forum.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #79
          Re: Knakken van buitenwiet

          P1000343.jpgP1000344.jpg

          Beter LST dan knakken buiten dacht k zo..
          Ssh van 2 jaar terug.

          Comment


            #80
            Re: Knakken van buitenwiet

            Ik heb op mijn balkon 4 maal Arjan's strawberry haze. Ik heb ze getopt, en de twee hoofdtoppen bij elke plant zijn geknakt. Dat is ook uit noodzaak, omdat ik ze 's nachts afdek met doeken om ze op 12/12 te zetten. Deze doeken liggen echt op de plant. Een plant heb ik op een gietijzeren sokkel gemonteerd, zodat deze buiten het bereik van de katten is. Een aantal takken onder de hoofdtoppen trek ik met touw naar beneden, zodat ze meer licht krijgen. Ik heb in de afgelopen weken ook flink wat blad gesnoeid. Voor een eerste kweek ziet het er tot nu toe best goed uit dacht ik.
            Attached Files

            Comment


              #81
              Re: Knakken van buitenwiet

              nielzz12 , lekker die starberry!
              vandaag ook maar 1 cheese vrouwtje ''geknakt'' kijken hoe ze reageert op de zon vandaag ( 38 graden hier in het zuiden )

              cheers!

              Comment


                #82
                Re: Knakken van buitenwiet

                ik heb dit anders opgelost. Toen alle takken recht naar boven begonnen te groeien, heb ik met touwtjes aan de takken deze volledig open getrokken zodat ze net niet braken. 2 dagen later heb ik alles terug los gemaakt en de takken bleven mooi open staan. Zo heb ik verdieping na verdieping gedaan.

                Comment


                  #83
                  Re: Knakken van buitenwiet

                  wat ik niet aandurfde hebben de vogels wel gefixt, hele hoofdtoppen geknakt. Maar dat pakt goed uit, je ziet ze weer naar boven groeien, terwijl de rest van die top een ontzettende boost krijgt. Was wel nodig ook, ze moeten niet teveel boven de schutting uitkomen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #84
                    Re: Knakken van buitenwiet

                    Up you go
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment


                      #85
                      Re: Knakken van buitenwiet

                      53vz.jpg
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #86
                        Mooi om te lezen uit 2009 er is wat het betreft niet veel verandert op het geniet van buigen en gaas toepassen
                        wie doet het nog in 2022 en wat is de ervaring

                        Comment

                        Bezig...
                        X