Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Als ik wat auto zaden overhad had ik ze wel op willen sturen. Helaas heb ik geen auto's dit jaar, misschien volgend jaar!

    Comment


      Bende sopzeugen zijn het maanden werk en geduld en dan poef weg.
      Handjes kappen.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        Het is de realiteit, het hoeft niet meer te blinken om te jatten. Maar er is hoop, 420 shop berichtte mij vanochtend.

        Comment


          De OG kush komen eraan als het goed is, dan maar onder de lamp het is niet anders. Aardige vent trouwens 420 shop, we hebben leuk gecommuniceerd.

          Maak gewoon een simpele opstelling, flinke box met all. folie en 2 fans ...aan en afvoer lucht, lamp fullspectrum led 50 watt. en maar eens kijken of dat wat wordt.

          Ik hoef hier niet in de productie, zonnepanelen leveren mij gratis het electra en niemand komt er meer met zijn handen aan.

          Comment


          • Galletje
            Galletje commented
            Editing a comment
            Succes ermee....
            kan ni mislukken gezien hoeveel geduld je ondertussen al geoefend hebt...
            jammer van je geripte plant , achter slot en grendel dan maar !!! Good luck

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Wauw gratis electra!!
            Grotere lamp!!

          Het zal in ieder geval wat sneller gaan komatsu en idd more safe.
          En totaal geen idee wie meestal lopen ze wel wat op te scheppen in de buurt.
          veel succes en we hren het wel als je start.
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            Ik hoop dat ze niet lopen op te scheppen want dan weet de politie het ook, laat ze het roken ...mijn bewondering voor deze mensen is allang zero tollerance.
            Krijg er vanzelf een hekel aan, en dat zullen ze op den duur wel merken. Het terrein wordt uitgebreid met een flinke Pitt-bull en een tweede is op komst.

            Als het spul weer draait laat ik het horen, jammer van de buitenteelt maar het is echt niet te doen.

            Comment


              Dit keert ooit terug bij die gasten als een grote boomerang,leer je bull niet blaffen maar direkt bijten,de enige verwittiging die ze krijgen is ineens een stuk uit het been, van blaffen gaan ze al lopen maar komen ze achteraf misschien iets over de muur gooien waar die beestjes neer van gaan.
              Heb zelf kruising cane corso x duitse herder,iemand te dicht ongewild of op haar territorium en hap. 20160820_201649.jpgmy trained 50 kilo friend
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Ziet er ander wel lievvvvv uit.

              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                ALS ZE GEEN SLECHTE BEDOELINGEN HEBBEN NIET OF ALS ZE MOGEN VAN HET BAASJE.
                Ik heb niet graag als ze allemaal aan men hond komen van men kinderen blijf je ook af, lig je ook niet te strelen.
                Maar tis echt wel een lieveke.
                Alleen houd ze niet van fotos trekken haha

              Dit gaat `m worden, het is nog maar een pup en ligt hele dagen te maffen. floor.jpg

              Comment


              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                ooh kei schattig goed trainen en die beschermd de boel wel

              Hier wil ik ook nog wel eens zien dat ze binnenkomen.. Mijn knuffeltje, hier 13 maanden oud...
              IMG_3350.jpeg
              Lopend Verslag

              Comment


              • SweetMango
                SweetMango commented
                Editing a comment
                Vind nog steeds leuk dat deze beesten hogere bijt kracht hebben dan Staffys en staffys helemaal zwart neergezet worden.

                Vind echt pracht beesie, had er bij het pleegezin ook een. Geweldig beest, luisterde alleen naar mij.. Vonden ze niet zo leuk toen ik eenmaal het huis uit ging. Heeft nog lang geduurd voordat ze goed luisterde naar hun hahaha

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Het belangrijkste verschil is dat een Mechelse herder voor je wil werken, daarom goed trainbaar en minimale kans op bijtincidenten. Staffords vaak wat nerveus en de meeste (zeker niet alle) kopen ze dan ook voor de looks zonder zich in het ras te verdiepen. Daardoor veel bijtincidenten. Bovenstaand exemplaar is specifiek voor de sport gefokt en bezit daarmee iets meer bijtkracht dan gemiddeld voor het ras, is iets groter en ook iets zwaarder (71cm schoft, 39KG droog met 15 maanden). Als die aan je been hangt weet ik zeker dat je even slikt. Maar hij laat meestal wel weer netjes los als ik dat van hem vraag.

              • SweetMango
                SweetMango commented
                Editing a comment
                Ja en nee kwa werken willen.
                Staffys (elke hond) zijn verdomd slim, ze worden tegenwordig ook als k9s gebruikt in Amerika. En alleen maar lovende dingen. Omdat ze juist zo graag willen, alleen zo als je zegt het zijn beestjes met een handleiding.

                Staffys zijn vroega Nanny dogs geweest.
                Als je te dicht bij de kinderwagen komt gaat ze der voor zitten en no way dat jij lief en leuk in de buurt van de baby komt

                Weet wel dat me oude herder idd in je arm al zou hangen op het moment dat je er in de buurt kwam

              Honden zijn geweldig, als het maar niet zo`n wegloper is. Deze meid die ik nu heb lijkt anders afgesteld.
              By the way, ik had een lamp met bewegingssensor..werkte perfect alleen de piraten hebben blijkbaar aan de afstel knopjes gedraaid overdag. De sensor was ontregeld en de lamp ging niet meer aan, kwam daar gisteren eigenlijk achter.

              Toch wel slim, ik moet de hond dan ook leren om niets te laten eten wat ik haar niet geef...zo hebben ze ook eens een hond van mijn kameraad omgelegd en alle vishengels gestolen. Tja dat is natuurlijk wel een hele grote hint....vissers.

              Comment


                klote dieven , zou zelf mijn hond niet inzetten die gasten hebben dus al geen respect voor je spullen laat staan je dieren.
                Na 3 jaar in 3 verschillende huizen te zijn bestolen heb ik nu terras verklikkers op infrarood rond de planten, die bewegingssensoren gaan te vaak af voor nix. Kan je ook zo een stapmatje aanbevelen die je naast een bed van een dement persoon legt geeft een klere herrie als je erop staat.
                Succes met de autoflowers
                sigpic

                Comment


                • SweetMango
                  SweetMango commented
                  Editing a comment
                  Maar.. Waarom geef je dan zo’n matje aan dement persoon? Klinkt grappig, maar tis het totaal niet. Dat snap ik ook wel..
                  Maar ja.. Waarom doe je dat dan?:O

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Dan ben je gewaarschuwd als diegene besluit om midden in de nacht de buurt te verkennen ofzo

                Ik begrijp het, maar ik ga buiten geen spannende dingen meer doen. Het terrein is 1000m2 dus de hond kan zich goed vermaken en schuilen. Het geblaf schrikt al af, nu de hond trainen om geen voedsel van buiten af tot zich te nemen.

                Ga binnen met een ATF aan de slag, vrouw lief vindt het ook een stuk gerust stellender.

                Helemaal off topic natuurlijk, zou de hond overdag of `s nachts los moeten lopen of beiden. Ik ben daar niet over uit maar zie dat forumleden ook aardige bijtertjes hebben.

                Comment


                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Die van mij loopt 24/7 los. Maar die neemt dan ook geen voedsel aan buiten. Als je daar maar de geringste twijfel over hebt zou ik het niet doen. Ik leer het voedsel weigeren normaliter in 1 a 2 trainingen aan. Rookworst op scherpe vork, hond benaderen en hem flink laten happen. Net voordat de hond wil happen zeg je "vies". Herhaal dat een keer of 3-4 en je zult zien dat hij uiteindelijk zijn kop wegdraait zodra je wat aanbied. Als hij dat netjes doet geef je hem een balletje of iets anders waar hij gek op is... Mocht het niet duidelijk zijn, uiteraard geen voertje, die kan je binnen aan hem geven. En uiteraard nooit meer buiten voeren. Buiten is eten verboden!!!

                Duidelijk, zo had ik het nog niet bekeken. Binnen voeren en duidelijk laten merken dat buiten niet telt, net als water dan ook natuurlijk!
                Het is nog een pup dus we gaan er mee aan de slag, bedankt.

                Comment


                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Iedere hond kan prima het onderscheid maken tussen water en voer. Mocht je ervoor kiezen om de hond ook alleen binnen te laten drinken zorg er dan voor dat hij/zij er altijd bij kan.

                Goedemorgen Nederland,

                Nou 420 shop was bereid om wat zaadjes te sturen, Top! Dus maar aan de slag.
                De box is al klaar met twee computer. fans, inlaat en uitlaat. Binnen licht grijs, afm. 110x75x60 cm, kwam toevallig zo uit. MDF vuurvertragend, ga ik trouwens ook mijn blokhut van binnen mee aftimmeren. Sterk spul.

                De lamp komt morgen, een simpel dingetje van Ali met rode ,blauwe en witte LEDS..45 watt. Plantje voor plantje, en de aardbeien ga ik ook eens proberen.

                Zoals gewoonlijk een fotootje, als alles is opgesteld dan volgen er meer.

                Kush, AF is de keuze dit keer. 20200322_093819[2].jpg

                Comment


                • Jamzieman
                  Jamzieman commented
                  Editing a comment
                  succes deze keer.
                  Je zal rapper kunnen genieten van je wietje en ze kunnen er niet meer aan.

                KushKush, lekker hoor.
                Ik kijk weer mee.
                Doe je aardbeien uit zaad?

                Succes!
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X