Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    Bedankt Belladonna! Dat moet helemaal goed komen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Erg mooi verslag LR2, met veel plezier gelezen, keep it coming!

        Comment


          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Even van jou verslag genoten RL2,
          Zo te zien zitten er Mooie toppen bij, teminste wat buitenwiet betreft.
          Ook bij jou komen enkele te laat in bloei, moet beter kunnen denk ik dan (teminste wel bij een zomer als 2014)
          Ben al jaren vakbekwaam Hovenier en weet wel een plant groot te krijgen, het is mij ook wel gelukt. --- toch viel het product wat er afkwam wel een beetje tegen.--- dit zint mij niet en ik zal er anders mee om moeten gaan, --- het gaat nu niet om een mooie plant maar om Wat er af komt.
          Dat kan beter---Wat doe ik verkeerd?
          Die van mij zijn aan de vroege kant geoogst, natuurlijk ook vanwege te veel toprot.
          Het was vorig jaar mijn eerste oogst mooie planten opbrensgt niet volgroeit dus matig, wel goed verzorgd.
          Bv de "Haiwaiian Snow" half mei buiten gezet, 30 cm hoogte, mooie zomer gehad, zeer veel groei, pas begin september kwam er bloei in. begin november moest ik oogsten dus 6 a 7 weken bloei.
          Volgens mij net niet lang genoeg. Wel veel toppen , meerdere kleintjes 650 gram kurkdroog gewogen
          Voor olie te maken is het wel een goed product en daar zijn ze nu ook mee bezig.
          Toch wil ik proberen een topproduct te kweken zonder lampen er bij, moet lukken toch?
          Ik heb er niet aan gesnoeit, had misschien wel moeten gebeuren, daar heb ik te weinig ervaring mee.
          Om een goed product te krijgen,zou ik het wel in een kas willen proberen.
          Volgens mij hierdoor minder toprot en wel tot december kunnen laten bloeien.
          Wie heeft hier meer ervaring mee.?

          Comment


            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Nou inderdaad, bij mij sloegen de schimmels op de tomaten ook helemaal op hol in de "kas". Al kwamen er alsnog wel veel meer en mooiere tomaten uit mijn Lidl kas/tent dan van de planten die in de open lucht stonden.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Heb nog wat zaadjes over, eventueel ruilen, dat zou het mooiste zijn.

                Comment


                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Misschien is die thc loze plant wel heel waardevol voor medisch gebruik, je zou ze kunnen doneren aan een stichting die medische cannabis kweekt

                  Comment


                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    zeer mooie topic, je weet echt waarmee je bezig bent !

                    Comment

                    Bezig...
                    X