Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    Hoi LR,

    Heb je update net gelezen, ziet er puik uit . Mooie foto's van de bloemen en planten.
    Foto's 11 en 12 zijn identiek aan de White Rihanna #1 hier op balkon, dus t kan niet missen .

    Ik had wat te melden pm maar je zit aan de limiet voor opgeslagen berichten.
    Veel plezier en geluk buiten, gaat de goede kant op !


    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #47
      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      humor! toch nog een beetje wat van je frustratie hier
      ga je volgen
      gr suzy

      Comment


        #48
        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        @oerhippie: ik heb hem zojuist opgeschoond. Ik heb nog geen WR#2 voorbij zien komen in je verslag, dus ik ben benieuwd naar je PM.

        Welkom Suzy, ga er lekker voor zitten! Hopelijk blijf je de humor er van in zien moet wel leuk blijven!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #49
          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          LR,

          Heb je een pm gestuurd.

          Tot laters ...

          Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #50
            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Welkom Suzy, ga er lekker voor zitten! Hopelijk blijf je de humor er van in zien moet wel leuk blijven![/QUOTE]

            ga je wel lukken toch

            Comment


              #51
              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              WELKOM BIJ DE LR2 SOUNDMIXSHOW!!11!!

              Dan heb je nog artiesten die het leuk vinden om met de surround te spelen.


              Dan de 'artiesten' die overal schijt aan hebben, betaald worden en niet op komen dagen. Iedere concertprogrammeur heeft wel een verhaal over deze gasten, zelfs als ze daar nooit gespeeld hebben.


              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              TEST1234

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              MAGGIK 7 VIDEOS PLAATSEN? NEE?
              Dan mogen jullie zelf klikken.
              En dan het tegenovergestelde qua gedrag, gewoon leuke gasten, maar niet minder kwaad op de wereld. Best bizar om opeens je zusje door een zaal te zien stampen in de aarsdriehoek (dat is bij Retie, Aars en Mol HAHAHAHAHA) en een paar Belgen K-O te slaan. Ik weet niet wat er gaande was, aan het eind van de avond was wel de hele tent afgebroken omdat iemand met een microfoonstandaard stond te zwaaien. Dat is inmiddels 8 jaar geleden.
              http://www.youtube.com/watch?v=xDLievXt-3s

              Damn, gouden tijden. Toen was de 'scene' (als je het zo gaat noemen is het al verkeerd), nog open en vrij voor iedereen. Tegenwoordig moet je aan een keurslijf voldoen; camo broekjes, nike air, sportschooltje, baardje en inkt in je vel. Ik snap ook wel dat er veel mensen 'te volwassen' voor zijn geworden. De statements van NTB vallen op dove oren. En de Friends & Family First leuzen kunnen ook weer van de muur, bandshirtjes op marktplaats en doen alsof het nooit gebeurd is. Hypocrisie ten top. Zoiets als de punkers en krakers die politici worden. Lekker werken voor de multinationals, want we moeten ook eten.

              Soms heb je dan van die platen, waar je meteen klaar mee bent. Maar als ze eenmaal in de muzieklijst staan, dan komen ze toch zo nu en dan eens voorbij. Na een jaartje bezinken blijkt het dan toch een leuke plaat te zijn. Drie weken non-stop draaien, en het is weer klote.
              Dit was er zo eentje.
              http://www.youtube.com/watch?v=gvyHNyWfQRQ
              Maar wat een slappe video zeg! Damn! Wie kent Change nog? Als je tussen 1999 en 2007 op een feestje bent geweest, issie vast eens voorbij gekomen!
              http://www.youtube.com/watch?v=WPpDyIJdasg
              Da's andere koek! Maar wat zit er onder dat sikje?

              Eentje om het af te sluiten. Omdat ik pa heb geholpen met het nakijken van vmbo-K proefwerken. Daar zitten veel - maar niet allemaal! - probleemgevalletjes. Hij praat 't goed door te zeggen; ah, die heeft duidelijk zijn pilletjes niet gehad.
              De artiest is in tegenstelling tot die blagen, dan weer redelijk hoogbegaafd. Praat meerdere talen vloeibaar en heeft flink wat scholing gehad. Toch denk ik niet dat het veel geholpen heeft.
              http://www.youtube.com/watch?v=WO9ewCO7TYI

              Last edited by LR2; 14 April 2014, 19:35.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #52
                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Tool

                Ik zet trouwens ook een stoeltje hier neer als dat oke is.
                Geen idee hoe je op een verslag moet abonneren.

                Comment


                  #53
                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Iedereen is welkom! Abboneren kan als je een bericht typt, en dan daaronder op 'meer opties' klikken. Werkt niet altijd even goed, want soms heb ik abbonementen die ik nooit aangevraagd heb.

                  Hoe dan ook, tijd voor een update!
                  DSCF6708.jpg
                  Daarom moet je dus niet te vroeg beginnen met reguliere bloeiers. Die bloeien nu al namelijk. Dat was mijn insteek. Want dit zijn de moederplanten uit mijn rommeltopic. Dus plan geslaagd. Nu maar hopen dat ze blijven bloeien!
                  DSCF6709.jpgDSCF6710.jpg
                  Aan de ene (bovenkant)kant een man, te zien net onder de luis. Aan de andere (onderkant) kant een vrouw. Slechts 4 ballen. En zoals je ziet in de rechter/onderstefoto, komen daarna enkel pistils. Eens zien wat er van komt. Maar LR2's waakzame bruine oog houdt de shit in de gaten (Ha!).

                  DSCF6717.jpg
                  Dit is WR#1 of WR#2, ik weet het niet. Een schepje ter referentie. En ja, dit is een autoflower. Damn wat een formaat! Kropsla, anyone?

                  DSCF6716.jpg
                  Kap'tein, we hebben een verstekeling!
                  Argh, scheepsjong, zet hem aan de zwabber op het benedendek.
                  Is dat omdat hij een... low ryder is? *drumroll*
                  Nee, lapzwans, omdat er geen proviant meer is!
                  Oh.
                  Nee, heeft er niks mee te maken joh. Doe gewoon normaal.
                  DSCF6718.jpg
                  Check die paaaaaaars!
                  DSCF6712.jpgDat is anderhalve joint. HA!
                  Maar in het midden staat ook nog wat!


                  DSCF6713.jpgdie dus zomaar hier verder begint te typen.
                  Hier zien we blueberry links, vies klein kloteplantje. En ik wordt schijtziek van die tekstverwerker
                  In het midden de double fun. en het feit dat ik steeds cursief blijf schrijven terwijl ik dat uit heb gezet.
                  Maar LR2?! Wat nou geen reguliere bloeiers vroeg buiten zetten? steeds weer verspringen van de tekst
                  Reveggen kerel. Reveggen. En nou moet je ophouden met je kutvragen. Want ik wordt knorrig van dat
                  Dat zou ik ook wel worden.Oh en nu is er ook een afbeelding verdwenen, non?
                  Oui.Fin. Fek, de enter werkt niet eens. Dat was hem! Doei!
                  Attached Files
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #54
                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    mooi gepland en geplant.
                    dit is ultiem buiten
                    topTopic man!
                    ik zelf heb net een paar blue[berry]matic
                    geplant maar vind ze ook zeer klein.
                    grtz,
                    12bb

                    Comment


                      #55
                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      Hoi LR,

                      Ben benieuwd wat dat gaat worden die male/female.
                      Blijven spotten .
                      Moet helaas afscheid nemen van mn laaste WR, toch ook man gebleken .
                      Wel spannend die amnesia x auto haze herma ...
                      Moederplant en bubble gaan hun gangetje!

                      Grtz, hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #56
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Bijkomst: hyseeds bestelling gedaan. Eens zien wat er uit mag komen dit jaar. En of je dus misschien toch voor een duppie op de eerste rang mag zitten.
                        Hoe dan ook, jullie mogen gratis meekijken! Volgende week meer!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #57
                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Damn LR2 das nie zo best, ik hoop mee met je, maar bij mijn strawberry was het ook zo begonnen, helaas was dit na een week of 2 een ballenboom

                          Laren we hopen op het beste m8!

                          Comment


                            #58
                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            Ha, ha, LR2, geweldig weer. Die strijd met de tekstverwerker ook

                            Kan je experimenten niet altijd helemaal volgen, maar je hebt er wel een hele boel van. Altijd leuk om al die variatie te zien.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #59
                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              Ik kan ze zelf ook niet allemaal volgen wietefras. Beetje spelen met hormoontjes, schimmels, wormencompost en bodemleven wordt al gauw een brei van resultaten en rare uitkomsten. Ik zal binnenkort eens een soort rode lijn in het verhaal verzinnen
                              @smowkie: oei, ik hoop inderdaad dat het hier meevalt. Maar je weet het nooit. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een amnesia bestoven heb, laat staan met haze. Dus ik rekende op niets, en alles wat daarboven uitkomt is mooi meegenomen. De geur is wel nice, dus hopelijk houd ik toch 1 man en minstens 1 dame over voor een F2.

                              de eerste dame is gespot, en dat is die huge ass WR#?
                              En de blueberries, die waren zelfs fem dacht ik.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #60
                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                weer mooi bezig, ik zet stoel bij
                                Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                                Schoffie's Geschoffel 2014

                                Comment

                                Bezig...
                                X