Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    Donders mooie planten en foto's , en die smaak van buitenwiet is zoooo lekker !

    mooi verslag ! grtz budha

    Comment


      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      Mooi leerzaam topic en mooie planten
      God was never on your side..

      Comment


        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Bedankt voor de reacties! Leuk dat jullie even de moeite hebben genomen.

        IMAG0593.jpgIMAG0594.jpg
        Critical jacks hierboven.
        IMAG0595.jpg
        NL x BB links, Amnesia Rechts.
        IMAG0597.jpg
        5 dagen regen, voeding met hoge Fosfor waarde, en snoeiharde grond waarop steeds gelopen wordt. "Ah fuck, calciumgebrek, dus Calcium toevoegen." Dan opeens: "LR2, die calcium komt over ongeveer een jaartje pas op zijn plek terecht, dus watergeven!" Hupsakkee, tuinslang erop. 6 dagen natte aarde. Dan krijg je wortelproblemen, voornamelijk in de schaduwzone. En het is duidelijk te zien dat ook precies aan de noordkant (schaduwval dus weinig verdamping) alles aan de plant kapot gaat.
        Ik denk dat het wortelrot is, daardoor wordt Ca niet opgenomen en dan krijgen we vlekken. Van foutjes moet je leren!
        Maar liever doen jullie niet hetzelfde. Leer maar van mijn fouten: genoeg is genoeg! In de volle grond heeft het niks nodig!

        IMAG0600.jpgIMAG0603.jpg
        Van een paar dagen terug, het kleine grut. Ook kan men de kalk zien aan de rechterkant. Om die vlekken dus te verhelpen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Mooi tuintje!! En bedankt, dat stukje over slap hangend blad komt als geroepen! En leuk dat je operatie geslaagd is, de rest zal ook wel goed komen. Succes ermee!
          Grow bitch! Grow!

          Comment


            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Een boer denkt vooruit, en mest dus vroeg in het jaar met magnesia kalk.

            Paniek gedoe wijst op een slechte voorbereiding.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Hehe de voorbereiding was eigenlijk prima. Maar ik moest zo nodig gaan lopen rommelen, waarschijnlijk omdat de rest zo goed gaat. Dan heb ik dus niks te doen in de tuin. Nu heb ik een compleet slappe treurwilg op een enkel takje na. Het wordt echt de vraag of ze het haalt! Vind het wel spannend zo. Om mezelf af te leiden heb ik maar stekken getrokken van de BB x OGkush en ben ik gestart met en het auto maken van black domina x WR#2.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              IMAG0617.jpg
              Beetje vettige lens, maar jullie catchen my drift.
              Ik vind het ergens wel mooi zo. Een keertje flink fout gaan.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Oef sterkte
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Wow, ik hoop dat het nog goed komt.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Meer dan hopen kunnen we niet doen! Denk ik.. De grond is nog vochtig, en nog meer water ga ik niet geven. Alleen met die hitte van deze dagen kan het hard gaan.. Ik zit te denken om misschien een soort schaduwdoek te maken, zodat ze niet helemaal kapot brandt. Maar ik ben ook benieuwd in hoeverre ze er op eigen kracht weer bovenop kan komen en welke schade daar van overblijft. Want, tja, het blijft onkruid.
                    Lastig!

                    Maar we blijven knallen. Met dit als soundtrack.


                    Ik blijf positief gestemd. Want als ik me herinner wat de WR-voorouders binnen allemaal hebben doorgemaakt, dan is dit nog niks!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      idd,is en blijft onkruid LR2
                      vorig jaar ook eentje die te kreunen zat onder een ijzertekort,heeeeeeeel lang stilstand gehad,...
                      en opeens was ze daar,de vrouw van mn leven!!!
                      heeft nog het lekkerste(niet het meeste) maar zeker het lekkerste rokertje opgeleverd!!!!

                      let it be let it be

                      Comment


                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Oeps maar ja jij ben bijna planten dokter dus da kom wel goed
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Dat besproeien wat je deed.. heeft dat (los van je probleem) toegevoegde waarde?
                          Ik doe het nu nooit maar vroeger wel als de zon er niet meer op stond. Heb er een paar keer op gezocht maar kon het hier verder nergens vinden.. alleen wat over sproei voeding voor op de bladeren.
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              Dank je voor je uitgebreide uitleg. Ik ga ze vanaf nu een paar keer in de week even met de plantenspuit (gewoon water) besproeien.
                              Hoop dat je er nog wat vanaf haalt.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X