Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    IMAG0614.jpg
    Helemaal omgehakt, daarna de stam in stukken geknipt. Hierbij merkte ik hoe snel rot zich kan verspreiden. De rode streep is aangetast materiaal, de blauwe was onaangetast. In de stam is het een kleine bijna zwarte streep geweest (in het echte leven, niet met paint) en dat heb ik ook met rood aangegeven.
    Wijze les is: als je wortelrot hebt, trekt dat je hele plant in! Beter meteen omhakken dus! Want van valse hoop kun je niet roken.

    IMAG0627.jpg
    Bubblekush. Stekjes zijn geworteld. Ze is volledig in vegetatieve toestand. Mooi. Effetjes getopt vandaag.

    IMAG0628.jpg
    Auto grut en black domina die ook rerevegged is. Lijkt wel alsof ze in bloei wilt, van die dichtgeklapte knopjes, weetjewel, die groeipunten die niet recht omhoog staan, maar als een druppel. Ik ben benieuwd! Ze is immers al zo oud als vorig jaar.. was dat december? Hoe dan ook, mooi.
    Autoflowers, tja, het ene jaar heb je er dikke knallers aan. Het andere jaar heb je van precies dezelfde batch zaadjes, van die plantjes die op 15cm beginnen te bloeien.
    How bizarre.

    IMAG0629.jpg
    eeh swa, det es fekkeng fies hees swa. Die amnesia x haze dus. Zoals verwacht ramvol met rot. Hoofdtop is eraf, of had ik dat al eerder gezegd?
    Hoe dan ook, effe meten... 13 gram. Vieze, bittere, thc-loze wiet. Vies, tja, ik vind hem smaken als koriander? Of iets wat daarop lijkt qua blad uit het kruidenkastje, wel heel bitter. Echt bitter.
    bah.

    De haze-feno heeft nog steeds zero (0) bananen. En die heeft wel acceptabel wat kristallen, kijk maar zelf:
    IMAG0630.jpg
    "Wat een kutfoto LR2!"
    Ik zie het nu ook.

    IMAG0631.jpg
    NL x BB, doet het leuk. Ruikt ook goed! Komt van hyseeds.

    IMAG0632.jpgIMAG0633.jpg
    Kretekeljek! Robuust, sierlijk, resistent, veerkrachtig, groot. Ik hou van deze soort, hoewel de smaak niet mijn voorkeur geniet. Ik kan iedereen deze autoflower aanraden. Ze is niet voor niets de basis voor de WR#1. Maar jammer dat die WR#2 niet meer zo robuust en veerkrachtig was. Ze denkt al aan bloeien, maar ik weet dat ze nog wel 40 cm doorschiet. Komt van GC.

    IMAG0634.jpgDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    2012-06-24+10.29.39.jpg
    Attached Files
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      DSCF6784.jpg
      Bijen, leuke beestjes! En massaal terug van weggeweest. Vorig jaar telde ik er maximaal 20. Dit jaar ben ik de helft zo weinig buiten geweest, maar het zoemt en het zoemt! Heerlijk! En dan van die lekker harige billen, moh! Wel geinig; sommige bijen hebben teveel stuifmeel aan hun achterpoten hangen, en dat deponeren ze op mijn planten. Misschien weten ze dat ik het goed bedoel.
      DSCF6792.jpgDSCF6793.jpg
      De amnesia was ik bijna vergeten. "Wat een grap weer LR2, jij bent zeker de leukste thuis." Dat klopt.

      DSCF6799.jpgDSCF6803.jpg
      Wat een takkenbende! Maar mooi struikje hoor! Lekker indica, dus hopelijk korte bloei. Dit is de bubblekush trouwens. Rechtsonder zie je een kapot stekje, heb ik voor de lol buiten gezet. Oja, die tweede foto, laat zien hoe een revegger zich opbouwt qua takkenspel. Iek vin helmaal mooi!

      DSCF6800.jpg
      Autoflower. Dit was, ehh.. Amnesia of NL x BB. Maakt ook niet uit eigenlijk, zowel de autohaze, als de voorgenoemden zijn even groot en lijken op elkaar. Om nou 3 bijna dezelfde foto's te plaatsen.. Tsja, als jullie willen dan draai ik wel. Maar ik vind het nu niet nodig.

      DSCF6804.jpg
      De Black Domina. Doet het leuk. Wel aardig. Nog weinig hoogtegroei. Maar ze is dan ook pas een weekje uit haar 9L pot. Je kan niet alles willen. Willen wel, maar daar steekt de domina een stokje voor.
      tumblr_lnkogayTkh1qaq9exo1_500.jpg
      Want zo is ze.

      DSCF6805.jpg
      Nou jongens en meisjes, dit is dus een wietplant. Foxtails die maar niet zwellen. Verdomme. Op hoeveel weken bloei zitten we inmiddels? Dayummmn.
      DSCF6807.jpg
      Norzern laits crosset wiz bik but. Nice and compacte. Maar zwelling blijft hier ook uit. Ach, we hebben alle tijd.
      DSCF6809.jpg
      Critical jack. Mooi spul.
      DSCF6810.jpg
      Speciaal voor QnQ. Nog een NL x BB. Dit was die geopereerde.

      Van dit IMAG0569.jpg na de operatie naar dit DSCF6811.jpg
      De wijze les hierbij is: als blaadjes niet openvouwen na 2 weken, dan mag je opereren op hoop van zegen. Verlies je 1 (eigenlijk 2) blad mee, maar je krijgt er een tak voor terug.

      DSCF6813.jpg
      Oh neeeee vet erg, super drama!111!!! Een luisje! Nu MOET ik met iets gaan spuiten. Nee dikke vinger. Echt niet.
      Maar wel meeldauw dus. Daar heb ik ooit silinal voor gekocht. Maar die oplossing moet je wat dunner maken dan normaal, laten we zeggen, de helft op een liter. Drupje(!) afwasmiddel erbij en dan lost het makkelijker op. Een tip om mee te nemen. Gewoon, gratis voor jullie. OH NEEE! IK ZIE EEN GAATJE! WAT MOET IK NU DOEN?! Dikke vinger wederom. Gewoon lekker achterover hangen jongens. Alsof die plant er wat om geeft.
      DSCF6814.jpg
      Wat een onscherpe kutfoto LR2! Ik wil die fruitvlieg up close zien! Begrijp ik beste lasers. Maar die zit er over een week ook nog wel. Dan probeer ik het nog eens.

      Juuuuuw, was hem weer!
      Laat effe wat horen als je nog meeleest.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Hahaha mooie update!
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Ik lees altijd mee! Altijd leerzaam met interesting stuff!
          Zoals het Foxtailen....... Ik neem dit ook waar de laatste week.
          Ik las dat het veel te maken heeft met warmte en lv.
          Lijkt mij wel ook een duidelijk teken van rijpen [een van de allerlaatste tekens naast bladverkleuring]...
          en laatste poging bestoven te worden.
          [dit alles los van de stains/kruizingen met 'foxtail' voorkeur].
          Ik blijf je Ganjakweek volgen man!

          Gr. 12BB

          Comment


            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Lekker zo door. Mooie bossies!
            Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

            Schoffie's Geschoffel 2014

            Comment


              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Leer hier elke dag nieuwe dingen. Thank you all!!

              Comment


                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Thanks! Daar doe ik het allemaal voor!
                Leuke reacties, erg fijn om te lezen.
                Ik heb effe verkansie, dus geen update tot maandag/dinsdag/woensdag ofzo?
                Ondertussen wordt er wel wat geknipt, want met deze regen rot alles als.. rottend fruit.

                Even terugkomend op twelvebarblues: Ik vind het zelf prettig om verschil te maken tussen foxtailing (als in: sativa/hittestress, veel calyxen boven elkaar - maar niet in elkaar - allemaal op een tak, zoals graan groeit) en dubbelbloei (openklappen van pistils waaruit nieuwe pistils komen.
                De amnesia x haze groeide bijvoorbeeld calyx->calyx->calyx allemaal boven elkaar op een stokje, met 15 stokjes per top.
                De Amnesia van hyseeds groeide calyx uit calyx uit calyx waarvan alleen de onderste aan een stokje zit. Met slechts 5 stokjes per top. Dat zijn de beste; lekker vette knalharde toppen.

                Anyhow, tot in de pruimentijd dus weer!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  DSCF6837.jpg

                  Bubblekush
                  Sexy dame dat ze is. En mooi! Heel wat anders dan die tindersletjes hier in de regio. Ik heb d'r nog maar een keertje getopt. Gewoon omdat ze groot aan het worden is. Vind ze niet zo erg. Nog 6 bakstenen tot de rand van de schutting.. Fek. Dat gaat knakken worden! Of nog een keer rigoreus snoeien. We zien 't wel!

                  DSCF6838.jpg
                  Een oplettende kijker ziet hier segrette-schade. Geen brandende peuken op je planten gooien.. Dus. Bedankt pa! Ach, ik mag de tuin gebruiken, dan mag er best wat sneuvelen. Die man heeft er hard voor gewerkt.

                  DSCF6839.jpgDSCF6840.jpg
                  Critical jack, heeft drie dagen op d'r zij gelegen. Niks aan het handje. Niet kapot te krijgen!
                  Nu besef ik me dus dat er nog een kleintje naast staat, hoe zou het daar mee zijn? Die is al bijna rijp denk ik.. Ik ga straks effe kijken.

                  DSCF6842.jpg
                  Amnesia hyseeds. Koukleum. Wel leuk dat paars. Aanzienlijk minder last van meeldauw op de diep-paarse spots. Ook geen rot meer betrapt sinds de verkleuring. Ik ga er meer over opzoeken en ooit een leuk item over typen. Alles op zijn tijd.

                  DSCF6843.jpg
                  Naast de NL x BB. Die ik onsmakelijk vind. Veel te zuur. Die big bud is dus hetzelfde als early bud die ik in mijn vroegere jaren hier op JD ooit had. Vies zuur. Bah. Ik hoopte meer op NL qua smaak.

                  DSCF6845.jpg
                  Dit fenotype is de helft zo klein, maar heeft meer dankyness dan de bovenstaande. En minder zuur. Danky is voor mij een beetje sex-zweterig qua geur. Zo van, een beetje vies maar wel lekker. Zo lastig om 'geur' een naam te geven waarbij men weet wat je bedoelt.. Dit komt in de buurt.
                  DSCF6846.jpg
                  DSCF6847.jpg
                  DSCF6848.jpg
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Zoals altijd weer lekker bezig. Het is haast een Hortus met al die verschillende genetica. Erg mooi. Mooie besuikerde toppen ook inderdaad.

                    En lol, dat rookverslag van de nl x bb. Geen aanrader dus

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      Pracht planten. Goed bezig
                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Erg mooi inderdaad, ze hebben het echt wel naar hun zin daar man

                        Comment


                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Mooi die soortje's en die zure bende gewoon curen en weg zetten , pak je over een paar maanden dat potje , en probeer je het dan nog een keer ,

                          had ook zo,n soort waar van ik zij nounee laat maar , half jaar later beetje dom kijken , wadisdat ...........ooooooooja ... toch ff eentje bouwen ,

                          Lekkerrrrrrrrrrrr!

                          Grtz Budha

                          Comment


                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            Bij nader inzien, de nl x bb is zo slecht nog niet. De geur van de plant is alleszins zuur. Maar de smaak als je 'm rookt is vrij mild hazig en zoet, beetje scherp in de keel. Maar met 7 dagen droogtijd is er nog weinig van te zeggen. Ik heb er wat te snel een drama van gemaakt denk ik. Geef ik met de staart tussen de benen toe.
                            Zoals de toppen roken tijdens het knippen, kreeg ik direct nachtmerries en flashbacks naar vroegere tijden, toen oogsten mislukten, herma's floreerden en boefjes nog over de schutting hingen. Toen ik een jaar lang zure earlybud hooitoppen heb moeten roken omdat alles in de soep liep. Verduisteren is risky business, en daarom doe ik het niet meer. Niet alleen omdat toen alles fout is gegaan wat fout kon gaan, maar ook omdat wijkgenoten (20 huizen verder) de weggewaaide verduisterzakken kwamen terugbrengen, terwijl ik er vanuit ging dat ze van niets wisten. In alle nood en angst ook nog eens 3-4 weken te vroeg geoogst. Ik mag mezelf gelukkig prijzen mbt de afgelopen jaren.

                            Ik trek mijn mening dus terug over de nl x bb, tot ik een fatsoenlijk oordeel mag vellen. Zoals jullie van me gewend zijn, komt er op het eind van dit verslag sowieso een totaaloverzichtje van ieder soortje + rookverslag + kweek-aantekeningen.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              DSCF6849.jpgDSCF6850.jpgDSCF6858.jpg
                              Hierboven zien we de NL x BB amputee. Met rot. Dus die gaat om. Beetje jammer; door gebrek aan zon gaan de blaadjes omhoog wijzen, dan krijg je een soort beker om water te vangen. Anyhow, er blijft vast wel wat over.
                              DSCF6860.jpg
                              Critical jack. Waait steeds om. Nu dus wel fikse toprot pulken elke week. Ik heb mazzel gehad voorgaande jaren; die waren veel sterker. Zelfde batch zaden, dat wel..
                              Maar kan er ook door komen dat die van vorig jaar niet omwaaiden, want die stonden in de grond. Scheelt een boel modder in de toppen. Hoe dan ook, een leuk soortje.

                              DSCF6861.jpg
                              De bubblekush. Die houd wel van een bui volgens mij. Ze begint aan bloeien te denken, maar niet van harte.

                              DSCF6863.jpg
                              Ik zie zelfs al dat de paarskleuring begint. In deze plant komt het in warme omstandigheden naar buiten, maar dan roze. Met roze haren. Misschien wordt het nu paars, of echt pinky pinky pink. We gaan het zien. Trouwens; opmerkelijk gegeven, deze plant heeft gebloeid, en zaad gedragen. Maar doet het nu alsnog. Sinsemillia is dus niet een must als je wilt reveggen.
                              DSCF6864.jpg
                              Amnesia en op de achtergrond NL x BB.
                              DSCF6866.jpgDSCF6868.jpg
                              Black Domina. Wilt ontzettend graag bloeien, maar dat duurt nog effe.
                              DSCF6871.jpgDSCF6872.jpg
                              Dit is rooktabak, anders dan wilde tabak (mapahuisca ofzoiets?) bevat deze weinig nicotine. Dat blijkt uit de vraatschade. Deze plant heb ik trouwens vorig jaar gezaaid, wat je nu ziet is een uitloper daarvan. Best geinig, ik wist dat tabak een van de makkelijkst te stekken plantsoorten is, maar dat ze zichzelf aseksueel vermenigvuldigen is nieuw voor me.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Je lr2 dat is toch heel wat anders dan mijn nl x bb. De mijne is nog niet eens aan het bloeien...
                                Ze wilt wel ma blijft bij voorbloei.

                                Jij hebt blijkbaar meer de af genen van de plant.

                                Thugz
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X