Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      We kijken uit naar het weekend.
      Ben ook een trouwe volger hoor alleen reageer ik niet altijd hehe.

      Grtz
      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        DSCF6873.jpg
        De Bubblekush.
        Het toppen doet haar goed. Je merkt echt dat het blad dikker en sterker wordt. Hele gezonde plant. Veel hout.
        DSCF6874.jpg
        Domina, kijkt een beetje bleek.

        DSCF6875.jpg
        Domina zit aan bloei te denken. Ik was wat voorbarig met de schattingen; afijn, nu nog effe.

        DSCF6876.jpg
        Rechtermuisknop 'Opslaan als'. Leuk achtergrondplaatje.
        DSCF6878.jpg
        Bubblekush voorbloei. Ofja, dit doet ze al d'r hele buitentijd. Dus voorbloei is het niet te noemen. Volwassenheid wel. Dat paarse zet dus nog door tot bijna de hele calyx roze is. Die witte plekken zijn zonlicht. Dus geen meeldauw. Gewoon, voor de duidelijkheid.

        DSCF6879.jpg
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Mooie planten man Mooie foto's ook inderdaad.

          Heb zelf helaas niet echt de mogelijkheid om ongestoord die planten in mijn tuin te zetten, maar gelukkig kan ik zo nu en dan virtueel een wandelingetje door jouw wiet tuin maken

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Mooie planten hier, en helaas ook rot

            Balen een beetje vocht in die dingen en je bent de lul
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              jammer van die rot, maar zo te horen heb je al een lekker voorraadje verschillende wietjes aangelegd succes met de laatste loodjes! ik heb zelf ook 5 critical jack (geen autoflowers) staan die nog niet echt in de bloei willen dus hoop dat ze binnenkort gaan bloeien.

              Grtz Bigbud
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Beste LR 2,

                Leuk verslag hoor,door je schrijfwijze is het ook erg leuk om je te volgen.

                Vooral zo doorgaan.
                Succes ermee.

                Comment


                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Wat geweldig dat die oudere mevr baat heeft bij cannabis .
                  Ik zelf gebruik liever merk ik nu Haze soortjes om dat ik daar snel van ontspan en bijna geen high krijg.
                  IK raak namelijk in paniek als ik high word.
                  Ik vind dat je een geweldige kweker ben en zeer duidelijk uitleg geeft
                  Ik wens je heel veel suc6 met je studie maar blijf je volgen.

                  Gr Belladonna
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Super! Geweldige reacties! Bedankt allemaal!

                    @Wietefras: graag gedaan joh! Soms wou ik dat ik de hele tuin op de gevoelige plaat kon vastleggen, maar dan geef ik teveel herkenbare objecten weg. Rijtjeshuizen met aangrenzende tuinen, privacy bestaat niet.

                    @Chemiel: klopt, maar het vervelendste vind ik de onderlinge verhoudingen. De NL x BB had twee fenotypes, eentje had snel rot, de ander pas later. Dat maakt het extra vervelend. Ik heb geen houvast, geen maatstaaf voor 'rotweer' per soort. En dat is nog erger dan een rot topje ontdekken (of een hele plant weggooien) in mijn visie.

                    @Ilikebigbuds: ik heb drie mooie weckpotten gevuld, twee halve liters en een hele liter. Dat zijn alleen de autoflowers. Ik denk dat ik nog wel een liter of drie bij mag halen voor de normale bloeiers, als het dit weertype blijft tenminste. Dit is mijn eerste keer met weckpotten, voorheen gebruikte ik ziplocks. Maar het bevalt prima. Alleen zo lastig schudden met dat glaswerk. Critical jack zou vrij vroeg moeten zijn, maar als er geen ruderalis doorheen zit, dan is de kans op rot ook kleiner. Dat is dan wel weer voordelig.

                    @bas1: thanks kerel!

                    @Bella: fijn dat je me zo support. Ik zal de haze tip onthouden. Ik heb haar wat NDB x Ierdbei gegeven, gemengd met nagenoeg THC-loze amnesia. En die bevalt haar ook beter dan shopwiet. Ze had de tranen in d'r ogen. Nu ben ik eigenlijk niet het type dat graag voor anderen zorgt, en laat staan mijn zuur verdiende oogst afgeven voor een 'loos' doel (loos in de zin van: ik heb er persoonlijk geen profijt van, op aardige woorden na). Maar het doet toch iets met je. Ik heb er geen spijt van.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      das al wel een hoop zeg ! en weckpotten zijn wel ideaal ja! ik heb ook nog duizende ziplock zakken liggen in alle soorten en maten, maar dat is vooral omdat ik van alles in die zakjes bewaar zijn verdomd handig. en ja schudden met de potten kan wel als je er maar genoeg koopt zodat je wat ruimte overhoud om ermee te kunnen schudden lol.en wat betreft mijn critical jack, ik ga het wel zien wanneer deze gaat bloeien zolang we mooi weer houden maak ik me nog niet te druk. Wel moeten die van mij nog minimaal een week of 8 bloeien dan dus wordt hopen op een heeeele lange na zomer... ik blijf je volgen om te zien hoe je andere planten afbloeien! succes en keep em green!
                      Last edited by Ilikebigbuds; 8 September 2014, 14:58. Reden: teveel emoticons leek op een 16jarig meisje op die een msn gesprek voerde lol
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Vind ik top van je , oud vrouwtje helpen , geeft toch een goed gevoel ! voor die neuro pijn helpt wiet toch het beste !

                        Grtz LR2 ben trots op je ! Vriend !

                        Comment


                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          IMAG0741.jpg
                          Super mooi beginnend K-tekort. Zoals beschreven: mooie donkere plant, dof groende kleur. Begint vanuit de randjes geel te worden.

                          IMAG0742.jpg
                          Het roze zweempje om te toppen is zonder flits beter zichtbaar. Maar de foto is wat bewogen helaas.
                          IMAG0743.jpg
                          Hier hetzelfde.

                          IMAG0744.jpg
                          Domina; beetje stikstof te weinig. Erg licht van kleur. Deze is van de week bijgevoed.

                          IMAG0745.jpg
                          Complete bubblekush. Dat elastiekje dat jullie zien hangen, is een backcross project. Omdat er dus geen mannen van deze strain zijn (dit is de enige, unieke, in zijn soort) heb ik er iets tussendoor moeten gooien. Ik ga nu twee lijnen uitzetten, eentje met white rihanna en eentje hopelijk met granddaddy purple. De mannen die daaruit komen gaan weer terug op de bubblekush (stekjes van deze dus). Hopelijk kan ik zo wat blijven selecteren, en dan helaas via een omweg, weer richting pure bubblekush gaan.
                          OF herma's gaan maken met STS en alleenmaar femzaden gebruiken. OF opnieuw het hele bbk project beginnen. De twee lijnen tot zuiver, en het hele project van begin af aan weer doen, kosten nagenoeg even veel moeite. En tijd.

                          IMAG0747.jpg
                          Domina, bloeit al een paar dagen.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            DSCF6880.jpg
                            Roze zweempje op de BBK.

                            DSCF6891.jpg
                            Domina stam

                            DSCF6890.jpg
                            De stam van de BBK, dat wordt kettingzagen. Breedte is bijna 10 cm. Dikke olifantenpoot.

                            DSCF6888.jpg
                            Mooi verschil tussen houtvorming en groene bast. Houtvorming daar beginnen kruiden pas laat aan, terwijl bomen dat vanaf het begin doen. Het is een voorbereiding op de winter, onder andere, en het is bijna 40 keer zo stevig als normale stam. Hout kan tevens uitdrogen en zijn vorm behouden, dat kan een normaal kruid niet vanwege de turgordruk die nodig is. Ken je die begrippen niet? Dan mag je ze googlen, altijd handig om te weten.
                            DSCF6887.jpg
                            Zie je die dikke calyx? Die is bevrucht. De hele top krijgt dit mooie roze patroontje. Ik vind het echt leuk om te zien.

                            DSCF6885.jpg
                            Domina
                            DSCF6884.jpg
                            Hierboven de Domina.
                            DSCF6881.jpg
                            Als er straks rot in komt, en dat gaat zeker gebeuren, dan is dat lastig te onderscheiden; roze in de schaduw lijkt ook bruin. Ieder voordeel heb zijn tegenpool.
                            Ik ga geen voetballers quoten godverdomme.

                            DSCF6892.jpg
                            Sfeerplaatje.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Edit: ik zie nu dat er toch wat thumbnails zijn meegenomen.
                            Plaatje 1 is domina. 2 is tabak, die aangevreten wordt. En 3 is een repost.

                            Juuw, de groeten!
                            LR2
                            Attached Files
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              Mooie plaatjes weer. 10cm dikke stam is wel heel stoer ook

                              Lijkt me wel eng dat ze nog zo'n tijd moeten, maar dat ben je wel gewend neem ik aan.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Wennen doet het niet, maar ieder jaar heb ik wel wat latere soortjes. Iemand zal ze toch ooit moeten testen.
                                De BBK gaat wel echt zichtbaar per dag vooruit. Dus als de temperatuur zo aangenaam blijft, dan zal deze met 8/9 weken totaal wel klaar zijn. Dus rond eind oktober. De paarse pigmenten zijn sowieso als rotbestendigst uit de test, ik weet de naam niet meer precies, maar het paarse chlorofyl bevatte bepaalde antioxidanten die bescherming zouden moeten bieden. En als ik het me goed herinner dan is de bubblegum pas vijf/zes generaties geleden uit het wilde thailand gehaald, en tot nu toe zijn ook alle ziektes uitgebleven. Rotte bramen ernaast, veel meeldauw in de hele tuin, maar alsnog helemaal clean. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Die domina heb ik al afgeschreven, als er toch wat leuks van af komt, dan is dat mooi meegenomen!
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X