Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Nonsense! Zo blijven we een beetje bezig, zo blij dat het zonnetje er weer is.

    Net ff gekeken en 29% het laagst vandaag, eentje staat pal in de zon en is bezweken vandaag. Had een foto gemaakt en dacht als ze opknapt zet ik ze naast elkaar. Alleen is ze niet opgeknapt na wat water. Greyvol lag lekker zzztje te zagen op de bank. En mijn vriendin heeft ze later op de dag ook nog wat water gegeven. Is het mooi weer en dan ligt ie te pitten hahaha
    image.jpg image.jpg
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #47
      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      image.jpg image.jpg
      Double fun mannetje tussen de Santa Maria's
      image.jpg
      Last edited by Greyvol; 23 April 2016, 13:54.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #48
        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        image.jpg image.jpg image.jpg
        Santa vrouwtje ziet er goed uit!
        image.jpg image.jpg image.jpg
        Getopt mannetje, zie je niet vaak
        image.jpg image.jpg
        Mijn maatje is vandaag weer eens langsgeweest en dat is toch wel super zeg, hij zag me klooien met mijn verticale flessentuin en bedacht er iets beters op, gehehe

        Ging allemaal zo snel dat ik vergeten ben foto's te schieten. In de regenton zitten kiezels aan de binnenkant en potgrond aan de buitenkant, een emmer zonder onderkant telkens een stukje naar boven opschuiven en vullen met steentjes en de randen met aarde. Regenpijp komt boven het potje uit en daaronder is het grind.

        Zit nu aardbeien in..
        Last edited by Greyvol; 30 April 2016, 20:43.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #49
          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Ziet er goed uit! Die regenton is mooi joh. Al had ik zelf bovenop tomaat of zo gezet, spul wat de hoogte in kan.

          Leuke kruising ook, denk ik.
          Double fun is hier nooit opgekomen dus veel fun heb ik er niet van gehad, santa vind ik altijd lekker
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #50
            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Thanx LR2,
            Was geen geplande bevruchting, zat eerst nog te twijfelen of het geen reveg is. Heb het mannetje wat standjes laten zien en al schuddend over de dames heen bewogen ghehehe. Eerste keer Double Fun voor mij!

            Toch nog wat foto's, boven de regenton hangt een druivenplant trouwens nog net te zien in het hoekje. Die loopt langs te regenpijp over de ton naar de schutting.

            image.jpg image.jpg image.jpg
            Achter de regenton ligt een dooie zonnebloem, die heeft het niet gered. Kaartje zit nog in de grond.

            Deur van de kas gaat weer lekker open, flink lek gedicht boven de deur. Dat was wel nodig, de deur klemde dus als ik dan aan de deur trok kreeg ik een plens in mijn nek, brrrrr
            Extra kastje gemaakt inplaats van de kapotte vaatwasser en ook nog laten zien hoe je moet kitten. Zo zeg wat een dag!!
            Oja plintje zit ook weer vast en alles is op maat en waterpas. En een regenton vol met aardbeien ghihihi

            image.jpg
            Last edited by Greyvol; 30 April 2016, 21:31.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #51
              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Die regenton zal wel een stuk beter werken als een pijp
              heb zo het idee dat je best een dagje water geven kan overslaan zo , genoeg buffer
              Weer lekker geknutseld

              Greyvol doe jij je plantjes verduisteren of laat je ze straks allemaal terug in groei schieten

              Groeten nonsense
              Last edited by Nonsense; 1 May 2016, 08:21. Reden: Vouten

              Comment


                #52
                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Thanx Nonsense,
                Denk het ook dat ik best een keertje geen water hoef te geven, had het eerst moeten inwateren en geen droge grond erin moeten doen. Les voor devolgende keer. Doe je het ene goed en het andere weer minder. Had ik niet laten zien Stiekum is dat even foto's schieten best fijn.

                Veel gekeken naar het klussen met mijn handen in mijn zakken
                Geef wel schroefjes aan enzo

                Zit daar al een tijdje over na te denken en dacht eigenlijk dat als ze bevrucht zijn het niet meer uitmaakt of het geen 12/12 is.
                Kan dus beter wel verduisteren niet? Hoeft ook niet zo moeilijk te zijn, heb daar al veel voorbeelden van gezien. Dus ja ik denk dat ik maar ga verduisteren, als niet niet hoeft dan niet natuurlijk. Deze kasronde is voor de zaadjes was mijn idee nu

                Hahaha zelfs dubbelpost.

                En weer aan het klussen, energie kan niet op!

                Wederom gratis houten balken(lagen al maanden klaar bij een vriend van me, omdat ik had gezegd niet weggooien , die muurkas heeft slechts 25 euro gekost en dat is voor de trap. Op het dak gekeken en heb een echte fan erbij, de kat heeft heerlijke zonneplekjes en maakt dankbaar gebruik van de trap. Schaduw is gaaf op de muur als ze eroverheen loopt, was net te laat met de foto..

                De balken net korter gemaakt en in de muurkas gelegd. Tijd voor pauze, kweet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen. Ze liggen nu op de bodem maar wil ze iets hoger hebben. Denk ik, zo maar eens ff koekeloeren wat we gaan doen.

                image.jpg image.jpg
                image.jpg image.jpg
                image.jpg image.jpg

                Triple post .

                Ohlala
                Kan beter een verduisterdingetje gaan maken als ik die tijden zo zie.
                image.jpg
                Last edited by Greyvol; 1 May 2016, 17:12. Reden: 9 uur donker maar
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #53
                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post

                  Greyvol doe jij je plantjes verduisteren of laat je ze straks allemaal terug in groei schieten

                  Groeten nonsense
                  Thanx Nonsense voor de herinnering!
                  Ik zit dus gewoon te wachtten op dat reveggen nu, stom zeg..
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    #54
                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Ik vroeg het me af. Omdat ik al aan het verduisteren ben netjes van 8 tot 20.00
                    Het viel me op dat het inmiddels langer als 14 uur licht was en had nog niks over verduisteren gelezen in je topic
                    Dus dacht dat je misschien alles weer in de groei wou laten gaan.



                    Comment


                      #55
                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Ik zeg dat ziet er gelikt uit allemaal en gaat een leuke topic worden om te volgen

                      Is er nog plek voor een stoel?
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #56
                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        O echt nummer vijf alweer ik heb van BF1 t/m BF 4 gespeeld veel te veel en veel te lang
                        Nachten lang gamen en op teamspeak alleen kan het niet meer
                        Ik word er nu duizelig en misselijk van, het gaat me allemaal te snel denk ik

                        Soms speel ik nog wel is samen met me dochter Bf4 wel op de PC
                        Althans zij speelt en Help haar beetje

                        Comment


                          #57
                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Betere foto proberen te maken van de regenton, kreeg nogal wat commentaar van mijn vriendin. Ja allemaal verkeerd....zo maak je geen foto's.... Zeker gewoon dat toestel voor je gehouden en klikken? Mmm mmm ze heeft wel gelijk verdomme!
                          image.jpg

                          Dusssss heb dat voice activated ook maar aangezet even door de knietjes en roep nu sjoert (shoot is zo saai) en dat maakt ie een foto, beweegt een heel stuk minder als je niet met je vinger op een knopje of touchscreen hoeft te drukken. Toch wel handig..
                          image.jpg

                          Beter.
                          image.jpg

                          Verduisteren niet aan toe gekomen, morgen weer een dag! Vandaag drukke dag gehad, morgen komt de cv ketelman voor de reparatie dus mijn nieuwe voorgroei hokje is nu weer leeg. 10 in de kas(frisian dew en danish snow) en 8 (double fun) boven gezet.
                          Last edited by Greyvol; 2 May 2016, 21:23.
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            #58
                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Mooie tuintje Greyvol.
                            Ik volg je
                            Groene vingers

                            Comment


                              #59
                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Lekker bezig ik schuif ook aan

                              Comment


                                #60
                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Thanx
                                Kom erbij, gezellig
                                image.jpg
                                Mevr. Greyvol natuurlijk geschoten

                                Rare patronen in de lucht, fog of war?
                                image.jpg image.jpg image.jpg
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X