Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

    Beste mensen bedankt voor de reacties
    ik wil graag reageren op jullie alleen is dit moeilijk voor me omdat ik in een dip zit en niet helder kan denken
    Het is al een tijdje aan de gang en zit sinds van de week ook aan medicatie hiervoor
    Hoop dat het snel weer wat beter gaat

    Comment


      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

      Sterkte kerel
      reactie hier komt wel wanneer alles weer helder is
      hopelijk helpt je mooie tuin je wat om dingen weer wat helder te krijgen

      Comment


        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

        Beterschap Nonsense!
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

          sterkte man (y) be the weed of man
          Want onkruid vergaat immers niet

          Volgens mij ga je zoiezo wel nummer 1 worden zeg ik dan als analyst
          K-007
          Kishan's kijkdoosje

          Comment


            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

            Sterkte Nonsense
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment


              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

              mis de no voor de nonsens

              Comment


                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                Take it easy and relax
                Groene vingers

                Comment


                  Last edited by Nonsense; 12 July 2016, 10:02.

                  Comment


                    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                    Gvd Nonsense, leef met je mee! Zwaar KuT gewoon!
                    Zo herkenbaar, hopelijk lucht het een beetje op. Voor mij is dat opschrijven een eye opener, maar maakt niet uit, als je er maar iets aan hebt.

                    Toen ik zwaar in de put zat ben ik gaan gamen, nu ga ik gvd doen wat ik leuk vind was de gedachte. En zat ook nog te piekeren over hoe die arbo die dingen kan voorstellen en verzinnen, onmenselijk gewoon. Precies ook die 4 uur, alsof je lichaam dat een reet uitmaakt. Bij mij gingen de doktoren pas echt kijken toen het geld ging kostten en ik niet meer kon werken. Gewoon zelf zo dom zijn om voor de uitputting te gaan had achteraf de oren van de kop moeten zeuren!

                    Wilde ook niet klagen, en dat is het verkeerde woord. Het is niet klagen, je hebt gewoon pijn in je donder! En niet zo'n beetje ook.
                    Doe het zelf net zo hard verkeerd.. Het is niet zeuren, maar toch voelt dat zo.

                    Je moet ook stronteigenwijs zijn om je eigen te temmen en ik weet dat je dat kunt. Ben een beetje boos en kom dan ook niet lekker uit mijn woorden. Succes kerel!
                    Last edited by Greyvol; 12 July 2016, 11:43. Reden: Vat het niet verkeerd op, maar boos word ik ervan
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                      kom je graag helpen al ben ik geen ster in klussen.
                      K-007
                      Kishan's kijkdoosje

                      Comment


                        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                        Heel veel sterkte ermee! Erg jammer dat het allemaal zo moet gaan

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                        Terminate the hate and spread the positive

                        Comment


                          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                          Thanks voor de reacties
                          Greyvol ik weet dat het geen zeuren is al voelt het wel zo, ik heb altijd alles alleen kunnen doen
                          Ik ben ook een beetje Remi "alleen op de wereld" ,heb veel kennissen en weinig vrienden en hulp vragen is iets wat ik moet gaan leren net als doseren

                          Iedereen kan me vertellen dat ik rustig aan moet doen (doseren) en dat is ook zo . alleen is het zo moeilijk .
                          Ik barst van energie en dat moet eruit , anders wordt ik onrustig en snel heel boos en vaak zijn de mensen die het dichtst bij me staan hiervan de dupe.

                          Als ik om me heen kijk in huis of in de tuin zie ik nog zoveel dingen die gedaan moeten worden en dat werkt weer ergernissen op , begin ik ergens aan wil ik het afmaken dat zit tussen de oren alleen wordt ik altijd terug gefloten door me lijf .
                          Blowen helpt me normaal gesproken hierbij kan lekker klussen en bezig zijn ,alleen geestelijk werkt het me tegen op het moment ,het is allemaal zo dubbel
                          Genoeg erover we hadden nog een kleine update tegoed want was alweer tijdje geleden.

                          Update
                          Doordat ik noodgedwongen een paar dagen niet thuis was kon ik mijn nachthok niet sluiten
                          Is ook mijn PowerFlower verranderd in een bananenboom
                          Het is een goed jaar zullen we maar zeggen heb deze omgehakt en te drogen gehangen
                          Ergste is nog dat de vier stekken die nu aan de bloei kant staan van deze PowerFlower afkomen

                          Deze stekken staan in de kuipen van de eerdere planten
                          Ik heb het wortelblok laten zitten wel een beetje losgemaakt en de grond opgewaardeerd met een Rozenpakket NPK 7-7-5 en Bodemactivator van ecostyle hierbij heb ik nog een beetje patentkali toegevoegd


                          Op de grond in de pot heb ik wat blaadjes gras stro gegooid en er groeide van alles zoals klavers en mint dit laat ik lekker staan verder wil ik weer alleen regenwater geven




                          Gek genoeg hadden de twee Critical stekken geen bananen gekregen terwijl de moeders hiervan bij enige stress wel bananen vertoonde.
                          De critical 1 is topzwaar en valt om ik wil ze nog een weekje laten staan ze staan in de bloei van af 21-5 zo uit me hoofd moet het nog even terugzien



                          Pff word stiekum toch nog een langere update dan verwacht
                          Ik heb nog twee stekken staan van white super skunk en kreeg nog twee haze stekjes vandaag
                          Ook had al wat zaadjes van de critical stek die ik bevrucht had met greyvol doublefun stuifmeel deze heb ik geplant en inmiddels zijn er al een paar boven .

                          Nonsense waar zijn die splifzaden nou weer gebleven je hebt ze toch niet weggegooid?
                          Ja sorry he wil teveel ,wou ook Perse die zaadjes nog opkweken die ikzelf gemaakt had
                          Dus heb ze inderdaad in de kliko gegooid ze gingen best goed alleen, keuzes keuzes

                          Attached Files
                          Last edited by Nonsense; 13 July 2016, 16:21.

                          Comment


                            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                            Kijk, ziet er goed uit hier, schuif even bij. Maar wat een heftig verhaal zeg...

                            Het is bizar hoe minderwaardig je je kunt voelen door zo'n situatie, terwijl dat niet nodig is. Je hebt volledig recht op je levensloop, hoe die ook is, zonder je minderwaardig of schuldig te voelen tegenover iemand of de maatschappij. Kut voelen is een ander verhaal, dat je je kut voelt kan ik helemaal begrijpen, het zet je leven toch flink op zijn kop. Hopelijk vind je je weg naar een mooie bezigheid in het leven. Doorgaan, doorgaan, doorgaan en de zorg die je wil afdwingen, daar betalen we allemaal voor en daar is het ook voor. Ik ga maar eens slapen, het word licht en de vogels fluiten... Ook hier is rustig aan doen een hele opgave soms. Sterkte.
                            Last edited by Dkuttekop; 14 July 2016, 04:03.
                            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                            Comment


                              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                              Mooie plantjes, toen mn vader destijds ook iets dergelijks had. Heeft ie een soort stoel gemaakt waar ie dagelijks halfuur opging onderteboven hangen, hielp voor hem enorm. Stoel was gebasseerd op dit idee. Was hernia van hem. Had wel jaarlijks betere en slechtere periodes maar werken lukte meestal (bouw) Sterkte! http://www.dossierd.nl/img/ap_inversiontable7-960.jpg. Ik dacht mss is het voor u ook een hulp.
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment


                                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                                Gravity boots heb ik ook en hang echt elke dag, niet meer ondersteboven tegenwoordig en ik ben een paar cm langer geworden sinds gebruik. Heb ze al meer als 20 jaar. Veel fysio gehad, maar dat hangen werkt voor mij het best. Heb ook geen hernia maar scheve rug en vastzittende wervels. Mijn therapeut vond het toen ook wel een goed idee en heb hem niet meer gezien blijft altijd een zwakke plek en probeer mijn buikspieren op pijl te houden.

                                Heb een paar plafond beugels in huis en hang en zwier daar wat aan. Lekker blij ook, hou ik wel van


                                Die inversion tables zijn een stuk gemakkelijker, vrienden van me proberen het wel eens maar krijgen het niet voor elkaar met de boots. Het voordeel is dat je kan ontspannen op zijn kop met de schoenen of tafel, hangen en vasthouden is minder relaxed. Ik doe dat al wat langer en ben net een aapje, nouja meer een luiaard met stevige handdruk

                                Die stangen voor tussen de deur zijn kut, die heb ik eraf getrokken en een gat in mijn hoofd! Leek me wel handig en zijn stuk goedkoper, niet dus.. Heb tegenwoordig ook ringen om te oefenen, maar ben daar mee gestopt ivm overbelasting van gewrichten.

                                Maar nogmaals, ik heb geen hernia en doe vooral voorzichtig in overleg met therapeut. Van pijn ga je rare dingen doen en spreek dan over mezelf. Maar misschien heb je er iets aan, zag het staan en dacht, die heb ik ook! En heb daar ook veel plezier/effect van. Hangt bij mij ook perfect toevallig, kan er net niet bij en als ik een paar min hang staan mijn voeten plat op de grond, scheelt gewoon een paar cm. Drie om precies te zijn, viel op bij het aanvragen van paspoort ghihi wie word er nou langer? Slaapkamer, keuken, berging daar heb ik allemaal gaten in het plafond zitten met beugels om te hangen. Klinkt dat raar trouwens..

                                Heb onderstaand fimpje er even bijgezocht en moet ook wel toegeven dat ik nogal fanatiek kan zijn en ook vaak dingen doe die het slechter maken. En dat ouder worden en minder kunnen ben ik gewoon niet mee eens. Mijn therapeut heeft me dat ook tig keer gezegd doe rustig aan. En lig ook vaak in de lappenmand door te zwaar of teveel tillen, terwijl dat natuurlijk niet mag. Hardwerken aan beter worden. Lees zoveel terug hier waar ik zelf en vele anderen mee zitten. Ik ben eigenlijk de laatse persoon die je advies kan geven, maar kan wel mijn ervaringen delen. Als ik lastig ben moet je dat gewoon ff zeggen

                                Last edited by Greyvol; 14 July 2016, 10:04.
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X