Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

    Ik vind het juist knap dat je
    het hopelijk van je af schrijft en er beter van word
    gedeelde smart is halve smart zoiets
    en is toch jou kweekverslag lekker opschrijven waar jij je beter van voelt
    en lekker genieten van de tuin / planten / oogst

    Comment


      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

      Ik denk dat het opschrijven belangrijker is dan het publiceren.

      Comment


        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

          Ben niet zo goed in uitleggen pijn hier pijn daar das toch duidelijk .
          Op het moment dat je ze bijna over het bureau trekt met een paar gvd erbij snappen ze je ineens en nemen ze je pas serieus.

          Hoop voor je dat je als zzp er nooit dit gezeik hoeft mee te maken want ben je nog niet klaar of je oetm wel heel goed verzekerd zijn.

          Die scooter vraag ik 1000 voor incl trailer op dit moment heeft al iemand in de buurt interesse .
          De bendix van startmotor zit vast en moet ik nog even losmaken en dan loopt ie weer en kan ie weg.
          Last edited by Nonsense; 2 August 2016, 20:51.

          Comment


            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

            Update

            Zondagavond heerlijk de Bbq aan biertje erbij kampvuurtje het was puur genieten
            Na drie weken niet blowen vond ik het nodig om op deze avond een jointje te roken en heb me eerste jointje weer gerookt omg
            Amai viel dat effe tegen in combinatie met een paar halve liters Grolsch helemaal van de wereld , dat is niet wat ik van stoned zijn gewend was , eigenlijk helemaal niet fijn die zware stonedheid. De smaak van het roken was eigenlijk nog het lekkerst.

            En dat van die drie/vier weken te vroeg geoogste Criticals uit zaad eerder uit het verslag
            was heerlijk van smaak en dus superstoned voor mij na drie weken niet roken.
            Dan zou ik met die laatst geoogste criticals van me stoel af moeten vallen met deze tolerantie .
            PhotoGrid_1470151649420.jpg

            De Zaadjes
            Op 1 Augustus heb ik een paar topjes van de Sensi Seeds White Skunk bevrucht met het stuifmeel van No merci Doublefun van Greyvol
            Ik heb de plant even uit de kas genomen en buiten de kas enkele topjes met een kwastje wat stuifmeel opgebracht .
            De plant heeft de rest van de dag buiten gestaan voor ze weer terug mocht de kas in.
            Het stuifmeel heeft enige tijd in de vriezer gelegen en denk dat het niet meer zo potent is

            2 Augustus nog even de topjes bekeken en denk dat er niet veel gaat gebeuren .
            Er zijn maar enkele pistels verschompeld en verwacht hier wel wat zaadjes van het is duidelijk niet meer zo potent als de vorige keer


            Stekjes Flesje
            Nonsense" je moet dat flesje natuurlijk niet in de zon zetten he mafkees !
            Had het flesje met stekjes in de zon gezet Tja das ook niet iets wat je met normale stekjes doet, heb ze nu in de schaduw staan ze hangen er wat slapjes bij.

            Spintplaag
            Zoals het er nu naar uit ziet ,krijgen we te maken met een spintplaagje in de kas
            Ondanks dat ik 2 maal preventief de planten heb behandeld met neemolie
            Het stikt wel van de insecten en beestjes op de potten en hoop eigenlijk dat er nog wat natuurlijke vijanden rondlopen en hun werk gaan doen.
            en anders moet ik maar even wat roofmeiten bestellen er is immers eten genoeg.



            Vraag?
            Weet iemand of dutchies ook goeie roofmeiten zijn tegen spint
            Ze zijn aanzienlijk goedkoper! en worden tegen bloedluis gebruikt ze schijnen van alles te eten ?
            http://www.junai.nl/refona-dutchys-r...500-stuks.html

            Nog een overzicht van de bloei kant links twee Skunk stek rechts vier Powerflower stek en vooraan twee regulier Critical x Doublefun alle planten krijgen nog steeds alleen regenwater .
            In de kas zitten nog een of meerdere wantsen en krijg m gewoon niet te pakken het is me iedere keer te snel af, zit ie lekker te chillen op een blad en wil ik m pakken is ie weer pleite



            Dat was m weer tot later !
            Attached Files
            Last edited by Nonsense; 3 August 2016, 17:23.

            Comment


              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

              Nice!

              Mooi kampvuur, heerlijk is dat
              Flinke balken erop ghehehe
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                Ben blij dat BBQ leuk was lekker genieten

                ik volg met belangstelling je spint probleempje
                heb zelf enkele bladeren met spint ook deze plant was met neem behandeld maar wel al voor de bloei
                ik hoop net als jij wel dat er inderdaad genoeg vijanden in de kas zitten
                ik heb nog nooit roofmijten uitgezet lol

                Comment


                  Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                  Hahah hoe gaan we je wants noemen? Hij hoort er nu wel een beetje bij he

                  wel een heerlijke volle kas trouwens, phoe!

                  Dat super stoned zijn in combinatie met bier is inderdaad nasty, vind ik zelf ook vervelend. Wel eens flink de bubba kush gerookt na een avondje stappen met veel bier.. Dat ging niet helemaal soepel meer bij mij en me vrienden. Daarom vind ik nu de mildere sativa's wel chill. Toch lachen en je goed voelen, maar niet helemaal out gaan met dat stoned zijn. Ennuh, niet meer combineren met veel bier, scheelt ook.

                  Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                  Comment


                    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                    @Dkuttekop hahaha inderdaad
                    Ik denk dat ik hem maar Freddy noem ,The nightmare in Nonsense kas
                    @Greyvol ik ben stiekem ook wel een beetje pyromaan Lekker vuurtje stoken net als vroeger
                    Bedenk me net dat we toen per ongeluk heel de zeedijk in brand hadden gezet.
                    gauw naar huis en gaat de brandweer pieper bij pa af ghehehe
                    @Hazesmoker normaal heb ik altijd wel wat spint of een plant helemaal onder zit en dat is niet zo erg alleen nu breid het zich in razend tempo uit en denk dat ze hierin weinig weerstand krijgen van natuurlijke vijanden

                    Dutchy’s zijn roofmijten uit de familie Laelapidae heb zelf nog even gezocht en dit zijn meer bodemmijten dus heb je voor spint eigenlijk niet zoveel aan.

                    Heb dus maar bij brimex 1000 roofmijten besteld vond het wel duur maar denk toch dat het anders niet meer in de hand te houden is , het gaat zo hard met de aantasting op de bladeren, en we zitten in week 2 bloei ik wil echt niks meer spuiten.

                    Ik zou het nog wel is interessant vinden hoe je die roofmijten nou kan kweken in een bak of aquaria welk klimaat je nodig heb etc
                    Want die prijzen slaan echt nergens op : 44 euro totaal incl verzending

                    Comment


                      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                      Ehehe ik heb al geleerd om aangezien ik buitenkweek zoals jij
                      niet meer in paniek te schieten bij elk gaatje in me blad zoals ik in het begin wel deed
                      per plant zijn er maar enkele bladere aangetast dus ik durf het nog even aankijken
                      aangezien 44€ inderdaad wel prijzig is
                      ik zou de stekken nog eens kunnen doen met neemolie
                      maar heb wat schrik dat met dit weer ik juist schimmels ga bevorderen als ik nu de bladeren nat maak

                      wiet en alcohol gaan met mij nooit goed samen

                      Comment


                        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                        iets duurder maar een goede bestrijder vind je bij bio-groeishop.be
                        suc6 er verder mee

                        Comment


                          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                          En is de plaag aan het indijken?
                          Winnen de goede critters de strijd?

                          Comment


                            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                            Excuus voor mijn lange afwezigheid
                            Heb een beetje een slopende maand achter de rug op Reggea Geel 150 euro moeten afrekenen voor twee joints bij de mannen van de politie ,gelukkig hadden ze niet de wiet in me schoen gevonden anders was ik waarschijnlijk wel meer kwijt.
                            Daarna nog een paar keer naar het ziekenhuis geweest, ik zit nu in een gipscorset die heel me rug ondersteund en recht houd dit is puur voor me houding .
                            Een operatie is wel mogelijk alleen als ze de wervels vastzetten dmv een ladder over de wervels te plaatsen zodat deze niet meer kunnen zakken ivm met weke banden in me rug die de wervels bij elkaar moeten houden.

                            De plantjes (spint)

                            @hazesmoker we kweken wel buiten in de kas alleen is dit ook bijna net als binnen als een plaag zich opdoet en er zijn geen natuurlijke vijanden dan zal de plaag zich razendsnel uitbreiden zoals ook gebeurt is

                            @B2N Het sterke leger roofmijten kan de grote aantallen spint maar moeilijk aan
                            Ik ben al veel fanleaves verloren helemaal opgevreten door de spint volgend jaar ga ik de roofmijten zeker preventief in de kas loslaten om een plaag te voorkomen zoals deze




                            Critical x Double Fun

                            Van de zaadjes heb ik drie vrouwtjes overgehouden die gaan als de brandweer me kas is te laag
                            De rest was man hieruit heb ik de mooiste geselecteerd en de rest omgelegd en in de compostbak gegooid
                            Van de vrouwtjes heb ik nog wat stekken genomen die inmiddels geworteld zijn, en nu onder kunstlicht aan het door wortelen zijn in een pot om straks te verhuizen naar de kas




                            Zal straks nog wat recente foto's maken van Critical x Doublefun die bijna tegende nok van de kas aan groeien en vanavond even updaten

                            Dit was m weer even voor nu ik zal proberen weer is wat vaker langs te komen.
                            Attached Files

                            Comment


                              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                              Gvd wat een pechvogel, slaat echt nergens op die bon!
                              En gips met deze dagen is zowiezo geen pretje..

                              Critical x double dun doet het goed

                              Beterschap!
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                                Kolere kut flikken
                                da was vroeger toch nie zo op geel
                                dan maar goe dak er nie geraakt ben ik had wel ma meer bijgehad als 2 joints

                                hopelijk helpt de gips je wat

                                ik heb wel wat spint / varenvrouwmug maar tot nu toe lijkt het zich niet uit te breiden
                                ik blijf maar hopen dat de rest van de tuin aantrekkelijker is voor ze

                                Comment

                                Bezig...
                                X