eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #271
    Re: eerste kweek.

    ja hoor bij elke waterbeurt zelfs. toch wat ik ervan weet en heb over gelezen..
    grtz

    Comment

    • GEORGE
      Senior Stoner
      Member
      • May 2008
      • 26

      #272
      Re: eerste kweek.

      ooh ok ik mag de mijne pas na 4de week bloei , 3-5 dagen toedienen
      good luck !

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #273
        Re: eerste kweek.

        Oorspronkelijk geplaatst door GEORGE
        mag je die pk13 14 wekelijks gebruiken ?
        Pas in de 5de, 6de en 7de week van de bloei. Zoals George zei.

        Oorspronkelijk geplaatst door GEORGE
        ooh ok ik mag de mijne pas na 4de week bloei , 3-5 dagen toedienen

        Voor die tijd geef je bloeivoeding. pk13 14 is om de toppen dikker en compacter te maken. Je kunt trouwens hier : http://jointjedraaien.nl/wietforum/k...kjes-t262.html een schema van een volledige kweek vinden.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #274
          Re: eerste kweek.

          denk het niet hoor want volgens de fles staat er:
          dosering: van de eerste tot de laatste week bloeifase langzaam opbouwen van 1-10ml op 10liter water
          grtz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #275
            Re: eerste kweek.

            Zo heb ik het ook gedaan zit nu op de maximale hoeveelheid pk 13/14

            Grtz

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #276
              Re: eerste kweek.

              wow man, die plant ziet er echt zalig uit.

              grtz

              Comment

              • GEORGE
                Senior Stoner
                Member
                • May 2008
                • 26

                #277
                Re: eerste kweek.

                dat geel in je plant komt volgens mij echt wel door overvoeding
                eerst verpot je haar met nieuwe voeding in de potgrond
                plus je doet er koemest bij
                plus je geeft continu weet niet hoeveel keer per week die pk 13/14

                denk je niet dat dit een beetje te veel van het goede is ?
                kan ook fout zijn maar zoveel geel op zo"n korte tijd...

                greets

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #278
                  Re: eerste kweek.

                  ja maar geeft overvoeding geen andere symptonen? zoals verbrande bladeren?
                  grtz

                  Comment

                  • GEORGE
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2008
                    • 26

                    #279
                    Re: eerste kweek.

                    ik zeg het, ik kan ook fout zijn maar zou niet wete hoe je anders zo snel aan die gele bladeren komt want je hebt hem net in een grotere pot gezet
                    voor de rest machtig plantje ! nice

                    greetz!

                    Comment

                    • ijscoman1
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 1768

                      #280
                      Re: eerste kweek.

                      PK mag je toch maar 1 weekje geven? En dan alleen 2 weken voor het einde als een soort laatste powerboost toch? Ik kan me vergissen... maar denk inderdaad ook dat zoveel PK teveel is.

                      Peace

                      Comment

                      • laurens_enzu
                        T.H.C. Master
                        • May 2008
                        • 512

                        #281
                        Re: eerste kweek.

                        dit dus

                        Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
                        denk het niet hoor want volgens de fles staat er:
                        dosering: van de eerste tot de laatste week bloeifase langzaam opbouwen van 1-10ml op 10liter water
                        grtz

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #282
                          Re: eerste kweek.

                          het kan ook zijn dat de ec van je grond te hoog is en dat daardoor je plant zn voedingstoffen niet op neemt.mijn idee stop ff met die pk en geef haar s een weekje alleen water .omte spoelen mzzl

                          Comment

                          • laurens_enzu
                            T.H.C. Master
                            • May 2008
                            • 512

                            #283
                            Re: eerste kweek.

                            ja miss wel spijtig gng beschik ik niet over zon meters we zien wel.
                            grtz

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #284
                              Re: eerste kweek.

                              geef haar gewoon s een flinke plons water daarna wacht je tot de grond vrij droog is een dag of 2 dan herhaal je dit nog eens,wel nervoor zorgen dat t water uit de pot kan
                              zo spoel je voedings stoffen uit de grond ,en bouw je erna je voeding weer op.
                              succes

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #285
                                Re: eerste kweek.

                                oke bedankt
                                zal het eens doen.
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...