eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #226
    Re: eerste kweek.

    Mooie kat!

    En dat zijn de bladeren die leeg gezogen worden, elke plant heeft hier en daar wel eens een geel blad.

    Het zou kunnen dat de plant de onderste bladeren niet meer nodig heeft en deze daardoor laat afsterven. Zoals je al zegt voed je haar goed dus een tekort zal het niet zijn en overvoeding is het zo te zien ook niet. (Dan lijken de bladeren verbrand)

    Peace

    Comment

    • laurens_enzu
      T.H.C. Master
      • May 2008
      • 512

      #227
      Re: eerste kweek.

      oke dus best de gele bladeren verwijderen tegen ziektes en gwn blijven voeden?
      grtz

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #228
        Re: eerste kweek.

        Hmm ja je zou de bladeren eventueel kunnen verwijderen sinds het geen tekort is.
        (Als je een tekort hebt moet je de bladeren niet verwijderen, dan begint het gewoon ergens anders)

        Hou je bladeren in het oog en kijk of ze alleen beneden vergelen.

        Peace

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #229
          Re: eerste kweek.

          yuu iedereen..
          weer een weekgeleden dus terug een update..
          niet veel verandering topjes groeien traag maar groeit wel en begint eindelijk te ruiken
          hier en daar zie ik al wat trichoms komen maar dit zijn op de blaadjes vlak tegen de toppen.
          zou ik de plant die in volle grond staat ook extra water geven??













          grtz

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #230
            Re: eerste kweek.

            Ziet er goed uit man .
            Mooie topies al.

            Geef je plant in volle grond maar goed te water.
            Teveel geven gaat toch haast niet in volle grond

            peace

            Comment

            • laurens_enzu
              T.H.C. Master
              • May 2008
              • 512

              #231
              Re: eerste kweek.

              sorry ik bedoelde eigenlijk extra voeding
              grtz

              Comment

              • DaTom-p
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 209

                #232
                Re: eerste kweek.

                De topjes zijn al goed zichtbaar

                Ziet er goed uit!
                Keep it up!

                Grtzzzzz
                Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #233
                  Re: eerste kweek.

                  Yeah laurens! Ziet er vetjes uit man!
                  Hier ook al goed aan't bloeien man, maar kzen effe te stoned om pics te trekken en mijn verslag te updaten.
                  Tweekend zal ik mijn begintoppen komen tonen.

                  Jaja mannen, buitenkweek ga volle toeren nu
                  Let's give these mama's some buds alright?

                  Succes ermee vriendschap, ziet er schoonkes uit

                  Comment

                  • yrrab
                    Wicked Stoner
                    • May 2008
                    • 200

                    #234
                    Re: eerste kweek.

                    zo laurens_enzu dat gaat helemaal goed komen dat heb ik al wel gezien
                    en nu dat ze in bloei staan de cannaboost erbij en dan komt het helemaal goed

                    Comment

                    • laurens_enzu
                      T.H.C. Master
                      • May 2008
                      • 512

                      #235
                      Re: eerste kweek.

                      zeker goed voeden voor lekker grote toppen

                      Comment

                      • MarcoPM
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 220

                        #236
                        Re: eerste kweek.



                        Dat is een mooie foto! Nu maar hopen dat die van mij ook zo mooi mag worden .

                        Comment

                        • laurens_enzu
                          T.H.C. Master
                          • May 2008
                          • 512

                          #237
                          Re: eerste kweek.

                          @marcoPM:
                          komt zeker in ore en za bij jou ook zo worden hoor
                          maar waarom heb jij geen kweekverslag?
                          grtz

                          Comment

                          • MarcoPM
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2008
                            • 220

                            #238
                            Re: eerste kweek.

                            Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n zin in .

                            Comment

                            • laurens_enzu
                              T.H.C. Master
                              • May 2008
                              • 512

                              #239
                              Re: eerste kweek.

                              oke moet je zelf weten

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #240
                                Re: eerste kweek.

                                nog wat foto's voor de liefhebbers.
                                toch wat veel gele bladeren ben steeds meer voeding aan het geven ik zit nu aan de 3ml/10l
                                de toppen doen het wel goed en het zijn er veel

















                                grtz

                                Comment

                                Bezig...