2012

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #16
    Re: 2012

    ik heb hier zelf ook iets over gelezen een hele tijd geleden.
    de kinderen die dan zouden worden gebroen zouden telepatische krachten hebben enzo..
    maar weet niet echt wat ik ervan moet geloven.
    afwachten en we zullen zien

    Comment

    • Guest's Avatar

      #17
      Re: 2012

      De sterrenkinderen zijn geboren rond de jaren 80 a 90.
      Sterrenkinderen vind ik een groot woord om erop te plakken. Maar het is merkbaar dat er in de nieuwe generatie geheel andere gedachten huizen dan die oude conservatieve gedachten.

      Het bewustzijn van de mens zal veranderen, zoveel is "waar". Maar dat kan ook zijn omdat we onze materiƫle lusten achterwege moeten laten. (zie klimaat)

      Comment

      • Boerjanster
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2007
        • 277

        #18
        Re: 2012

        Hmm ben een sterrenkind dan

        dacht altijd datk een dwarsligger was
        Heb meestal een ander gedacht dan een ander

        Nee maar ff serieus nu.. wat zijn die sterrekinderen??
        ben van 1989... ben dus even nieuwsgierig nu
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #19
          Re: 2012

          ja zou ik ook wel eens wilen weten

          Comment

          • Guest's Avatar

            #20
            Re: 2012

            Sterrekinderen zijn kinderen/sommige al volwassen die een nieuwe generatie inluiden.
            Ze kunnen zich ook moeilijk schikken in de huidige maatschappij, omdat de maatschappij van vandaag huist op verkeerde overtuigingen.
            Ze zullen een groot onderdeel spelen bij de dag van het ontwaken en mensen leiden...

            Comment

            • Simplex
              Retired
              • Jan 2009
              • 60

              #21
              Lees maar eens "Fingerprints of the Gods" - denk dat dit ook in het Nederlands vertaald is - Heb me even een paar maanden niet goed gevoeld nadat ik het gelezen had...

              Ik ben allesbehalve het naieve type...

              Comment

              • StevOOOhh
                Retired
                • Oct 2008
                • 184

                #22
                Volgens Nostradamus zou 2012 idd wel eens het einde van de wereld kunnen zijn.Nu ga ik niet beweren dat dat alles ook daadwerkelijk zal gebeuren maar toch wel straf,niet?
                Peace Out en wat komt komt,live to enjoy another day !!

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #23
                  Ja nostradamus geeft zo'n beetje elk jaartal op , zal best wel een keer uitkomen.



                  Grtz.

                  Comment

                  • yipz
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 115

                    #24
                    allez gasten, het erste dat kan gebeuren is dat Jupiter ons op de pees van den boogschutter legt en dat Saturnus die boogschutter een mep geeft, waardoor we naar het zwarte gat vliegen. Hierdoor gaan we wel een probleemke hebben omdat de aantrekkingskracht van een zwart gat groter is dan dat van de zon. Wij zullen onze lieve zon gedag moeten zeggen!

                    Comment

                    • RoadManiac
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 177

                      #25
                      nostradamus is een fake, dat is zoveel keer bewezen, een zwart gat kan je niet zien dus kan je ook niet weten of die er is.

                      Comment

                      • yipz
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 115

                        #26
                        erm, inderdaad, het zendt geen licht uit omdat de zwaartekracht zo sterk is, maar " een zwart gat " is gewoon een benaming voor dat soort fenomeen. Het trekt dus ook alle massa naar zich toe ( ook licht! )

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #27
                          Als ik nog mee mag maken dat de aarde vergaat mag ik blij zijn

                          Kans is zo klein...
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #28
                            Tja, ik geloof er ook weinig van. Het kan natuurlijk wel, we weten pas na die bewuste datum of het echt was of niet.

                            Het zou jammer zijn, als ons leven over minder dan 4 jaartjes ophoud.. Wie weet houdt ons leven dan niet op, maar gebeurd er iets positiefs. Of komen er duizenden nieuwe dier en planten soorten bij, we will not know it for now..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • PITcrew
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2008
                              • 378

                              #29
                              ik geloof het wel ; dat er iets speciaal zal komen dat het om de slechts zoveel jaar uitkomt;

                              gelukkig dat wij nu leven dan maken we het nog eens mee

                              Greetz
                              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                              sigpic

                              Comment

                              • Simplex
                                Retired
                                • Jan 2009
                                • 60

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                                Als ik nog mee mag maken dat de aarde vergaat mag ik blij zijn

                                Kans is zo klein...

                                De Aarde vergaat niet hoor, althans, nu nog niet, maar 'planetaire vernieuwing' zoals ik dat graag noem treedt met regelmaat op - dit wordt ook door de wetenschap bevestigd. De aarde hoeft niet in z'n geheel te vergaan om het hoofdstukje 'de mens' ten einde te brengen of in ieder geval terug in het stenen tijdperk te plaatsen; een vloedgolf in combinatie met een snel opkomende ijstijd doen ook al aardig hun werk.

                                Er is bewijs genoeg (geologisch, antropologisch, etc..) dat dit ettelijke malen gebeurd is in het verleden en er is ook meer dan genoeg bewijs dat er beschavingen hebben bestaan die minstens net zo geavanceerd waren als de onze... tot op een zeker moment wanneer deze beschavingen in hun totaliteit plotsklaps teruggedrongen raakten - Why?

                                In ieder geval, ben het er mee eens dat je er helemaal niets tegen kunt doen en dat het geen zin heeft om erover te morren. Eigenlijk (als je zoiets als dit serieus neemt) is dit een gebod om het ervan te nemen en een zo stressloos mogelijk bestaan te leiden tot op het 'grote moment'

                                Smokem' baby!

                                Comment

                                Bezig...