2012

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Simplex
    Retired
    • Jan 2009
    • 60

    #46
    yo, Ik hoop ook dat we tegen dan allemaal op JD zitten te chillen - en BLIJVEN chillen

    het enige punt wat ik wil maken is dat er een pak meer aan te pas komt dan een of andere zweverige, vage 'profecie'. Er bestaat voldoende literatuur over onderzoeken door gerenomeerde wetenschappers die je een heel ander beeld geeft hierover. Bedoeling van dit topic was toch 2012 - fire away?

    Comment

    • WhiteWiddow
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 25

      #47
      Wat een bullshit. Zou de wereld in 2000 niet ookal vergaan zijn?

      En dan nog, ik bekijk het altijd zo.. : Als de wereld vergaat, vergaat iedereen, dus heb ik er ook geen last van. En ik leef nu en ik steek nu nog een joint op.

      Comment

      • zion
        Advanced Grower
        • Feb 2008
        • 1056

        #48
        Volledig akkoord met whitewiddow. Carpe diem: pluk de dag.


        Greetz,
        zion

        Comment

        • Kim
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 395

          #49
          Wel graag na de oogst he. Wil nog effe kunnen genieten van het nieuwe buitenseizoen. Inderdaad we leven vandaag. Geniet van het nu en morgen zien we wel weer.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWiddow
            Wat een bullshit. Zou de wereld in 2000 niet ookal vergaan zijn?

            En dan nog, ik bekijk het altijd zo.. : Als de wereld vergaat, vergaat iedereen, dus heb ik er ook geen last van. En ik leef nu en ik steek nu nog een joint op.
            Ik dacht ook ergens op de totale Zonsverduistering op 11-08-1999.
            Daar ging normaal ook iets gebeuren. Grtz

            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • penta
              Ultra Stoner
              • Jan 2009
              • 105

              #51
              als we toch moeten gaan dan maar met een big bang euh big bud bedoel ik

              Comment

              • WhiteWiddow
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2009
                • 25

                #52
                Agree!

                Ja klopt, en in 2000 zouden alle computers het niet aankunnen. Wel duidelijk dat die
                mensen die dat zeggen niet smoken xD

                Comment

                • penta
                  Ultra Stoner
                  • Jan 2009
                  • 105

                  #53
                  tsja maar toch heeft de milennium bug (daarmee bedoel ik alle insecten uit het jaar 2000) toch behoorlijk wat schade aangericht aan onze geliefde plantjes in ieder geval meer dan de andere milennium bug aan de computers.

                  Comment

                  • Kijken
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Feb 2009
                    • 26

                    #54
                    Ik denk dat iedereen zich zo druk gaat maken over 2012 en dat ze door de stress allemaal doodvallen in 2012.

                    Niemand weet wat er gaat gebeuren, het kan dan gedaan zijn met ons, maar dat kan morgen even goed, des te meer een reden om van het leven te genieten, dus JD steek er nog maar eentje op en geniet er ten volste van!

                    Comment

                    • weedlover
                      Banned
                      • May 2008
                      • 975

                      #55
                      dus volgens jou gaat het zo gaan:

                      IEE!!!!!!! 2012!!!!!!!! WAAAAAAAA!!! 2012!!!!!!!! wereld vergaat !!!!!!!!! ieeeeeeeeeee!!!
                      *en een heleboel ander vrouwengekrijs*
                      en plots:
                      paf paf paf paf aargh paf paf paf aargh paf aargh paf (da zijn de die die doodgaan van de stress)

                      zoiets?



                      grtz

                      Comment

                      • Kijken
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Feb 2009
                        • 26

                        #56
                        Jep zoiets

                        Behalve de mensen die chill hun jointje opsteken en geen last hebben van stress

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #57
                          De millenium bug is volgens mij uitgevonden door de eigenaar van Jamba Ringtones

                          Geldklopperij is het!
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • Jah Selah
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 226

                            #58
                            2012

                            Op 21 december 2012 zal de wereld vergaan volgens de Inca's; aangezien hun kalender dan stopt. Sommigen denken dat de mentale wereld dan gewoon zal vergaan. Wat is jullie standpunt hier over? Ik persoonlijk geloof er niet echt in.
                            as it was in the beginning,
                            so shall it be in the end
                            -BM-

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #59
                              Re: 2012

                              ja je moet ergens in geloven he!ik geloof dat ik er nog maar 1 moet roken

                              Comment

                              • devils haze
                                Banned
                                • Aug 2009
                                • 965

                                #60
                                Re: 2012

                                en geloven doen je in de kerk al het andere is slap gelul

                                Comment

                                Bezig...