Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint wegblazen met een granaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Spint wegblazen met een granaat

    Uw stekje had de spint al en die heb je wss niet eerst behandeld voor je ze de tent inzette. Dus heb je eigenlijk spint meegekregen van waar je dat stekje gehaald heb.

    Waarom 4 weken voor niets geweest? Je kan toch je plantje behandelen?

    Thugs
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #17
      Re: Spint wegblazen met een granaat

      Je hebt het meer dan waarschijnlijk cadeau gekregen bij het stekje. De oorzaak/pech kan ook elders liggen maar ik ga voor reden 1.

      Gewoon de tent nu heel goed stofzuigen/schoonmaken/desinfecteren etc. zodat je de volgende ronde niet gelijk weer deze ellende krijgt.
      Ook kun je de planten dan preventief bespuiten met Canna Cure, Leafcoat of Plant vitality plus etc.
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Spint wegblazen met een granaat

          Spint houdt van droge lucht. Met een paar keer goed nat spuiten en de LV hoog houden, kom ik er hier vaak vanaf. Roofwants is nog altijd het meest veilige. En die werken ook op verse scheuten, met gif moet ik die verse scheuten steeds bijspuiten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Spint wegblazen met een granaat

            Klopt met pyretrum. Als je er niet vroeg bij bent is pyretrum niet goed om te gebruiken omdat je 7 dagen moet wachten na behandeling om nog eens met dat product te spuiten en je mag nooit 2 maal achter elkaar spuiten met dat.
            Zoals Lr2 het zegt roofwants of roofmijt. Roofmijt kan je kopen van roofwants weet ik het niet zo . Ik ga die zelf gaan vangen

            Comment


              #21
              Re: Spint wegblazen met een granaat

              Hoi

              Ook ik had vette last van spint....maandenlang. Uiteindelijk heb ik het hok leeggehaald....bewerkt met dettol....en daarna ongeveer twee maanden niet gebruikt. Ik ging met vakantie dus dat kwam goed uit...ik denk dat een maand ook wel lukt. Tevens heb ik de lampen voor een week aangezet zodat alle eitjes uitkwamen en daarna heb ik pas schoongemaakt. Daarna heb ik er geen last meer van gehad.
              Ik werk zelf ook met stekjes welke een paar behandelingen krijgen voordat ze de tent ingaan.

              Succes allen.

              Doc

              Comment


                #22
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #23
                  Re: Spint wegblazen met een granaat

                  mijn volgende ronde ga ik ook stekken halen. Chill toch. Deze zijn al 2/3 weken voorgegroeid. Schilt mij dus weer. Extra groei voor minder tijd. Stel ik laat ze nog 2 weken groeien in mijn tent. Hebben ze 4/5 weken voorgroei gehad.

                  Comment


                    #24
                    Re: Spint wegblazen met een granaat

                    Uit verhalen van vroeger (oma/opa) begreep ik dat, in suriname, de honden werden gewassen met Sunlight(merk zeep). Het zou goed zijn voor van alles..zelfs tegen beestjes...
                    Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                    Comment


                      #25
                      Re: Spint wegblazen met een granaat

                      Van de Dettol zal die spint niet dood gegaan zijn, da's om te ontsmetten.
                      Eerder het gebrek aan voedsel tijdens de afwezigheid van planten.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: Spint wegblazen met een granaat

                        Neemolie en ze gaan dood van de honger werkt 4 weken dus lv laag houden en laat die eitjes maar uitkomen.
                        Eventueel nog een keer herhalen bij start 12/12.
                        En geen stekken meer of je moet ze zelf gaan maken.

                        Comment


                          #27
                          Re: Spint wegblazen met een granaat

                          Dames und heren

                          Ik heb vandaag iets gedaan waar ik eigelijk niet heel zeker van ben maar ik heb last van spint en zijn best snel uitgekomen wegens maybe lage lv wat ik net lees maar heb dus 5 madame jeannettes fijngehakt op de pan gedaan beetje met olie 10 min verhit daarna gezeefd met wat water er bij om dit te testen heb ik eerst een blaadje vn me ladies gepikt (liever een blaadje dan alles weg) in t begin bewogen die mf'ers nog maar na me spuitsessie leek t als of ze gewoon dood ware gegaan nou ik was dus overtuigd [emoji14] en ging in me tentje los (kwam er ook gelijk achter hoe ik homemadepepperspray kon make) bahbah dat was wel ff hoeste en een vet lopend neus en alles maar nu mijn vraag weet iemand hier wat over ik weet wel dat t niet schadelijk is voor me plant anders was dat wel heel snel duidelijk geweest

                          Grtz

                          Comment

                          Bezig...
                          X