Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

    Ze groei nogal horizontaal he, ghegehhegeh.

    Geslacht is nog niet te zien . Welke strain dat is is zo niet te zeggen. Ze is idd redelijk gestrekt op zoek naar wat meer licht. Het wat hangende lichtgoene blad kan idd op te nat staan duiden. Ik denk dat je plastic redelijk veel licht tegenhoud.

    Comment


      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

      hallo allemaal
      hadt een vraagje heb 10plantje,s onder een 600 watt lamp in een tentje
      de pantje,s gaan goed maar vraag mij af
      moet ik geen blad verwijderen voor de zijtoppen dan komt er meer licht bij dacht ik
      of moet ik er geen blad afhalen
      ze staan nu bijna een week in de bloei jack herer.

      Comment


        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

        help een noob! te veel of te weinig? en ja ik heb al veel gelezen en gezocht
        check men laatste post voor meer info http://www.jointjedraaien.nl/wietfor..._kweek_verslag
        IMG_0261.jpg IMG_0263.jpg IMG_0277.jpg

        alvast bedankt!

        Comment


          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

          Eerste lijkt een sporenelement te kort (molybdeen) Tweede een K gebrek (randjes ziekte) Bodem PH en EC eens nameten.

          Comment


            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

            ok thx monty,
            PH en EC meter heb ik me nog niet aangeschaft voor men eerste kweek. misschien moet ik die toch alvast bestellen ...
            ik heb ze vandaag gewoon weer eens de voorgeschreven voeding gegeven, ze stonden vrij droog.
            Het was vanochtend nog wat erger denk ik ... het lijkt wel al herfst te worden bij die orange bud ...

            Comment


              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

              Monty wat kan die zijn?
              IMG_3051.jpg
              Is dit een tekort of kan dit ook komen door teveel water, ze hebben een paar aan de natte kant gestaan.

              Aarde biocanna met compleet voeding lijn volgens schema gegeven.

              Temp van de kweek 19 en 30 graden lv tussen 40 en 65%.

              lamp
              600W

              alvast bedankt
              Last edited by exmember16357; 21 June 2012, 21:46.

              Comment


                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                Hallo zou ik je mogen vragen om in mijn topic eens te kijken want ik heb je lijst gevold maar er lijken meerdere dingen overeen te komen

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...403#post288403

                Comment


                  Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                  Heel het topic door gelezen maar zie niks staan over zwarte stippen die spontaan op blad verschijnen . Bij 2 dames begon het met 1 stipje maar inmiddels is 1 blad al helemaal vol met stippen .
                  Afbeelding 1172.jpgAfbeelding 1173.jpg

                  Comment


                    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                    @langenl: lijkt schimmel, beginnen soms als kolonie in een stipje.
                    denk ook aan schimmel op brood of kaas, maar je hebt veel soorten schimmel.
                    ik gok persoonlijk op iets wat ook in badkamers voorkomt, "natte schimmel" soort
                    zeg maar. misschien is je LV hoog ????

                    succes ermee

                    (lijkt sterroet dauw, maar dat komt meestal alleen bij rozen
                    voor dat ik weet. misschien ook op je plantje??? geen idee. sterkte).
                    Last edited by bramonius; 28 June 2012, 12:51.

                    Comment


                      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                      Ze staan gewoon buiten , ook nat zat laaste weken haha . Ik kijk het wel even aan voor ik ga knoeien

                      Comment


                        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                        dat is valse meeldauw, zeer zeldzaam op cannabis, hoe hen je datvoorelkaar gekregen, doorgaans hebben hier enkel rosenkwekers last van

                        Comment


                          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                          Ik heb enkele stamrozen staan , maar enkel soms last van bladluis meer niet . Vandaag nog meer speciale verrassingen op mijn blad zo,n 40 eitjes bij elkaar geplakt als groene kaugum .
                          Afbeelding 1192.jpgAfbeelding 1195.jpg
                          En alvast excuses voor wazige foto,s moet er wat aan doen

                          Comment


                            Re: Monty's Blad Probleem Oplosser

                            eieren van de groene stinkwants als ik me niet vergis. Pas op wantzen vreten gaten in je bladeren!

                            Comment


                              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                              Leuk eerste kweekje met al deze bijzonderheden :0 Leerzaam

                              Comment


                                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                                Wat is er aan de hand wanneer de bladeren stekelig worden?

                                Comment

                                Bezig...
                                X