Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • berry ryder
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 2666

    #91
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    Kom ik net van me werk lees ik hier een geit..hahaha prachtig.
    Overvoeding ja zo zonder pics.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment

    • sweetsmoke
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 156

      #92
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Zeer jammer als het overvoeding zou zijn, had al dagenlang geen voeding gegeven en gaf er dus wat bij
      welke bio middelen zijn er tegen geiten? Werkt spruzit?
      “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #93
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke
        welke bio middelen zijn er tegen geiten? Werkt spruzit?
        LOL

        Fotootjes hebben we inderdaad eerst nodig.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • sweetsmoke
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 156

          #94
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          Hier pics van de vermeende overvoeding, is de laatste 2 dagen niet uitgebreid dus ik hoop dat het in orde komt!

          P1140877.jpgP1140878.jpgP1140879.jpgP1140880.jpgP1140881.jpgP1140882.jpg
          “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

          Comment

          • Gamm
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1610

            #95
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Inderdaad duidelijk overvoeding.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment

            • West2010
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 418

              #96
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Is idd overvoeding, verbrande bladpuntjes.
              Zien er verder wel goed uit, even rustig aan en alleen water geven

              Comment

              • sweetsmoke
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2013
                • 156

                #97
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                Wegens de examens die begonnen zijn in het plantje nu verhuisd naar een vriend van me die op kot blokt
                foto-updates en zo van mijn plantje komen er jammergenoeg dus niet meer de eerste 3 weken. Ik probeer ze zo veel mogelijk op te zoeken
                Ik probeer nog te posten hoeveel ik er vanaf gehaald heb, en zoveel mogelijk foto's, maar ik vrees dat dit niet meer veel zal zijn
                plantje zal geen mest meer krijgen
                In ieder geval aan iedereen die meehielp tot waar ik nu ben, hartelijk bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt!
                “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                Comment

                • Bloemetje
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Nov 2013
                  • 51

                  #98
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  Hey sweetsmoke,
                  Leuk kweekverslag! Zo kan het dus ook met weinig middelen, top man! Nu snap ik ook je opmerking dat je je plantje niet ruikt .
                  Ben ook wel heel benieuwd naar je opbrengst.

                  Comment

                  • sweetsmoke
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 156

                    #99
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Hallo daar!
                    Door veranderingen in examenschema etc staat mijn Lolita toch weer bij mij!
                    Ze ruikt heel sterk, en is in de week dat ik ze niet zag enorm verdikt, had ik niet verwacht voor 40 watt spaarlamp!
                    Mag ik aan oogsten beginnen denken?
                    cheers!
                    SS

                    P1140890.jpgP1140883.jpgP1140884.jpgP1140885.jpgP1140886.jpgP1140887.jpgP1140888.jpgP1140889.jpgP1140890.jpg
                    “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #100
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Trichomen bekijken is de enige manier om correct te weten wanneer ze oogstklaar is.
                      Zou je nu toch al moeten weten gezien je hier al een tijdje rondhuppelt.
                      Uit je foto's is het alleszins niet af te leiden want je vergroting is niet goed genoeg.

                      Denk wel dat ze nog niet klaar is gezien er nogal redelijk wat witte haartjes zichtbaar zijn.
                      Verkleuring van trichomen komt er meestal na.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      • sweetsmoke
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2013
                        • 156

                        #101
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        Wist ik wel hoor! Maar ik vind het gewoon te spannend om zelfstandig te doen
                        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #102
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          agree.gif eens met Gamm grey-smiley01s-White.gif

                          Denk dat ze inderdaad nog wel een weekje alleen water kan hebben, het blad is nog erg groen en nog een redelijk aantal witte haruh.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • sweetsmoke
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 156

                            #103
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            Ze krijgt al een week of 2 a 3 enkel water
                            Bedoel je nog een week water en dan stoppen met water geven voor oogst?
                            “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #104
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Da's mooi, hoe langer je alleen water geeft hoe beter je wietje smaakt straks.
                              Gewoon nog een weekje doorgaan met water, ik probeer laatste twee dagen niks meer te geven zodat de pot wat lichter is om de trap op te dragen.

                              Da's op basis van je foto's eh.
                              Je kunt het zelf veel beter zien natuurlijk als je ...affijn, dat wist je al.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • sweetsmoke
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2013
                                • 156

                                #105
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                Hallo!
                                Nieuwe poging gedaan om wat duidelijkere trichome-foto's te nemen, zou graag tips krijgen wanneer ik best stop met water geven (ik persoonlijk zou denken nog 4 dagen water en 3 dagen niets meer en klieven, daarna omhakken). Deze vraag klinkt natuurlijk belachelijk op zo'n forum, ik heb echter genoeg kennis, om deze om te zetten in praktijk vergt toch wat hulp van kenners P1140892.jpgP1140894.jpgP1140895.jpgP1140897.jpgP1140898.jpgP1140899.jpgP1140900.jpgP1140901.jpg

                                Groeten!
                                “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                                Comment

                                Bezig...