Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Zeer jammer als het overvoeding zou zijn, had al dagenlang geen voeding gegeven en gaf er dus wat bij
welke bio middelen zijn er tegen geiten? Werkt spruzit?
“Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”
Wegens de examens die begonnen zijn in het plantje nu verhuisd naar een vriend van me die op kot blokt
foto-updates en zo van mijn plantje komen er jammergenoeg dus niet meer de eerste 3 weken. Ik probeer ze zo veel mogelijk op te zoeken
Ik probeer nog te posten hoeveel ik er vanaf gehaald heb, en zoveel mogelijk foto's, maar ik vrees dat dit niet meer veel zal zijn
plantje zal geen mest meer krijgen
In ieder geval aan iedereen die meehielp tot waar ik nu ben, hartelijk bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt!
Hey sweetsmoke,
Leuk kweekverslag! Zo kan het dus ook met weinig middelen, top man! Nu snap ik ook je opmerking dat je je plantje niet ruikt .
Ben ook wel heel benieuwd naar je opbrengst.
Hallo daar!
Door veranderingen in examenschema etc staat mijn Lolita toch weer bij mij!
Ze ruikt heel sterk, en is in de week dat ik ze niet zag enorm verdikt, had ik niet verwacht voor 40 watt spaarlamp!
Mag ik aan oogsten beginnen denken?
cheers!
SS
Trichomen bekijken is de enige manier om correct te weten wanneer ze oogstklaar is.
Zou je nu toch al moeten weten gezien je hier al een tijdje rondhuppelt.
Uit je foto's is het alleszins niet af te leiden want je vergroting is niet goed genoeg.
Denk wel dat ze nog niet klaar is gezien er nogal redelijk wat witte haartjes zichtbaar zijn.
Verkleuring van trichomen komt er meestal na.
Da's mooi, hoe langer je alleen water geeft hoe beter je wietje smaakt straks.
Gewoon nog een weekje doorgaan met water, ik probeer laatste twee dagen niks meer te geven zodat de pot wat lichter is om de trap op te dragen.
Da's op basis van je foto's eh.
Je kunt het zelf veel beter zien natuurlijk als je ...affijn, dat wist je al.
Hallo!
Nieuwe poging gedaan om wat duidelijkere trichome-foto's te nemen, zou graag tips krijgen wanneer ik best stop met water geven (ik persoonlijk zou denken nog 4 dagen water en 3 dagen niets meer en klieven, daarna omhakken). Deze vraag klinkt natuurlijk belachelijk op zo'n forum, ik heb echter genoeg kennis, om deze om te zetten in praktijk vergt toch wat hulp van kenners P1140892.jpgP1140894.jpgP1140895.jpgP1140897.jpgP1140898.jpgP1140899.jpgP1140900.jpgP1140901.jpg
Groeten!
Comment