Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Het grote "Kan Ik Al Oogsten?" topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Die mag nog wel meerdere weken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Attached Files

      Comment


      • lucy789
        lucy789 commented
        Editing a comment
        Oh ja, bijna vergeten, de Auto Blue dreams zitten in hun 12de week nu (binnen 3 dagen gaan ze week 13 in)
        In de bijsluiter stond der ze van zaad tot oogst 10 & 11 weken nodig hadden maar dat de geduldige roker (ikke dus :-p) met een weekje of 2 extra een extra lekker weedje kan oogsten ...

      ... en dan hier de Nicole Cream nog.
      Attached Files

      Comment


      • lucy789
        lucy789 commented
        Editing a comment
        En deze zit dus in haar 10de week. Vanaf maandag begint week 11.

      Geen van alle nog oogsten.
      Wat de verkopers vertellen is apekool.
      Als je wat langer en vooral meer leest op dit forum leer je alles.

      Jammer dat je niet alles in 1x gepost hebt.
      Dat kan wel.

      Knopjes he ?
      Zolang je het nog knopjes kan noemen zijn ze niet klaar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Soort: Auto Blueberry.
        Hoe oud zijn ze: Zaadje tot nu ongeveer 11 weken.
        Hoe lang bloeien ze: Ongeveer 6 weken.

        Week of twee nog voor ik kan oogsten?
        Attached Files
        Last edited by blaat; 4 July 2020, 08:36.

        Comment


        • blaat
          blaat commented
          Editing a comment
          Ik heb de info in de post gezet.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ze mogen nog wel even ja, nog erg veel witte pistils.

        • blaat
          blaat commented
          Editing a comment
          Bedankt QnQ , nog even geduld dus. Zal ik over twee weken doen @EGSilver
          Schiet me nog een vraag tebinnen: Is het raadzaam om al wel te beginnen met spoelen? (Ze krijgt dagelijks Terra Grow/Bloom)

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          Foto maken van nog dichter bij maar duurt denk niet zo lang meer hoor
          God was never on your side..

          Comment


            Deze heb ik ook nog. Anders maak ik vanavond betere foto's. Bedankt alvast voor je reactie.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              das een stuk dichterbij
              Hoe lang bloeien ze ?

            Ze bloeien van 3 juni ongeveer. Duurt allemaal wel wat langer of wat de zaadbanken zeggen maar dat lijkt normaal als ik zo rond lees

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Das ruim 5 weken, ik zou het nog even rekken zolang er geen problemen zijn.

            Ik denk voorlopig geen problemen. Staat droog indien regen maar toch in de wind. Jammer van het gebrek aan zon de laatste tijd... Verder zien de toppen er goed uit?

            ​​​​​​Geen tekenen van schimmel of toprot?

            Er komen ook nog steeds nieuwe bloei haartjes tevoorschijn

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ja, daarom, elke dag extra worden ze nu dikker.
              Hou de toppen gewoon goed in de gaten, dagelijks checken op plotseling krullende blaadjes, of verkleuringen.

            Verkleuring in de zin van donkerder? Want nu krijg ik ook al wat bruine topblaadjes enzo toch?

            En ik bestel nog een loep om de trichomen te kunnen bekijken. Je mag ook niet te lang wachten toch?

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Als ze droog staan maar wel wind kunnen vangen zo lang mogelijk laten staan zal je zien dat je toppen dikker gaan worden

            Ik had hier op JD, in een topic een goede uitleg met foto's gezien wanneer je het "beste" kon oogsten, kan de topic niet vinden, dus heb ik ff de moeite genomen om een mooi plaatje te uploaden met uitleg.

            gallery_1439_252_48486.jpg

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ja, het is jammer dat ze in dat antieke plaatje de staat van de "haren" bovenaan gezet hebben.
              Juist die kun je het minste aan zien omdat ze ook door andere oorzaken bruin kunnen worden.

            Hartelijk dank voor de genomen moeite. Het lijkt erop dat ik ze wel nog een eindje verder kan laten bloeien als ik vergelijk met de foto!
            Last edited by QnQ; 9 July 2020, 21:11. Reden: citaat vermorzeld

            Comment


              O.g Kush autoflower van wietzaadjes.nl
              van deze dame twijfel ik of het wel een autoflower is, ze is onderhand namelijk al 21 weken oud. Waarvan 12-13 weken groei, vandaag staat ze 9 weken in de bloei.
              20200714_011822.jpg
              Na 1,5 week geen voeding meer had ik als plan dat ze vanavond om gaat.
              hier een paar foto's van de trichomen, kon het er helaas niet scherper op krijgen. Toch een hele kunst om dat met een vaste hand te doen.
              20200714_010922.jpg 20200714_010839.jpg
              ben benieuwd wat een ervaren oog er zo van kan zeggen. Wellicht dat iemand even met me mee kan kijken. Bedankt voor de moeite alvast

              Comment


              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                Zoals bella zegt ze kan nog wel even valt te zien wat je prefereert natuurlijk,wel serieuze foxtails.

              • Daandaan
                Daandaan commented
                Editing a comment
                ja dat is waar, behoorlijke foxtail. Gelukkig wel allemaal te roken straks (verwacht ik iig). Heb nog een plant staan en hieruit groeien nieuwe stengels met daaraan nieuwe bloei. Dan vind ik deze variant wel fijner.
                Al met al wel een vreemde plant. Erg lange vegatieve fase, en dan na 7 weken bloei kwam de foxtail ineens hard doorzetten. Bijzonder planje geworden. Benieuwd hoe ze straks zal smaken

              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                foxtails doen niets aan het effect,ofwel staat de lamp te dicht of is het iets genetisch bij auto s komt het meer voor.
                Heb ook een fem kusch die wat foxtailt

              Ik zou er nog laten staan als ik je trichome bekijk mag meer wit en amber
              Maar wel vreemd autoflower zo groot en al 21 weken oud omg
              God was never on your side..

              Comment


              • Daandaan
                Daandaan commented
                Editing a comment
                Oke, ik kijk vanavond nog eens en oordeel opnieuw. Idd erg vreemd, haar zusje is 8 weken geleden al om gegaan. Die was een heel stuk kleiner en heb ik iets te vroeg geoogst. Onervaren dus nu probeer ik wat meer geduld op te brengen.
                Bedankt voor je reactie
            Bezig...
            X