Ben ik goed bezig ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cox
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 29

    #16
    Re: Ben ik goed bezig ?

    3 weken.jpg3weken4.jpg....ik hoop dat ik nu op de goeie eg ben

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door cox
    3 weken.jpg3weken4.jpg....ik hoop dat ik nu op de goeie eg ben
    op de goeie WEG.....

    Comment

    • cox
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2013
      • 29

      #17
      Re: Ben ik goed bezig ?

      hallo, deze namiddag was het bijna 45 graden in de serre waar de twee plantjes staan...en plots zag ik bij een plantje dat er een stengel zijn blaren liet hangen!? kan iemand me zeggen of dit van de warmte kan zijn ?...die witte draadjes zijn het begin van de knoppen zeker ? sorry als dit domme vragen zijn maar ik ben een beginner he kweek 005 (4).jpgkweek 007 (3).jpgkweek 003 (5).jpg
      alvast bedankt gr. cox

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #18
        Re: Ben ik goed bezig ?

        Ja dat lijkt me wel heel erg heet. Je zou maximaal iets van 30 graden moeten hebben.

        Anders moet je hier eens kijken. Staan een hele hoop links met veel informatie. Ook over de voorbloei die je zit.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • cox
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2013
          • 29

          #19
          Re: Ben ik goed bezig ?

          ik ga eens zien ....
          alvast bedankt Wietefras voor de info !
          gr cox

          Comment

          • cox
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2013
            • 29

            #20
            Re: Ben ik goed bezig ?

            kw 002.jpgkw 004.jpgkw 005.jpgkw 007.jpg
            hallo,
            ik wilde eens weten hoelang het nu nog ongeveer zal duren voor er geoogst kan worden ?
            Ik weet dat het niet tot op een week te zeggen is maar kan er iemand ongeveer een schatting maken ?
            Ik weet niet of er hier op het forum een post bestaat waar je de evolutie van een plant (autoflower) kan volgen ? (aan de hand van foto's)
            alvast bedankt gr cox

            Comment

            • Skunk I
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2013
              • 28

              #21
              Re: Ben ik goed bezig ?

              Zorg ervoor dat het licht er goed op komt te staan dan verdampt het water wat sneller. Als de grond droger is dan moet je hem wat water geven ,maar niet teveel natuurlijk. Anders kun je weer overnieuw beginnen en daar word je plantje niet beter op.

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #22
                Re: Ben ik goed bezig ?

                Oorspronkelijk geplaatst door cox
                [ATTACH=CONFIG]170989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170990[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170991[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170992[/ATTACH]
                hallo,
                ik wilde eens weten hoelang het nu nog ongeveer zal duren voor er geoogst kan worden ?
                Ik weet dat het niet tot op een week te zeggen is maar kan er iemand ongeveer een schatting maken ?
                Ik weet niet of er hier op het forum een post bestaat waar je de evolutie van een plant (autoflower) kan volgen ? (aan de hand van foto's)
                alvast bedankt gr cox
                week of nog je bent net in de ware vloei, advies, meer
                lezen dit is geen serieuze vraag.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door cox
                hallo,
                vandaag heb ik meer tl's boven de plantjes gehangen 8 stuks in plaats van 2

                m.v.g. [ATTACH=CONFIG]167857[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]167858[/ATTACH]
                dit wwasdrie weken geeden je moet er dus nog 12

                Comment

                • cox
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2013
                  • 29

                  #23
                  Re: Ben ik goed bezig ?

                  ok bedankt FlintStoned...
                  m.v.g. cox

                  Comment

                  • cox
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2013
                    • 29

                    #24
                    Re: Ben ik goed bezig ?

                    hallo,
                    hier nog eens wat foto's van mijn twee white widows die gepot waren op 09/03....(idd véél te vroeg) maar ze hebben het overleeft.....
                    Ik heb er bij wijze van testen één van getopt (ik heb er nu één met twee toppen en één van één top). De getopte is nu idd ietsje lager ten opzichte van de niet getopte .....maar ik heb niet de indruk dat er meer oogst zal zijn bij de getopte ....(ik kan mis zijn ook)...
                    Het gaat me wonderwel goed voor de éérste kéér dat ik zelf kweek ....ondertussen heb ik 3 plantjes bijgeplaatst (kera - dwarf) en 1 (kannabia -gnomo).
                    Al deze plantjes staan in mijn serre....!
                    Nu heb ik vandaag (test) één plantje gezet in een zéér grote bloempot (bomb seeds -autobomb) ....en we zien wel wat de toekomst brengt (idd beter als het geen bloempot van steen is i.v.m.vochtopzuiging......maar ja die stond bij me in de garage te verkommeren anders ! )
                    Vraagje ....ze zien er redelijk goed uit zeker de twee white widows ?? .....ik heb ze de eeste twee weken niet zo best behandeld door geen kennis van kweken !
                    m.v.g. cox
                    f.jpgf2.jpgf3.jpgf4.jpgf5.jpg

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #25
                      Re: Ben ik goed bezig ?

                      die zien er prima uit!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Bacos
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 441

                        #26
                        Re: Ben ik goed bezig ?

                        Ze lijken te overleven maar die aarde pot zou ik niet gebruiken buiten, (of binnen) Dat ding zuipt eerst al je vocht op en daarna verdampt het ook nog eens je vocht zonder dat je plantje de voedingstoffen kan opnemen die je eventueel gaat toevoegen. (Ik ben ook maar beginneling maar aarde pot is een no go dat weet ik dan weer wel.) Succes ermee!
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #27
                          Re: Ben ik goed bezig ?

                          Als het water verdampt uit de pot houdt het wel de pot koel. Verdamping zal bij een geglazuurde pot wel meevallen trouwens.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment

                          • cox
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2013
                            • 29

                            #28
                            Re: Ben ik goed bezig ?

                            hoy,
                            idd bacos een bloempot in steen is volgens veel kweker's "not done"....ik weet ook niet hoe het zal uitdraaien.... nu ik kijk toch wel dagelijks na of alles een beetje in orde is in verband met de vochtigheid.@ wietefras ik denk ook dat het best zal meevallen ....er zijn natuurlijk tot nu toe weinig zomerdagen geweest hier in west vlaanderen -belgie
                            m.v.g. cox

                            Comment

                            • lyra49
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Mar 2013
                              • 78

                              #29
                              Re: Ben ik goed bezig ?

                              idd glazuur pot is geen probleem....en op zn mooi terras met zicht op een fijne kas is die pot wel ok!!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                              Als het water verdampt uit de pot houdt het wel de pot koel. Verdamping zal bij een geglazuurde pot wel meevallen trouwens.
                              sigpic

                              Comment

                              • cox
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Mar 2013
                                • 29

                                #30
                                Re: Ben ik goed bezig ?

                                hahaha THNX lyra49....
                                gr cox

                                Comment

                                Bezig...