Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gen 200 de groene revolutie

Je zal van origine wel engelstalig zijn oid, want ik snap er af en toe echt geen hout van wat je nou probeert te zeggen. Je blaat ook een hoop, maar zegt weinig.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

blaffende honden bijten niet wietefras,
      en Nee ik ben niet van engelse afkomst of engels talig.

dat jij geen leven hebt,kan ik niks aan doen maar wil je niet mijn posten daarom telkens verzieken gaan aub.
      ik heb nog een leuke tuinkabouter voor je die je zoveel kunt afblaffen als dat je wilt,
      ben je meschien ook eens 1x stil en verziek je niet andersmans topics.

staff

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Precies, je blaft een hoop. In welke taal zal me dan wel een raadsel blijven.

Ha, ha, ik mag jouw "posten" niet verzieken? Het woord der reclame moet ongehinderd blijven? Grapjas.

2 planten is geen test. "mijn planten zijn groen" is ook geen test.

Kom met een betrouwbare test of flikker op met je spam.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Lets have all Some peace! Vraag ff aan cookaapje of hij zijn bevindingen met gen hier wil zetten die heeft/is er ook mee aan de slag gegaan zo heb je een onafhankelijke mening.

Ik heb sowieso al enkele andere silicium oplossingen gebruikt zonder positieve ervaringen, 1 run met meeldauw en 1 met spint... Dus de gen vind ik veel t duur om een test te doen of dit nu wel degelijk werkt

Dus ik snap jullie frustraties wietefras en angel maar daarom hoeven jullie toch niet zo persoonlijk te worden tegen staff...
            Rook gewoon gezellig eentje samen!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Stafford is degene die steeds op de man speelt. Ja dan krijgt hij het terug. Alleen al dat hysterische gedoe dat je niets mag zeggen wat zijn woord in twijfel trekt

Het is met dan gen200 net zoiets als met LED armaturen. De verkopers beloven van alles, maar er is geen enkel bewijs dat het ook maar bij benadering doet wat ze zeggen dat het doet.

Comment

Laat Led er ff buiten hahahahahahahah, het doet misschien niet wat de verkopers zeggen maar Led doet voldoende voor mij
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ik heb idd gen200 gekocht om te proberen. Het is wel duur maar het is dan wel weer zeer geconcentreerd, namelijk 0,2 ml per liter.
                  K heb het alleen nog niet zo goed kunnen testen.

Nog maar 1 draai mee gedaan. Ik kon wel al zeggen dat ze wat beter tegen de warmte kunnen maar een goed oordeel heb ik nog niet

Berry gebruikt het nu ook dacht ik, dus we zien binnenkort wel wat hij ervan vind.
                  Op WF is nu een grower (krasi) die gen200 gaat proberen. Hij heeft een setup die perfect is en zijn mening kan wel eens belangrijk zijn voor ons denk ik.

Comment

Mannen, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden dus ga niet met
                    elkaar strijden wat beter werkt. Kritiek en discussie voeren is prima
                    maar elkaar afzeiken vind ik not done!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

het gaat er niet om wat beter werkt
                      het gaat erom dat de verkooppraatjes niet deugen en sommige mensen die die onzin allemaal geloven en proberen die onzin ook anderen wijs te maken!
                      dat is wat er speelt.

zie het niet als afzeiken.
                      het is geen afzeiken
                      het is vragen om ECHTE testen die niemand heeft gedaan of kunnen doen
                      'n paar plantjes testen en dan 'n enkeling aanwijzen met de boodschap: vraag het hun is 'n mening opdringen die niet met hem/haar gedeeld word.
                      en staf kennende lokt hij zelf steeds discussies uit die dan soms wel eens heftige vormen aan kunnen gaan nemen omdat hij geen ongelijk wil krijgen.

maar zoals ik al heb aangekondigd; volgend jaar komt het mysterieuze wondermiddel "BULLSHIT" op de markt
                      ik raad iedereen aan dit te gaan gebruiken want het verdubbeld de opbrengsten.
                      nooit last van ongedierte
                      altijd groene planten al krijgen ze geen voeding
                      nooit hangende planten al staan ze al 3 weken droog
                      word vervolgd............
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                        Stafford is degene die steeds op de man speelt. Ja dan krijgt hij het terug. Alleen al dat hysterische gedoe dat je niets mag zeggen wat zijn woord in twijfel trekt

Het is met dan gen200 net zoiets als met LED armaturen. De verkopers beloven van alles, maar er is geen enkel bewijs dat het ook maar bij benadering doet wat ze zeggen dat het doet.
                        als je gelijk al als verkoper word berecht en aandeelhouwder, en dat al van vorig jaar tot nu,terwijl je slecht een hobbyist bent.
                        kun je begrijpen dat het op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken?

je verglijkt nu alweer appels met peren, led vs een middel totaal niks gemeen met elkaar.
                        als we jouw pad moesten volgen kwamen we nooit vooruit,en zouwden we blijven hangen in het verleden.

ode aan krasi die als belangrijk voor ons zal zijn, en dan nog maar te verzwijgen van de rest van wf die met succes kweken en ook met gen in aanmerking zijn.

kraak niet meteen af wietefras,zonder ons de kans te geven.

Comment

Angel, weet jij al waar ze die bullshit gaan verkopen
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Horizon werd vergeleken met een verkoper. Iemand die zich registreert alleen maar om het verkoopverhaal nog een keer "toe te lichten". Jij bent meer iemand die denkt dat ie de messias is.

LED en gen200 vergelijken is geen appels met peren. Ik vergelijk de producten niet. Ik vergelijk alleen de ongegronde bullshit die over ons heen gebraakt wordt om het verkocht te krijgen. Dat is bij beide producten gewoon hetzelfde.

Je hebt zat kansen gehad om je te bewijzen en je doet het gewoon niet. Dat je een keer 2 plantjes hebt vergeleken zegt geen moer. Dat je een hele kweek bij alle planten het middel erbij doet ook niet. Je hebt dan geen controle groep. Dat je dat niet snapt is al motivatie genoeg voor een weldenkend mens om jouw mening te wantrouwen.

Zeker als ik je dan ook zie schreeuwen over andere producten dat ze zo geweldig zijn en daarbij op zijn minst suggereert dat je het zelf uitvoerig getest hebt. Waarbij je in een andere thread (onder een andere alias en natuurlijk voor "een vriend") zegt dat je ook een keer Aptus gaat gebruiken omdat het zo'n topproduct is. Waar het dan uiteindelijk op neer kwam was dat MZZ er een keer een test mee gedaan had en dat je zijn voorlopige conclusie overgenomen had en dat aan je "volgelingen" ook ging aanraden. Alsof het je eigen bevindingen waren. Dat is gewoon creepy.

Wat ook wel enorm geestig was was toen jij een tijdje opgetiefd was je later terug kwam en constateerde dat er best een zinnige discussie was geweest over silicium producten in het algemeen. Dat dat toch best mogelijk was als mensen maar "normaal" deden. Waarbij het enorme bord voor je kop verhinderde dat je inzag dat het enige verschil was dat jij er niet was om telkens maar te huilen dat het alleen over gen00 mocht gaan.

Het is ook pure bullshit dat ik tegen vooruitgang zou zijn. Het nut van silicum is al eeuwen bekend. QnQ en HJM vertellen dat hier op het forum ook al jaren. In de meeste canna voedingslijnen zit ook al gewoon silicium of komt erbij in de vorm van een additief. Er zijn ook wel degelijk zat echte tests mee gedaan door de land en tuinbouw sector. Zowel met de kaliwaterglas varianten als met de siliciumzuur varianten. Zelfs samen. Er zijn daaruit voor de buitenkwekers inderdaad voordelen gebleken aan silicium. Het leverde gemiddeld een 3 a 4% hogere omzet op. Voornamelijk door wat minder verliezen van product aan de randen van het perceel (door schaduw van bomen, wind, droogte). Of het dan kaliwaterglas, siliciumzuur, gesteentemeel (lava, basalt etc) of zelfs talkpoeder betrof maakte niet uit. Siliciumzuur is te duur om dat door de grond te mikken, dus dat wordt normaal gesproken alleen gebruikt als bladvoeding.

Bevinding van de profi wietkwekers was dat als in je kweektent het klimaat op orde is dat silicium dan geen voordelen geeft. Je kunt dus beter gewoon zorgen dat je wat doet aan je klimaat. Dat is pas vooruitgang.

Weet niet of Krasi nog een echte test gaat doen met gen00, maar ik zag Krasi inderdaad aan het begin van zijn kleine testkweek ook wel wat gen200 gebruiken als sproeimiddel. Het gros van de silicium haalt hij uit PUK silica. Al zal dat geheid toch gewoon als bewijs van het wonderproduct aangehaald worden als die kweek een succes is.

Comment

wietefras zegt wat ik denk dus ik ben het volkomen met hem eens helaas.
                              ik hoef aan zijn woorden niks toe te voegen verder
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                                X