Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • komatsu300
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2019
    • 201

    #121
    Tuurlijk, maar een coffee tent ga je niet vinden. Op straat wel, maar of dat nou toppie is....mwhaaa! We zijn als Nederlanders gewoon te verwent, dan maar wat meer crogue drinken dat spul werkt ook hoor.

    Helaas is het hier nog steeds verboden, maar al de jongeren paffen het dus je zal er makkelijk aan komen.

    Comment

    • Jimson
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jan 2020
      • 2

      #122
      Allright bedankt voor de info.. dat de kwaliteit iets minder is maakt niet zoveel uit zalig er maar iets te scoren valt

      Comment

      • komatsu300
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2019
        • 201

        #123
        Onze rokertjes staan nog steeds volop in bloei, dus moet ook nog even geduld hebben.
        Attached Files

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #124
          Whoa, die neemt er echt wel flink de tijd voor he..
          Een maand of twee in bloei nu, en zo te zien kan ze nog wel een week of 4-5
          Het is natuurlijk ook wel een typische eigenschap (is dat dubbel?) van een sativa, dus volhouden maar.
          Zolang het aardig weer blijft gaat ze wel door.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • komatsu300
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2019
            • 201

            #125
            Ja, ik sta er ook versteld van...het blijft maar bloeien. De toppen beginnen al goed door te buigen van de zwaarte. Het weer is denk ik perfect voor dit soort, 19 - 24 graden met zon, elke dag weer. Net twee dagen regen gehad, nahhh ja....het zwembad liep niet over hoor!

            Denk zelf ook tot maart wanneer de lente weer begint en de dagen langer dat het dan tijd is om te knippen.
            Leuk leerproces.

            Comment

            • kelderkastje
              Exquisite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2019
              • 5460

              #126
              Mooi weer altijd, en regen waait rap over

              Op een naburig eiland een keer een veldje tegengekomen op een bergflank. Toch even gepauzeerd, onderste topjes waren al gedroogd. Vrouwlief pissed: "Heeft 'em toch nog gerief gevonden hier in de brousse!". Op vakantie blow ik gewoonlijk niet.

              Comment

              • komatsu300
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2019
                • 201

                #127
                Eind oefening, uiteindelijk toch gejat maar dat moest een keer gebeuren. Misschien ben ik wel heel veel leed bespaart gebleven, want de politie tolereert het echt niet.
                Een week geleden ging in de nacht de buitenverlichting twee keer aan, ik dacht ..de kat weer en heb verder ook niks gezien.

                Dat was de check van de piraten en nu wisten ze deze verlichting te ontwijken, het zijn gewoon mensen uit de directe omgeving die je monitoren dus het kan ook gebeuren als je even weg bent of zo.

                In ieder geval het project was gelukt, en er veel van geleerd.....niet meer doen.

                Zou ik dit topic laten staan of ook maar weghalen, je weet maar nooit waar de verrader slaapt. Maar dat moet QnQ maar bepalen.

                Comment


                • SweetMango
                  SweetMango commented
                  Editing a comment
                  Dat is wel jammer.
                  Maar zal je altijd hebben mensen did misgunnen.

                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Moeskopperij, heb je helaas overal.

                  Blijft kut!
              • Takketoelli
                Cronic Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2019
                • 3124

                #128




                Ontzettend balen!
                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #129
                  Je bent er behoorlijk gelaten onder.
                  Ik zou in alle staten zijn en volgend jaar de hele zooi vol boobytraps zetten en overal draden met (vis)dreggen en schrikdraad in de tuin hangen etc..
                  Het is wel een troost dat ze nog niet klaar was, dus de steeldieven hebben er niks aan.
                  Zonde hoor.

                  Er worden geen topics weggehaald waar anderen in bijgedragen hebben dus dat zal niet gaan.
                  Voor paranoïde leden is het wel mogelijk om je hele JD-account te anonimiseren. Je kunt 'm dan niet meer gebruiken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • komatsu300
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2019
                    • 201

                    #130
                    Ze konden ook naar de politie gaan, in dat opzicht is het een schrale troost.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #131
                      Tsja, oke.
                      Dusse....meteen maar wat autoflowers gaan proberen dan ?
                      Die zullen ze daar toch ook wel verkopen ergens ?
                      Auto's blijven kleiner, trekken zich weinig aan van de licht-uren en zijn na 3 maanden klaar.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • komatsu300
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2019
                        • 201

                        #132
                        Nou, zou niet weten waar te koop op dit eiland. Misschien kan het forum me hier mee helpen, discreet versturen.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #133
                          Ik maak geen autoflowerzaden dus daar kan ik je verder niet mee helpen.
                          Ik lees bij 420shop het volgende:

                          Wij verzenden in ieder geval geen wietzaden naar:
                          Australië, Brazilië, Bulgarije, Duitsland, Finland, Letland, Luxemburg, Noorwegen, Roemenië, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland


                          Ik weet niet of ze naar Kaapverdië verzenden, dan zou je Jointjedraaien een berichtje moeten sturen.
                          Of via de contactpagina van 420shop, daar kun je ook een 06 nummer vinden dat je eventueel kunt bellen of whatsappen.

                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • komatsu300
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2019
                            • 201

                            #134
                            Ik heb ze gecontacteerd via whatsapp, ze staan niet te popelen en ze reageren verder ook niet. Geen belangstelling denk ik dan zomaar.

                            Gaan we maar eens verder kijken.

                            Comment


                            • EasyW
                              EasyW commented
                              Editing a comment
                              Dat zal het tijdsverschil zijn denk ik zomaar, ik kan me echt niet voorstellen dat ze niet zullen reageren......... Even geduld nog tot morgen denk ik en anders even een PB naar Jointjedraaien
                          • rookpuur
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2019
                            • 124

                            #135
                            Wat jammer zeg! Het was een leuk topic om te volgen. Vooral omdat het om een orginele soort ging in de juiste omstandigheden.
                            Ik begrijp nooit waarom sommigen niet van andermans eigendom af kunnen blijven.
                            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                            Comment

                            Bezig...