Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verslag Kaapverdie

    Korting op 420shop
    wie het weet mag het zeggen ben er wel benieuwd naar.

    Warmte: we gaan schaduw doek plaatsen 6x6 mtr. zodat de varanda lekker koel blijft en meteen de oprit voor de auto.

    Licht: Als het goed is krijg ik de lamp van mijn goede vriend 600 watt LED, om de uurtjes te vullen die de plant tekort komt. Kist maken om het echt donker te krijgen want dat is ook nog niet onder controle in de buitenlucht. Het is hier nooit echt pikdonker buiten!!

    Voeding: daar wacht ik nog even mee maar ik denk 15 x 15 x 15 NPK en dan langzaam opbouwen.
    Dan de foto van vandaag, de rest volgt.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Succes!

    We wachten allemaal voor een gratis vlucht voor een rondleiding!! ( grapje).........
    Last edited by Ipie; 20 February 2019, 15:42.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
      Succes!

      We wachten allemaal tegen een gratis vlucht voor een rondleiding!! ( grapje).........
      En jullie plantjes dan, die kan je toch niet in de steek laten.. maar jullie, ik weet niet hoeveel? zijn altijd welkom.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door komatsu300 View Post

        En jullie plantjes dan, die kan je toch niet in de steek laten.. maar jullie, ik weet niet hoeveel? zijn altijd welkom.
        Wij verwachten ook dat we minimaal 3 maanden kunnen blijven ( jou kosten natuurlijk ) dan kweken we bij jou gezellig verder hahah
        QnQ heeft de leiding, wij drinken bier en hij fiets graag!! lol

        Last edited by Ipie; 20 February 2019, 15:51.

        Comment


          #5
          Goed plan, stuur de speciale zaden maar vast op die ik hier niet voor handen heb. Dan hebben we alvast een startpunt. Ik zit hier al op het juiste forum merk ik al

          Comment


            #6
            Welk eiland? Was van plan om op Sal op haai en rog te gaan vissen.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                succes,geiten schit is echt de schit
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Goed spul, daar was ik mij al van bewust. Alles groeit er spectaculair op ik blijf het zeker toevoegen. Ga weer eens een paar zakken halen.

                  Comment


                    #10
                    Je hebt een soortje wat daar lokaal groeit, dus als het goed is dan is die wel aangepast aan het licht denk ik ?
                    Het zijn ideale omstandigheden voor Sativa's, die groeien goed bij 12 uur licht dus ik neem aan dat het zoiets zal zijn.

                    Succes!
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Ja precies, dat was zeker mijn volgende vraag geweest...anders zouden ze nooit groeien toch en dat doet het !!
                      Dus dat zit goed, nu het warmte probleem minimaliseren, en dat kan... gaan we eens kijken wanneer het spul in bloei komt. We moeten hierbij wel helpen natuurlijk maar dat is geen probleem, kist er op en eraf.

                      Comment


                        #12
                        Leuk man lekker op cabo Succes met de kweek!
                        bom dia!
                        Attached Files
                        Last edited by ganjagast; 22 February 2019, 15:04.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13

                          Comment


                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Beide mooie plekken
                            Keep us posted

                          #14
                          Kist maken voor donker lijkt me onnodig. Als het volle maan is geeft die toch ook veel licht?

                          Hier is het ook warm zonnig veel wind en maar 12 uur licht.
                          Maar das geen handicap hoor.
                          Je kan mijn verslag mss eens doorlezen. Bij jouw zal het er hetzelfde aan toe gaan.

                          Comment


                            #15
                            Het gaat mij gewoon niet lukken met buiten teelt hier op deze locatie, in de bergen waar ik ook een lapje grond heb en een stuk koeler zeker wel. maar faciliteiten zijn nog niet op orde. Hier is het gewoon veel te warm de plant zit me aan te kijken "waarom ik haar dat aandoe".

                            Geen nood, binnen onder een 600 watt LED drie kleuren spectrum en zij heeft het weer helemaal naar haar zin. Ze begint al te bloeien en voor mij mag het ...het is al een flinke bossige plant.

                            Comment

                            Bezig...
                            X