Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • komatsu300
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2019
    • 201

    #1

    Verslag Kaapverdie

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by komatsu300; 30 September 2025, 21:32.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Succes!

    We wachten allemaal voor een gratis vlucht voor een rondleiding!! ( grapje).........
    Last edited by Ipie; 20 February 2019, 14:42.

    Comment

    • komatsu300
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2019
      • 201

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ipie
      Succes!

      We wachten allemaal tegen een gratis vlucht voor een rondleiding!! ( grapje).........
      En jullie plantjes dan, die kan je toch niet in de steek laten.. maar jullie, ik weet niet hoeveel? zijn altijd welkom.

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door komatsu300

        En jullie plantjes dan, die kan je toch niet in de steek laten.. maar jullie, ik weet niet hoeveel? zijn altijd welkom.
        Wij verwachten ook dat we minimaal 3 maanden kunnen blijven ( jou kosten natuurlijk ) dan kweken we bij jou gezellig verder hahah
        QnQ heeft de leiding, wij drinken bier en hij fiets graag!! lol

        Last edited by Ipie; 20 February 2019, 14:51.

        Comment

        • komatsu300
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2019
          • 201

          #5
          Goed plan, stuur de speciale zaden maar vast op die ik hier niet voor handen heb. Dan hebben we alvast een startpunt. Ik zit hier al op het juiste forum merk ik al

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Welk eiland? Was van plan om op Sal op haai en rog te gaan vissen.

            Comment

            • komatsu300
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2019
              • 201

              #7
              We moeten een beetje oppassen om het eiland kenbaar te maken, er zijn altijd meelezers. Maar op Sal en Sao Vicente kan je prima big game vissen. Op São Vicente heb ik een maat met 3 bootjes en een toffe Duitser waar je zeker een Tonijn mee binnenhaalt. Daar kunnen we een biertje drinken.

              Comment

              • joremkrank
                Cronic Grower
                Lucky Member
                • Oct 2015
                • 3260

                #8
                succes,geiten schit is echt de schit
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment

                • komatsu300
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2019
                  • 201

                  #9
                  Goed spul, daar was ik mij al van bewust. Alles groeit er spectaculair op ik blijf het zeker toevoegen. Ga weer eens een paar zakken halen.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Je hebt een soortje wat daar lokaal groeit, dus als het goed is dan is die wel aangepast aan het licht denk ik ?
                    Het zijn ideale omstandigheden voor Sativa's, die groeien goed bij 12 uur licht dus ik neem aan dat het zoiets zal zijn.

                    Succes!
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • komatsu300
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2019
                      • 201

                      #11
                      Ja precies, dat was zeker mijn volgende vraag geweest...anders zouden ze nooit groeien toch en dat doet het !!
                      Dus dat zit goed, nu het warmte probleem minimaliseren, en dat kan... gaan we eens kijken wanneer het spul in bloei komt. We moeten hierbij wel helpen natuurlijk maar dat is geen probleem, kist er op en eraf.

                      Comment

                      • ganjagast
                        Elite Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2016
                        • 2881

                        #12
                        Leuk man lekker op cabo Succes met de kweek!
                        bom dia!
                        Attached Files
                        Last edited by ganjagast; 22 February 2019, 14:04.
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        • komatsu300
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2019
                          • 201

                          #13
                          Lijkt HATO wel op Curacão, maar dan heel anders. Heb daar ook een jaartje gevlogen bij de MLD maar als ik mag kiezen, toch maar liever hier.

                          De plant is al weer helemaal in zijn doen en laten, ik ga toch een 300 watt lampje bestellen om dat stekken en zo wat te bevorderen.

                          Fijn week-end.

                          Comment


                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Beide mooie plekken
                            Keep us posted
                        • Burundanga
                          Son of the Bong
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 408

                          #14
                          Kist maken voor donker lijkt me onnodig. Als het volle maan is geeft die toch ook veel licht?

                          Hier is het ook warm zonnig veel wind en maar 12 uur licht.
                          Maar das geen handicap hoor.
                          Je kan mijn verslag mss eens doorlezen. Bij jouw zal het er hetzelfde aan toe gaan.

                          Comment

                          • komatsu300
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2019
                            • 201

                            #15
                            Het gaat mij gewoon niet lukken met buiten teelt hier op deze locatie, in de bergen waar ik ook een lapje grond heb en een stuk koeler zeker wel. maar faciliteiten zijn nog niet op orde. Hier is het gewoon veel te warm de plant zit me aan te kijken "waarom ik haar dat aandoe".

                            Geen nood, binnen onder een 600 watt LED drie kleuren spectrum en zij heeft het weer helemaal naar haar zin. Ze begint al te bloeien en voor mij mag het ...het is al een flinke bossige plant.

                            Comment

                            Bezig...