Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten? Trichomes

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Aan het aantal witte pistils te zien kunnen ze nog wel even.
    Dat kun je wel aan de pistils (haren) zien, maar je kunt er niet aan zien of ze echt klaar zijn. (die 80% bruin is apekool)
    Om te zien of ze echt oogstklaar zijn kun je het best naar de trichomen kijken. (waar dit topic over gaat)

QnQ ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17

Comment

• Witte haartje moeten 50 tot 70 % bruin tot ingetrokken zijn dan heeft de plant zn meeste thc ga je over de 70 % heen gebruikt de plant zn thc om zelf nog een beetje te groeien

Comment

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        uhh, nee.

• Het zal wel werken maar voor mij niet. Ik zie niet goed meer. Ik snap t hele verhaal. Wat ik hanteer voor mezelf is gewoon de bloeitijd aan houden. Is het bv Amnesia die 12 weken in bloei moet staan, dan reken ik uit vanaf de eerste dag dat ze in bloei gaan 12 weken. Werkt goed voor mij.

Comment

• De bloei tijd op een zakje gaat over de bloeitijd oor een planten in Ideale omstandig heden en die hebben we hier niet dus wat op een zakje staat klopt niet
        sigpic
        God was never on your side..

Comment

• Wat denken jullie ?

Comment

• Ik denk dat calve's chunky burger sauce veel beter gaat op pizza dan op hamburgers.
            En die planten tsja, als je geen nieuwe bloeiharen ziet verschijnen, dan kunnen die over een paar dagen wel geknipt worden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Als de trichomen melkwit zijn kan je oogsten.
              Op de foto's zien ze er melkwit uit.

Comment

• Zijn mijn trichomen goed om ge oogst te worden?
                Haartjes zijn nu op 55-60% bruin vooral aan de onderkant van de plant zijn de witte pistils nog aanwezig.
                Edit; fotos worden hier en ook niet op andere hosting sites ge upload dus dan maar zo.
                https://www.instagram.com/p/BY8MDJ2Ddmk/
                Last edited by Kweekzak; 1 week geleden.

Comment

• hello,

Ik heb een zakmicroscoopje aangeschaft, man is dat iets kut om door te kijken.

men trichomen zien er zo uit, maar men pistels zijn nog allemaal wit dus best nog ff wachten dan
                  21895208_10213864033691084_1908802322_o.jpg21907979_10213864035131120_1149515185_o.jpg21868368_10213864034131095_443393895_o.jpg

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                  Bezig...
                  X