Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten? Trichomes

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aan het aantal witte pistils te zien kunnen ze nog wel even.
    Dat kun je wel aan de pistils (haren) zien, maar je kunt er niet aan zien of ze echt klaar zijn. (die 80% bruin is apekool)
    Om te zien of ze echt oogstklaar zijn kun je het best naar de trichomen kijken. (waar dit topic over gaat)

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Witte haartje moeten 50 tot 70 % bruin tot ingetrokken zijn dan heeft de plant zn meeste thc ga je over de 70 % heen gebruikt de plant zn thc om zelf nog een beetje te groeien

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        uhh, nee.

      Het zal wel werken maar voor mij niet. Ik zie niet goed meer. Ik snap t hele verhaal. Wat ik hanteer voor mezelf is gewoon de bloeitijd aan houden. Is het bv Amnesia die 12 weken in bloei moet staan, dan reken ik uit vanaf de eerste dag dat ze in bloei gaan 12 weken. Werkt goed voor mij.

      Comment


        De bloei tijd op een zakje gaat over de bloeitijd oor een planten in Ideale omstandig heden en die hebben we hier niet dus wat op een zakje staat klopt niet
        God was never on your side..

        Comment


          Wat denken jullie ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            Ik denk dat calve's chunky burger sauce veel beter gaat op pizza dan op hamburgers.
            En die planten tsja, als je geen nieuwe bloeiharen ziet verschijnen, dan kunnen die over een paar dagen wel geknipt worden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Als de trichomen melkwit zijn kan je oogsten.
              Op de foto's zien ze er melkwit uit.

              Comment


                Zijn mijn trichomen goed om ge oogst te worden?
                Haartjes zijn nu op 55-60% bruin vooral aan de onderkant van de plant zijn de witte pistils nog aanwezig.
                Edit; fotos worden hier en ook niet op andere hosting sites ge upload dus dan maar zo.
                https://www.instagram.com/p/BY8MDJ2Ddmk/
                Last edited by Kweekzak; 12 September 2017, 14:11.

                Comment


                  hello,

                  Ik heb een zakmicroscoopje aangeschaft, man is dat iets kut om door te kijken.

                  men trichomen zien er zo uit, maar men pistels zijn nog allemaal wit dus best nog ff wachten dan
                  21895208_10213864033691084_1908802322_o.jpg21907979_10213864035131120_1149515185_o.jpg21868368_10213864034131095_443393895_o.jpg

                  Comment


                    Hoi allemaal.

                    Is d3ze al klaar om te oogsten.
                    Plant staat buiten. En echt warm gaat het niet meer worden
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                      Wat denken jullie..? Nog een week of 2 met dit weer..? Ik kan het niet zo goed zien eigenlijk, ja ik weet het.. Tijd voor een bril.



                      Sorry voor de onduidelijke foto's.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 2 photos.

                      Comment


                      • Organisch
                        Organisch commented
                        Editing a comment
                        Wat denk jij? Ik zie milky en niet amber/oranje.

                      • Franco
                        Franco commented
                        Editing a comment
                        Dat zeg ik, tijd voor een bril bedankt

                      Hallo, heb cbd mango haze staan .Begin kweek binnen 8 maart, verder laten groeien voor het raam tot 20 mei ( na nachtvorst ) buiten gezet in grote pot ( terra vega voeding ). Binnen gezet op 10 september met een lengte van ongeveer 2m20. Voeding terra flores begonnen. Heb de hoogste takken tussen duim en vinger geknepen en in 90 graden horizontaal. Onder oude rechthoekige luster gezet met 6 ledlampen 6w=60w 534lumen op 12/12 en ventilator.Na 2 weken 11/13 De onderste kleine blaadjes en knoppen heb ik weggehaald. Nu 5 oktober zijn er onderliggende kleine toppen die al amber zijn en de hoogste mooie witte toppen . Is het een goed idee om de verkleurde topjes al te oogsten of geeft dat teveel stress. Een deel onderliggende zijn al verdort ( komt misschien door de ventilator? ). Brengt het schade toe aan de plant als men in 2 x oogst ( de wonden van het afknippen ) ? Geef nu 5 oktober nog enkel water .Misschien is mijn bloei berekening niet juist . Graag advies , thanks

                      Comment


                        Ik zou ze weleens willen zien.
                        Kan er niet zoveel zinnigs over zeggen zo.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Hallo allemaal.
                          heb een mooie telescoop app gevonden. Kunnen jullie mijn plant beoordelen als tie al klaar is.
                          alvast bedankt
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment


                            Je roept maar ey, "als tie klaar is".
                            Dan zal ik 'm even beoordelen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X