Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie weet wie weet, maar heb er zin in. En zeker met deze aanwinst
Nog even wegwijs worden met welke juiste hoogte te beginnen dmv een lux meter en of ik de zaadjes onder een90 watt UFO lamp laat uitkomen of direct onder 240 watt led?
en dan nog welke hoogte boven de pot het scrognet moet komen te zitten voor 5 stuks
basis is gelegd iig.
Dankje wel. Ja komt behoorlijk wat licht vanaf.
Kan ze wel in twee groepen schakelen. Dus zolang ze t srognet niet raken zal de binnenste ring voldoen en dan de rweede ring buitenom
op wat voor hoogte zouden jullie t scrognet biven de pot hangen?
komen er 5 in n 120/120 te staan.
Grtz
Ik kan ze niet dimmen vaperke, lijkt me ook niet echt nodig.
Ben al blij dat ik zover gekomen ben
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Thx voor jullie leuke en mooie reacties.
Was in het begin spannend, maar mede dankzij jullie mag dit resultaat er zeker zijn.
En namens een goede vriend!
Thx mannen!
ik doe het aan de hand van het wattage van de led, heb een lamp die 37,5W per led geeft die hang ik ongeveer 35cm erboven, en bij mn led lamp die 50W per led geeft op zon 50cm
zo zit ik iig safe voor de start van de jonge spruiten, gedurende de kweek laat ik ze soms nog wat zakken maar dat ligt er ook aan of ik het klimaat goed kan handhaven.
Hoe dichter erop hoe beter, ni? Ik denk dat dat het voornaamste punt is waarom ik met zo'n lage lichtdruk toch vrij ok toppen aan het kweken ben. Mijn 3590's hangen tot op 20 cm. Dat is net het voordeel van verschillende lichtpunten. Ben ondertussen ook een micro kweekje gestart onder de 3070's, die hangen gedimd op 30 cm. Ik zou dichter aanraden, maar ik wou zien of de plantjes zouden strekken.
Comment