Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    zo der word lekker gerommeld in je topic lekker bezig zo. Heb bij het lezen Alweer wat leerzame dingen opgedaan

    doe lekker je ding ik kijk zo nu dan weer ff mee! greetZzz Mafferd

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Dat wel jammer dan toch, dat je niet of moeilijk stekken van kan maken. Dan kan je haar niet bewaren, dan heb je haar maar een keertje, juist omdat je het nog nooit hebt gehad en je had er zolang op gewacht.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic

        Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
        Ik zie liever deze volledig in de bloei.

        Trouwens, ik lees de hele tijd mee, alleen, er was zoveel informatie, waar ik helemaal niets van wist, dat ik maar wijselijk mijn mond hield.

        Verdeel de volgende fletstem wel even in stekken, ik ben er eigenlijk heel benieuwd naar....
        Hierzo hetzelfde escar, gaat hier ook nogal wat mijn petje te boven!
        Het is wel heel interessant ...
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: LR2's Rommeltopic

          Tsja, ik blijf maar stil, en sta met m'n oren te wapperen.....


          Dit in de hoop dat ik nog eens wat leer.....
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            niet doen, jullie input is fris, niet gemarineerd in onzin zoals de mijne
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              Re: LR2's Rommeltopic

              Hartelijk dank voor jullie reacties heren! Nu ga ik onthouden dat het niet alleen moreweed en ik (en Blani, blani waar ben je?) zijn die dit topic bekijken

              Ik zou geen LR2 heten als ik die flatstem niet zou willen proberen
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                Toch grappig dat sommige mutaties toch ook nog kunnen gebeuren na het stekken.

                Mijn flatstem begon trouwens ook pas halverwege de kweek te "flatstemmen".

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Zo, de schimmels zijn aangekomen en uitgezet. Nu eens kijken welke soorten hechten aan de wortels. Daarvoor ga ik proberen om 1. Alle soorten te kweken, en 2. Die soorten te identificeren. Een totaal zijproject dat verder niet veel besproken zal worden.
                  Verder is de White rihanna begonnen aan de tweede bloei, of hoe dat ook heet. Ze gaat lekker, nog een week of twee denk ik.
                  En foto's! Die ga ik dalijk maken voor jullie.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    met soortenkweek en -identificatie ga ik helpen LR2 ! Ben erg benoieuwd wat er zoal tussenzit, hopelijk wat mad motherf*cking fungi
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      [TABLE]
                      [TR]
                      [TD]DSCF5940.jpgDSCF5936.jpg[/td]
                      [TD]De White Rihanna[/td]
                      [/TR]
                      [/TABLE]

                      [TABLE]
                      [TR]
                      [TD]DSCF5934.jpg[/TD]
                      [TD]Links als het goed is, de hele bak. Rechts, als het goed is, de flatstem.[/cbi][/TD]
                      [TD]DSCF5931.jpg[/TD]
                      [/TR]
                      [/TABLE]

                      Werkt dat gedoe met die tabellen nu? Dit is even een test. Nee, gaat fout. Wat doe ik verkeerd? Ik krijg geen tekstballonnetjes bij de icoontjes in de tekstverwerker, als ik ergens op een knop moet drukken: graag de beschrijving!
                      Last edited by LR2; 22 January 2014, 16:11.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic

                          Ja lach maar! Ik kan maar niet vinden waar ik de fout nou gemaakt heb!
                          In de toekomst, gewoon weer van boven naar beneden voor mij
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Rommeltopic

                            Ik ben het aan het uitproberen LR, ook ik heb nog moeite.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              Haha het valt ook niet mee, dat computeren. En dan te bedenken dat ik bijna iedere maand een telefoontje krijg 'of ik effe kan helpen met de computer'.
                              Pas nog 7 uur getelefoneerd met de pa van mijn vriendin; virus opgelopen omdat hij alle virusscanners had verwijderd. 7 uur gebeld omdat hij simpelweg vergat om een USB-stick in te pluggen toen we een antivirus wilden mounten. Hele proces twaalf keer doorlopen, totdat hij zei: "oh, shit ja, die USB zit er helemaal niet in! Eh, sorry?" Er zijn dus ergere dingen dan in een rommeltopic lopen rommelen.

                              Ik heb zelf het idee dat ik een start-code mis. Alle code die er te zien is, is 100% alle code die ik geplakt heb. Terwijl dat in het oefen topic een leuk resultaat geeft. Ik wil het alleen niet zelf uitzoeken. Luie draak dat ik ben.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Rommeltopic

                                hier wat data nog wat en nog wat
                                zoiets ?

                                -alles wat je opent moet ook afgesloten worden.
                                -niet tekst ouwehoeren tussen datasets van een tabel

                                vb

                                1 2 3
                                4 5 6
                                Last edited by moreweed; 22 January 2014, 20:33.
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X